Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
muku

 postitati 26.05.10 20:34
Rõõmsalt Soomes kiirtee peal 120ga sõites sai generaatori eluiga otsa.
Aku tuli hakkas hämaralt põlema, siis järjest intensiivsemalt. Kojamehed jäid aeglasemaks, cd-mängija hakkas tegema restarte ning peatselt peale seda oli jõulukuusk valmis, ABS, Airbag jne tuled kõik kenasti põlesid. Õnneks jõudsin täpselt lähimasse bensujaama parklasse enne kui auto lõplikult ära kooles.
Täislaetud aku toel töökotta. Seal selgus, et genekas läbi.
Kohapeal läks see nali maksma 275 euri (200e osa, 75e töö) ehk 4300 krooni. Aja- ja närvikulust ning magamata ööst parem ei räägi :)
Nüüd hoiame jälle pöialt.
muku

 postitati 30.04.10 20:59
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Tee kapott lahti ja vaata paremasse eesmisse nurka?


Tänud, (suht) tühi oli see potsik. Leidsin lähimast Shellist seda rohelist Citroeni vedelikku. Nüüd sai pandud täis, jäi vähemalt oma kõrva järgi vaiksemaks küll. Homme vaatab, palju sellest siis alles on. Õnneks liitrisest potsikust peaks ehk piisama, et laeva peale ning sealt edasi töökotta jõuda.

Big, kui hind on sobiv, oleksin täitsa huvitatud - pane hinnasoov u2u peale. Heal juhul võiksin need su nurgast vedelemast juba enne talve minema viia.
Big

 postitati 30.04.10 10:17
See bensiinipaagiluugi lukustus ei hoia midagi kinni.
Meelerahuks võid Forss`st lukustatava korgi koos kahe võtmega ~75.- eest osta.

Talveks võiksin sulle eraldada sellised 15" valuveljed mingi summa eest:

http://img697.imageshack.us/img697/7820/pilt0245.jpg
prj

 postitati 30.04.10 10:02
Tee kapott lahti ja vaata paremasse eesmisse nurka?
muku

 postitati 30.04.10 09:45
Tsitaat:
Algselt postitas: AronL
Võid vaadata palju seda roolivõimu õli seal sees on ja vajadusel juurde valada.


Kas kellegil oleks pakkuda autovõhikule pilti ja instruktsiooni, kuhu ja mida juurde valada ning kui palju :)
AronL

 postitati 30.04.10 08:00
Võid vaadata palju seda roolivõimu õli seal sees on ja vajadusel juurde valada.
muku

 postitati 29.04.10 23:05
Tsitaat:
Kui kohapeal keerates tühikäigupööretel roolivõimupump undab ja rool käib raskelt(viga kaob kui natuke pöördese lasta), siis ärge ostke omale mingeid X voolikuid Fedja v. Ljooha käest vaid uus või taastatud roolivõimupump(esinduses garantiiga pump 3000.-, aga saab ka odavamalt)! Eriti veel juhul kui voolik terve ning õli ei leki!
Kui voolik hukas, siis isetehtud voolikuid ei soovita, kui just kindlat garantiid ei anta..


Nii, mul ilmselt see lõbus probleem käes. Väike tilk oli hommikuks ka asfaldi peale ilmunud. Kamm selles, et autoga hetkel Soomes, ei tahaks nagu siin suvalist remondikohta otsida, venitaks ehk esmaspäevani ning Tallinnani välja.
Antud tsitaat oli aastast 2005, kas hinnad on mingis suunas muutunud?
Mingeid hädaabivihjeid, õli juurde kallata kuhugile et roolivõim laeva peale sõites täitsa ära ei kaoks vms?
muku

 postitati 07.04.10 07:59
Tsitaat:
Tsitaat:
Muud mured hetkel:
Lukustatava bensupaagi korgi peaks kuskilt otsima. Ootaks vihjeid :)
Kas kesklukustus hetkel ei lukusta bensupaagi luuki?

Töötab küll. Õnneks. Seega korgivajadust pole.
lunatic

 postitati 06.04.10 22:52
Tsitaat:
Algselt postitas: muku
...või ostab uued 15 plekid (btw, kust saada uusi plekkvelgi?) ning sinna peale uued 195/65R15 talverehvid.
Kusjuures, tutikad uued maksvad enamvähem sama hinda, mis odav valuvelg, ehk mõttetu. Sul sügiseni aega otsida, leiad ka kasutatud korralikke velgi (ise ostsin 500ga alles väga korralikud neli plekkvelge omale kolmandaks jooksuks).

Aga muidu tundub vahva masin olevat, endal samasugune veeremas:)
Talvel 195/65R15, suvel senini 225/50R16 aga nüüd läheb vist originaal 205/55R16 alla. 17" peale ma isegi ei mõtle, kuna auke on nii palju.
Tsitaat:
Muud mured hetkel:
Lukustatava bensupaagi korgi peaks kuskilt otsima. Ootaks vihjeid :)
Kas kesklukustus hetkel ei lukusta bensupaagi luuki?
muku

 postitati 06.04.10 21:44
Tsitaat:
Algselt postitas: erki.t
Kae, kae - täna tehtud pilt ja juba nii luitund toonides ja ussist puretud servadega... härra te elate põrgus?


