Teema ülevaade |
simoQ
|
postitati 23.05.10 21:25 |
Ehk on sulle ka need natuke abiks, kaevasin endale need andmed Forsist Et
oleks endal asi selge, kui palju miski maksab.
Esimesed/tagumised õõtsa puksid 48.-
Esimene amordipadi koos laagriga 132.-
Tagumine amordi padi 123.-
Esimesed stabika kondid 226.-
Esimesed stabika puksid 80.-
Esimesed arniirid 150.-
Esimesed pidurikettad 290.-
Esimesed piduriklotsid 298.-
Esimesed amordid 864.-
Tagumised amordid 1251.-
Paisupaak 256.-
Mootoripadi parem 270.-
Mootoripadi vasak 330.-
|
vaa11
|
postitati 23.05.10 20:17 |
Ega jahh,, oli teine ikka väga käest ära lastud!!
Aga nagu öeldud , ei saanud ju seda isendit vanarauaks ka lasta müüa!!
Nii ma siis tasapisi nokitsen.
Õli jagus ikka igalepoole. Kuna klapikambrikaane tihend täiesti puudulik, oli üritatud asendada silikooniga!!
Väljalaske kollektoril 5 tihendist pidasid 3. Sisselaske kolle oli seest nii jubedalt nõgi täis et vaevu mahtus sõrm sisse.
Rihma vahetamise käigus selgus , et märgid olid ikka totaalselt paigast ära. Ju oli rihm juba üle lennanud.
Aga nagu juba öeldud sain mootori käima, kui käima on iseasi. Ei saanud korralikult soojaks lasta kuna selgus ,
et radikas katki
Kui saab selle ka korda,
siis hakkan ratas ratta haaval, neid üle käima
Teada on, et puksidest ja õõtsadest pole järgi midagi aga kas piduri supordeid ja kettaid saab veel kasutada seda veel ei tea.
Kui kellegil asjalikke nõuandeid või muid vihjeid, siis kõik on teretulnud!!!!
Mida, kuidas ja kui palju --- Tänud juba ette!!
|
simoQ
|
postitati 23.05.10 19:47 |
Tõesti kõva õlikiht. Mulle on selgusetu, kust see sinna koguneb? Klapikambri kaane vahelt? Osad vanad R5 on jumala kuivad, pean silmas 80 aastate
mootoreid. Ja see pole vaid väiek kiht, vaid sinna lükka nagu nuga võisse, paks õlikiht. Igatahes sa näed päris tõsist vaeva, kui seda asja
jälgida Igatahes soovin edu vanakese ellu puhumisel ning värskendamisel!
|
vaa11
|
postitati 23.05.10 08:24 |
Pole pikkaaega saanud mahti siia kirjutada!
Vahepeal siis on väljalaske kollektor keevitatud ja ka paika pandud!
Sain mootorile ka hääled sisse!
Ja siis selgus pisike tõsiasi, et radikas katki!
Radika ülejooksu toru katki.
Siit ka küsimus kas kellegil pole juhuslikult vedelema jäänud mõne muu veaga radikat!
Mul oleks vaja ainult seda ülemist kaussi!???
|
vaa11
|
postitati 26.04.10 23:49 |
Pikka aega ei olnud mahti garaasi minna!
Nüüd siis lõpuks võtsin ette kultuurkihi kapoti all
ei kujuta ette kuidas sellise õli kihi all olev auto põlema poleläinud
ohh seda üllatust mis sealt kõik välja tuli
olin ennast muidugi üllatusteks ettevalmistanud aga mitte selliseks, et väljalsake kollektor katki
ettevalmistus oli siis sellises mahus
1. KKKT A/VW 1,9-2,3 ELASTOMER 168.-
2. Tihend väljalaske kollektor 5tk 33,6X5 168 .-
3.Hammasrihma komplekt. 552.-
4.Veepump 355.-
5.Seisselaske kollektorite vaheline tih 103 .-
6.Detonatsiooni andur 255.-
7.Pükstetihend 27.-
8. termostaat 219.-
9.sisselaske kollektori tihendid 55.-
10. rootor 56.-
need on juba eelmistes postitustes olemas aga lisasin siia ka
11.õli filter 24.-
12.õhu filter 33.-
13.kütuse filter 56.-
14.küünlad 329,3 5tk
Nüüd siis väljalaskekollektorit keevitama
|
vaa11
|
postitati 19.04.10 23:00 |
Tsitaat: | Algselt postitas: vaa11
Kas kellegil on suunatulede lülitid??
