Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2,5Tdi AEL - 1996 - ülks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: ülks[/i] Nii, vahepeal sai siis pagasiluugile uus vaakumsulgur, siinkohal tänud jälle audicabriole. Nüüd aga ilmunud uus mure, mootori õli on hakanud kahanema ja suurem osa väljub kuskilt õlifiltri korpuse pealt, täpselt ei näe, selleks tuleb hakata asju eest ära koristama. Oskab keegi aimata, on seal miskine tihend ka kuskil? Lisaks on turbo toru natuke nõgine ja ka karteri tihend vaikselt leemendab. Siiani olen välbad (10 000km) ilma õli lisamata ära sõitnud, kadu on tavaliselt kuskile poole normi piiresse jäänud, aga praegu on 3000km läbimisel juba norm läinud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 C4 2,5Tdi AEL - 1996 - ülks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
26.7%
- SQL:
73.3%
]