Ei, kunstnikuhing :) Telefonikaameraga tehtud pilti ei tahtnud sellisena lihtsalt üles panna... :P
erki.t

 postitati 06.04.10 21:32
Kae, kae - täna tehtud pilt ja juba nii luitund toonides ja ussist puretud servadega... härra te elate põrgus?
muku

 postitati 06.04.10 21:10
Sai siiski soovitusi kuulda võetud ning nüüd veereb auto nende peal:
Goodyear EfficientGrip 205/55R16
Tükk aega kõikusin selle ja Excellence vahel poes, siis soovitati Efficientgripi kui uuemat mudelit (Excellence pidi paar aastat vana olema)
Esmamulje: vaikne, veereb hästi, pidamisega pole mingit probleemi olnud. Loodetavasti nii jätkub paar-kolm suve :)
Sügisel vaatab siis uuesti, kas paneb veel vanad talvekad või ostab uued 15 plekid (btw, kust saada uusi plekkvelgi?) ning sinna peale uued 195/65R15 talverehvid.
Kui kellelegi peaks huvi pakkuma, oleks 205/55R16 talvekaid pakkuda - 2tk Barum, 2tk ei mäleta peast, mõlemad naastrehvid. Kui juhtub muidugi sügiseni meelde jääma :P
muku

 postitati 04.04.10 00:36
Tagakojamees ise sai ka vahetatud, vanal oli kumm otsast ribadeks. Nüüd näeb jälle korralikult. Muud nipet-näpet kah - autoapteek, ohukolmnurk (vana oli katki), aknapesuvedelikku mõlemad paagid täis.

Kindalaeka valgus sai korda tehtud - pole kordagi töötanud, hakkasin viga otsima. Pirn terve, voolu tuleb peale küll. Lõpuks selgus, et lüliti vedru oli ära väsinud. Seda sai natuke painutatud, sai lambi ka tööle. Me like.
muku

 postitati 02.04.10 23:58
Täna sai siis ka pilti tehtud:
http://img715.imageshack.us/img715/4356/audifoorum1.jpg
muku

 postitati 01.04.10 22:35
Tsitaat:
Algselt postitas: KalevK
Suveks soovitaks suuremat velge ja talveks väiksemat. Endal silmal ilusam :) Isiklik soovitus oleks: Viska 16tollised rehvid velgedele ning kui talv tuleb muretse plekkvelg ja rehvid. Edu masinaga :)


Mis mul enda silmast, ega ma ise sõites ju velge ei näe, aga tagumikuga tunnen auke küll :D
Sellegipoolest aitäh soovituse eest! :)
KalevK

 postitati 01.04.10 22:25
Suveks soovitaks suuremat velge ja talveks väiksemat. Endal silmal ilusam :) Isiklik soovitus oleks: Viska 16tollised rehvid velgedele ning kui talv tuleb muretse plekkvelg ja rehvid. Edu masinaga :)
muku

 postitati 01.04.10 21:46
Nii, nüüd siis vahetatud õli-, kütuse-, õhu- ning salongiõhufiltrid ning mootori-, kasti- ning diffriõli. Samuti töötab tagakojamees. Juhiukseliist sai samuti uus pandud.

Nüüd siis aeg mõelda suverehvide peale. Mõtlen siin et kas vahetada olemasolevatele 16tollistele velgedele suverehvid või osta jooks velgi ning sinna rehvid peale.
Tallinna tänavaid pidi sõites on küll kiusatus osta 15tollised veljed ja sinna peale 195/65 rehvid, et oleks natukenegi pehmem aukude vahel laveerida. Oleksid ka veeretakistus ning vesiliu oht väiksemad...

Duragrip 195/65R15 845.-tk, 4tk 3380.-
Exellence 205/55R16 1115.-tk, 4tk 4460.-

Selle 1080 kroonise hinnavahe eest saaks ilmselt korraliku jooksu 15tolliseid velgi, jääks sügisel ümbertõstmise vaev (ja rahakulu) ära.
uudi

 postitati 26.03.10 18:33
Tsitaat:
Pilte tuleb siis kui saab auto puhtaks pestud :) Praeguste ilmadega pole erilist mõtet pesulasse minna :D


Kui oled siin Tallinna kandis siis pääsesid autopesust kuna vihma õrnalt sajab, nii et saad pilte teha rahulikult:D
muku

 postitati 26.03.10 09:13
Tsitaat:
Algselt postitas: prj
Hea mootorivalik.
Kui sul kunagi minekust puudu jääb, siis seda on võimalik väga lihtsalt parandada.

Muidu nael kummi :)


Tänud! Ma usun, et enne vahtralehest loobumist ei hakka chipitama :P
prj

 postitati 26.03.10 08:33
Hea mootorivalik.
Kui sul kunagi minekust puudu jääb, siis seda on võimalik väga lihtsalt parandada.