See on kandilise kangiga, mitte ümaram.
Autoks siis ikka seesama isend Audi 90 1987a 2,3
Kuna kaugtuled ei jää peale ja tundub et viga peitub seal! |
Korras!!
sai lahti puuritud ja pisut puhastatud
ja hakkas tööle
Tänud pakkumast
|
huux
|
postitati 19.04.10 21:18 |
Tsitaat: | Algselt postitas: vaa11
Kas kellegil on suunatulede lülitid??
See on kandilise kangiga, mitte ümaram.
Autoks siis ikka seesama isend Audi 90 1987a 2,3
Kuna kaugtuled ei jää peale ja tundub et viga peitub seal! |
Kui soovi on siis mul neid 2 tk vedeleb kuuri all Minul pole nendega
midagi pääle hakata kahjuks, kuna oma masinal on uuema tüübi lülitid juba! Huvi korral võid helistada numbri saad mu profiilist
|
Retro
|
postitati 18.04.10 22:07 |
Tundub olevat detonatsiooni andur.
|
vaa11
|
postitati 18.04.10 21:33 |
Mis anduritega on tegemist
kaevasin need kultuurkihi alt välja
üks tundub eriti räbalas olukorras
eriti huvi pakub just see eriti väsinud andur, kui elutähtis see on ja kuidas on selle nimi
ei julenud teist isegi puutuda mitte
|
vaa11
|
postitati 19.03.10 07:35 |
Nii seal kirjas on
Aga tegelikult, jahh.
Service raamat on avatud sellele autole palju hiljem 19.11.1987
Service raamatus on viimane sissekanne 10.10.1990 läbisõit 76341km
Autost leitud märkmete põhjal
Auto Eestis 9.12.1994a. läbisõit 167300 hinnaks on märgitud5520$+10000eeki.-
Peale ostu tehtud ka tavapärased protseduurid
Vahetatud õlid ja filtrid
Lisaks veel parempoolsed alumised õõtshoova puksid
puksid 128.-
õli+filter 297.-
töö 150.-
ostetud ka porimatid 180.-eeku
7.Juuni 1996 läbisõit 179620
tehtud: õli+filter, küünlad,klapikambrikaanetihend
Küünlad 275.- 5tk
kkktihend 64.-+25.-
20.August 1996a.
vahettatud bensiinifilter
Filter 270.-
2.Juuni 1997a.
Jahutusvedeliku vahetus ja temperatuuri anduri vahetus
Andur 1391.-
28.04.1998 a. läbisõit 191611km
tehtud: õlid+filtrid,esimesed pidurivoolikud, õhufilter
voolikud 87.- 1tk
piduriõli 21.-
töö 50.-
05.05.1998 a. läbisõit 191740km
tehtud: nukkvõlli rihm+rull, termostaat,õliandur
kahjuks hindasid ei ole.!!
September. 1998 läbisõit 194736km
ostetud uued suverehvid
rehvid 1962.- 4tk
November 1998a. läbisõit 196698 km
pandi alla talverehvid
Aprill 1999 a. läbisõit 199830
läksid alla uued suverehvid
23.Juuni 1999 a. läbisõit 201868 km
Õlid +filtrid
12.November 1999 a. läbisõit 204700km
tehtud: tõukurite vahetus ja klapisääretihendid
töö+osad 1760.-
22.Mai 2001 a. läbisõit 212860 km
õlid+filter
28.Aprill 2003 a. läbisõit 224170 km
õlid+filter
8. aprill 2004 a. läbisõit 230300
kütusefilter
05.Juuni 2005 läbisõit 237200
õli+filter
22.mai 1997 läbisõit 269200
õli+filter
Nüüd jupp tühja maad
Ja siit algab siis minu etteaste
05.Märts 2010 läbisõit 274000 km
õlid+filtrid+küünlad
õli filter 24.-
õhu filter 33.-
kütuse filter 56.-
küünlad 329,3 5tk
Õli pole veel ostnud
Ja esimesed tööd
1. kkktihendi vahetus
2. rihmad+ rullid
3. mootori sisepesu+ väljast
4. Kollektorite tihendid
jane...
|
pierre
|
postitati 14.03.10 22:51 |
Tsitaat: | Algselt postitas: vaa11
...passi järgi on see auto ostetud eestist 1.01.1987a ja kogu oma kilometraasi siinsetel teedel maha vuranud, neid on ühtekokku 274000
kilomeetrit |
Kas passis on esmane reg. Eestis 1987?
Natuke imelik, kuna minuteada tol ajal uusi Audisid siin ei müüdud.
