Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Big

 postitati 28.07.10 16:04
Lisa ikka pilte ka, nii seest kui väljast.
sulomile

 postitati 28.07.10 15:29
Jahutusvedeliku temperatuuri kella tõmblemise vastu aitas 4 otsaga rohelise tempi anduri vahetus. see korras nüüd.
kama2

 postitati 21.07.10 10:12
Tsitaat:
Algselt postitas: sulomile
Tänan, et viitsisid vastata. Hea, et see ei ole seotud Airbagide vahetusega. Mulle on kättesaadav Boschi tester, mis kõik errorid välja loeb ja enamuse laseb ka kustutada, kuid seda Airbagi viga kustutada ei luba. Eks peab millalgi minema siis VAG-i testri alla.

Muidugi tasuks võib olla vaadata, mis VIN kood on airbagis kirjas. Kui see ei klappi auto omaga, siis ei lasegi kustutada, kuna kood ongi vale. Muidugi sellisel juhul on autol suure tõenäosusega airbagid ära vahetatud. Kuid see siiski äärmine juhus. Seda annab ümber kodeerida. Kuidas, mida saab teha (ka airbag'i adapteerida, kui selle VIN ongi vale) saad vaadata: SIIT.
sulomile

 postitati 21.07.10 08:03
Tänan, et viitsisid vastata. Hea, et see ei ole seotud Airbagide vahetusega. Mulle on kättesaadav Boschi tester, mis kõik errorid välja loeb ja enamuse laseb ka kustutada, kuid seda Airbagi viga kustutada ei luba. Eks peab millalgi minema siis VAG-i testri alla.
kama2

 postitati 20.07.10 23:14
Tsitaat:
Algselt postitas: sulomile
Rihmade vahetusel selgus ka, et stange sisene turvatala-energijaneelaja on räigelt kõver nagu soku sarv, ilmselgelt auto avariiline ja poldud viitstud seda vahetada ja seda näitab ka testri error: Auto vin kood ei vasta airbagi aju seerianumbrile, kuigi kõik padjad on sees ja kogu airbagi süsteem töötab korralikult.

Siin kohal Sa eksid, see vin koodi viga airbagis pole avariiga seotud. Selle kohta on Audi'l ka bülletään:
"
Technical Bulletin
Please give copies to all your Audi Technicians Vehicle Delivery Information
Subject:
Model(s):
Group:
Number:
Date:
Various Control Modules with Sporadic Diagnostic
Trouble Codes (DTCs) Stored in DTC Memory
2005 from VIN: 8E_5 _400001 & 2006
01
05–02
All-new A4, S4 Feb. 14, 2005
(Avant, Sedan)
01794 Airbag Control Module -J234- Control module incorrect Vehicle Identification Number (VIN) number
18111 Transmission Control Module (TCM) -J217- Control unit reset
00852 Control Module -J401- for Front loudspeaker(s)
00858 J401 Navigation with CD-mechanism “Audi Navigation Plus” Connection between ZF–output radio to antenna amplifier
01030 Convenience System Central Central locking key button - driver side, lock
01031 Control module -J393- Central locking key button - driver side, unlock
– Perform no further diagnosis or repair on these DTC(s). Audi is currently working on a technical Solution to address these DTC(s).
Tip:
No Diagnostic time will be allowed for Warranty.
– Initiate Hotline Channel Ticket for above
DTC(s).
– Complete diagnosis and repairs on DTC(s)
not listed in above table.
– Erase DTC memory.

"
Ehk siis nagu siit näha, pole vaja midagi teha, lihtsalt kustutad vea ära. Endal sama auto, ja algul oli ka see viga sees, kuid auto on 100 % avariivaba, nii et see airbagi viga pole seotud "stange sisene turvatala-energijaneelaja"

Kui soovid selle bülletääni lugeda originaalis, siis otsi googlest faili - audi.tb.01-05-02.pdf

Või tõmba : SIIT

Muu osas ei oska aidata, mul autoga kahe aasta jooksul probleeme polnud - tfui-tfui-tfui (3 korda üle õla) :)
sulomile

 postitati 20.07.10 22:05
Varsti siis saab esimene kuu täis sõitmist kasutatud Euroopa autoga (seni olnud uued jaapanlased), paar tuhat kilomeetrit on ka täis ja saan hakata tegema esimesi kokkuvõtteid. Väljast toodud ilma ajaloota kasutatud auto ost on ilmselge loterii ja mina vist peavõitu ei saanud.
Kohe peale ostmist hakkas cheki tuli põlema ja selgus, et throttle valve (mida see siiber üldse teeb ja mida tema mitte korrektne töö põhjustab) viga on. Siis kustus see tuli jälle ära ja nüüd pole juba üle nädala põlema hakanud. Veebipõhised kasutatud varuosa pakkumised on 2500-3500+KM, uue saab Siemens VDO tehasest tellides paari nädalaga ja umbes 3000 koos KM. ja sama OE tükk esindusest on 5500.-. Kuna hetkel on tuli kustunud, siis esialgu ei kiirusta selle tellimisega aga asja tööpõhimõtte võiks keegi selgeks mulle teha küll.
Hiljuti panin tähele, et armatuuris nn. kompuuter näitab juhiukse avamisel, et hoopis on kõrvalistuja uks lahti ja vastupidi, kapott, tagaluuk ja tagauksed on korras. Ei ole nii oluline teave, et oleks ostes osanud seda märgata, aga mis seda võiks põhjustada?
Kas selle versiooni kompuuter ongi ainult selline, mis näiab sõidu ajal raadio sagedust, välistemperatuuri ja järelejäänud distantsi selle kütusekogusega. Käivitamise teeb oma kontrolli ka ära ja ütleb et kõik on OK. Kas keskmist kütusekulu ja hetke kulu jne. sealt ei tulegi? Igatahes prantsuse keelses manuaalis on pilt ka sellisest versioonist, kus kojameeste kangil om kaks nuppu:mode ja reset vist, millega saab komuutrit seadistada, minu autol neid pole, küll on roolil kaks rullikut, millest üks vahetab raadio salvestatud sagedusi ja teine heli tugevust ja kaks nuppu, mille vajutamine toob kompuutri displeile sinna kus muidu raadiojaama nimetus kirja: "no function"
Paar päeva tagasi loobus jahutusvedeliku temperatuuri näidik töötamast, hommikuti külmast peast natuke aega näitab, ja siis kukub järsku alla 50 kraadi peale. Mingitel suvalistel hetkedel visakb seieri omale kohale 90 peale ja siis jälle kukub alla. kuidas selle korda saaks, kas on vaja midagi vahetada, või on mingi ühendus vilets?
Rihmade vahetusel selgus ka, et stange sisene turvatala-energijaneelaja on kõver, ilmselgelt auto avariiline ja poldud viitstud seda vahetada ja seda näitab ka testri error: Auto vin kood ei vasta airbagi aju seerianumbrile, kuigi kõik padjad on sees ja kogu airbagi süsteem töötab korralikult.
Nüüd ka meeldivamast poolest, auto on (uuema kerega B7) iseenesest väga kena ja esialgsed kõhklused, et mida nüüd, diisel ju, on kõik kadunud. Dünaamika on väga hea, sõita mugav, ruumi piisavalt ja mis kõige tähtsam, bensu jaapanlasega võrreldes sõidaks nagu ainult nafta aurudega, Lõuna Eesti rallil käies 5 liitrit sajale ainult ja linnas sõites liiter rohkem. Oleks loteriil rohkem vedanud, oleksin juba praegu sajaga rahul, aga küll ma tal kõik vajaliku ära vahetan ja täiega korda teen

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]