Muidu nael kummi :)
muku

 postitati 26.03.10 00:42
Andmed:
Audi A4 Avant 1.8T Quattro, 1998.a.
Tumesinine
Odomeetri näit ostu hetkel ca 250100, ilmselt suht reaalne, üle 100000 pole kruvitud :)
Sisust: S rool, muidu tavalised istmed, ilma soojenduseta, aga ristselja toega.
4x el. aknad.
Aut. kliima
Alpine makk (mille loogikale pole veel väga pihta saanud, aga väga ei koti ka - nagunii eriti raadiot ei kuula)
2x el. peeglid
16" (originaal)valuveljed
Pilte tuleb siis kui saab auto puhtaks pestud :) Praeguste ilmadega pole erilist mõtet pesulasse minna :D

Ostulugu
Sai peale pikka põhimõtteliselt jalamees olemist ning jalgrattaga ringi vuramist töö tõttu ära tehtud juhiload ning oma esimene auto hangitud. Suvel ei tule lihtsalt töö tõttu autota toime.
Kogenud sõprade abil sai välja rehkendatud sobivaim auto (tingimused olid: universaal, alla 2l bensumootor, soovit. nelivedu, VAG) ning hinnaklassi arvestades ka selline Tartust üles leitud. Ei ole esimene Audi perekonna ajaloos :)
Aasta Autos tehti ostueelne ülevaatus, selle abil sai ka hinnast nii mõndagi alla kaubeldud.
Aasta Auto sõnul oli vaja teha (mälu järgi, pole pabereid lähedal):
1 õõtshoob
stabika konte
pukse
simmer
kattekumm
pidurivedelik
esimesed piduriklotsid ja kettad
esilogarid
põhjakate
tagakojamehe mootor
paar mõlki

ARKi andmete ning VIN koodi põhjal on masin toodud Saksast 2005 ning teinud siin kohe väikse kõksu, kindlustuskulud ca 4kEEK. Ilmselt esimese otsaga Volkswagenis käinud, mis on näha sellest, et esitule kinnitus on natuke katki, muu kõik parandatud.
Eelmise omaniku sõnul turbo äsja vahetatud, blowoff klapp lisatud. Rihmad vahetatud sügisel 2009. Samuti suht palju silla juppe vahetatud.

Kuna põhiliselt saab autoga liigutud pealinna lähistel, sai siiski siitkandist pakkumisi küsitud ning lõpuks auto asjaolude kokkusattumise tõttu (aku sai üle nädala õues külma käes seistes tühjaks ning enam ei käivitunud) Forssi viidud.

Seal selgus, et töid oleks tunduvalt rohkem (mis polnud muidugi mitte kõige meeldivam üllatus) - õõtshoobasid läks paar tükki, samuti oli mootori padi ribadeks ning pukse läks samuti mitu tk rohkem kui AA ülevaatuse põhjal.

Kuna palgapäev oli tol hetkel alles tulemas siis sai töönimekirjast välja jäetud esilogarid, põhjakate, tagakojamehe mootor ning mõlgid. Arve sellest hoolimata 14kEEK

Lähimatest plaanidest:
  • Õlid ja filtrid vahetada, tagakojamees korda teha, juhiukse alumine liist (või siis juba korraga terve ring?) panna ning mõlkidega midagi ette võtta. Logarid ja põhjakate siis kui lund enam pole (see oli muide Forsi meeste mitteametlik soovitus :) ) Põhjakatte asemele on soovitatud ka karterikaitset, mis on natuke madaldatud vedrustust arvestades vist mõistlik.
  • Peatselt peab mõtlema ka suverehvide peale, variante kaks - kas osta 15tollised plekkveljed ning suverehvid sinna peale või siis vahetada vaid rehvid 16 tolliste peale.
  • Antenn on ilmselt sisse murdunud või muidu mäda.
  • Keegi eelmistest omanikest on jätnud järele boosti kella, millel küll valgus põleb, aga midagi ei näita. Selle võiks kas tööle panna või siis eemaldada.
  • El.peeglite sissekeeramine ei tööta muidu kui käega järele aidates - ilmselt sodi vahel. Kui kellegil on kogemusi või lahendust pakkuda, ootaks heameelega kommentaare.


Muud mured hetkel:
Peale remonti on väljastpoolt kuulda bensiinipaagi juurest kõrget sirinat - üks sõber pakkus kütusepumpa. Eks peab paluma ka sellele otsa vaadata järgmises remondis.
Lukustatava bensupaagi korgi peaks kuskilt otsima. Ootaks vihjeid :)

Kogemusi:
Väga mõnus sõita, stabiilne, vaikne, üle 2500pöörde ka mõnusalt (loe: algaja juhi jaoks piisavalt) ergas. Tartu-Tallinn ots kohe peale ostu kütusekulu ca 7,6l/100km. 5.käik võiks minu maitse jaoks tsipa pikem olla, et maanteekiirusel pöörded mõistliku piiri peale jääksid, kiirteekiirusest rääkimata. Teise varindina näeksin kuuendat käiku :P

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 70.2% - SQL: 29.8%]