See *** AGT seeria number kipub olema kuskil 1994-95aastast...
|
vaa11
|
postitati 13.03.10 23:39 |
Nu nii!!
Sai siis pisut autole aega pühendatud!!
Külm käivitus probleem??
Ma küll ei tea millises remondifirmas eelmine omanik käis, aga temalt uurides oli talle probleemilahendamiseks tehtud hinnapakkumine kuskil
neljatuhande krooni kanti
See sai ka põhjuseks miks auto seisi üle aasta.
Ühe õnnetus -- Teise õnn
Tänu sellele sain mina selle isendi omanikuks!!!
Et siis!!
Sai uuritud ja puuritud, asjasse süvenetud!!!
PUUDU OLI KAITSE NR 24
ASENDASIN SELLE TÜHJA KOHA KAITSMEGA
JA AUTO TÖÖTAS!!
|
vaa11
|
postitati 12.03.10 06:29 |
Kas kellegil on suunatulede lülitid??
See on kandilise kangiga, mitte ümaram.
Autoks siis ikka seesama isend Audi 90 1987a 2,3
Kuna kaugtuled ei jää peale ja tundub et viga peitub seal!
|
Reinzz
|
postitati 08.03.10 21:26 |
Äkki on sooja-külma mootori jama sellest, et temp. andur ei funktsioneeri.
|
simoQ
|
postitati 08.03.10 21:00 |
Tänavapildis näeb neid ikka üliharva, kui päris aus olla. Tartus isegi trehvab harva nägema, ometi suuruselt teine linn
Jõudu ja jaksu masinaga, õige tegu, et sellise otsuse kasuks otsustasid, au ja kiitus
|
zack
|
postitati 08.03.10 18:28 |
Tore jah, kui keegi 90-neid liikuma paneb.
Edu siis putitamisel.
|
kulufield
|
postitati 08.03.10 07:14 |
Heh, Kiired poisid, üleeile veel seisis see auto seal lumehange all ja
näitasin äiale, et näe seisab üks ilus 90 seal juba pikemat aega.
Roosteuss on hakanud seda autot sööma, aga muidu tundub tõesti väga sile masin.
Loodame näha siis head taastamistööd. Saan ka nüüd rahulikult sealt mööda sõita, süda rahul et üks audi jälle päästetud.
|
vaa11
|
postitati 07.03.10 21:40 |
Jälle audi omanik
Eelmine oli A6 2,8 97a avant ja enne seda oli A6 1,9tdi 95 avant
Nüüd kus paar aastat sõitnud teiste isenditega, sai jälle Audi soetatud.
See tähendab, et ära päästetud - sõna kõige otsesemas mõttes- auto oli teel romulasse!!
Mulle tundus, et vara veel nii kobedal autol lasta manala teele minna. Ja nii saigi omanikuga kaup ära tehtud ja auto lumehangest välja sikutatud,
eelnevalt muidugi paar tundi labidatööd ka!
Auto oli seisnud kuskil 1,5 aastat
Kinni olid jäänud tagumised pidurid
Aku oli ka loomulikult aegunud
Ja terve hunnik tulesid koos kaugtulede lülitiga otsa saanud
Mootori saime pika vedamise peale käima, kuid alguses ei lubanud gaasipedaali puutuda, kui mootor juba soojem oli siis hakkas ka normaalselt tööle.
Kuni selleni et moto uuesti maha jahtus. Siis enam starterist tööle ei läinud. Kui mootor oli soe siis tundus et töötab suht rahuldavalt, arvestades
seisu aega.
Siin kohal ilma, et hakkaks midagi välja pakkuma, ootan kogemuste põhjal tulenevaid arvamusi!
Endine omanik andis infi nii palju, et kui moto soe siis töötab, kui aga maha jahtub ei tööta!!!
Temal sai remontimisest küllalt ja jättis auto seisma, nüüd aga majarahvas kukil, parkimiskohti vähe ja pla-pla
Nii oligi ta sunnitud auto kas romulasse viima või mis iganes!
Seal ta siis on
Sai teine siis välja kaevatud ja oma õuele taritud
Auto numbreid ei varja ühel eesmärgil--
Kuna teh. passi järgi on see auto ostetud eestist 1.01.1987a ja kogu oma kilometraasi siinsetel teedel maha vuranud, neid on ühtekokku 274000
kilomeetrit
Mine tea äkki saab veel ´rohkem vanakese ajaloost targemaks.
Minu arvates suht sile ja seest ka pole viga.
|
|