Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
sospert

 postitati 23.02.10 19:56
No sel juhul palju õnne. Enda auto sõidab siiamaani ühe murtud küünlaga plokis. Ootan siiamaani tööriista, sest diislikeskuses küsitav tööraha summa võrdub tööriista hinnaga. Kuid pole hullu, sest ka -10 käivitub täpselt nagu suvel.

Vb kui oleks vahetuse kohe ostes ette võtnud oleks ka saanud hakkama, kuid 4 aastat tahmaga neid kinni kittides on jätnud oma jälje.
Loodan varsti rõõmsate inimeste ridadesse astuda. :)
martiinil

 postitati 23.02.10 16:45
Midagi uut ka siis jätkuks teemale.
Kõik küünlad vahetatud ja ilma probleemideta !

Taaskord kehtib asja juures tõdemus, et ahvi jõuga midagi suure käristiga väänama minna on lollus ja tõesti murrab sisse küünla.

Tundega asja kallal olles saab jagu neist.
Uued võiks ka sisse keerata väikse käristiga ja ühe käega !

Käivitub kui suvel :cool:
martiinil

 postitati 18.02.10 16:24
Nüüd sain siis lõpuks testriga kapoti alla.
Küünaldele tuleb vool ilusti peale, seega kaitsmed, releed toimivad, kaitsmed vaatasin veel visuaalselt ka üle, releed olid ajude all peidus, ei hakanud lammutama.

Küünlad mõõtsin ka ära, oh imet, ÜKS küünal isegi toimis :cool:
Teised 7 olid siis aegamööda ära surnud, see seletab ka seda, et probleem algas ühel päeval halvema käivitumisega ja süvenes järgnevad hommikud järjest, nüüd siis päris pahasti käivitub.

Küünlad uued osta ja see kõige hullem töö ette võtta.
Taavi

 postitati 17.02.10 07:09
Küünalde releed peaks olema kojameeste juures olevas karbis nr 2 ja 9. Kaitsmed sealsamas nr 1 ja 5 (80A mõlemad). See käib lahti poltidega. Kapotiall on need siis.
martiinil

 postitati 16.02.10 16:02
Pagasis on küll aga ainult mingi 3 kaitset vms, seal aku kohal parema tiiva sees.

Googel ka ei anna vastust kust võiks just eelsüüte kaitsme leida...
Martinez

 postitati 16.02.10 15:54
Tsitaat:
Algselt postitas: martiinil
Teab keegi, kas antud autol ongi ainsad kaitsmed kõrvalistuja parema jala juures seinas ??

Kust võiks leida eelsüüte küünalde kaitsme sellisel juhul ???


94 aasta 4.2'l on veel (lisaks parema jala juures olevale karbile) kõrvalistuja jalgade all releekarbis ning pagasnikus parema tagatule juures.
martiinil

 postitati 16.02.10 14:41
Teab keegi, kas antud autol ongi ainsad kaitsmed kõrvalistuja parema jala juures seinas ??

Kust võiks leida eelsüüte küünalde kaitsme sellisel juhul ???
Harri_K

 postitati 15.02.10 20:04
Küte vajub alla ma arvan, muu ei tundu loogiline.
Endal kogemus olemas, paigaldasin klapi vahele ning käivitus alati esimesest matsust, enne "venis" käima, autoks oli bmw.
rocket

 postitati 15.02.10 18:41
See on kliima õhukvaliteedi andur, mis peaks asuma salongiõhufiltri korpuse küljes. Ei tohiks olla seost mootori tööga.
Urmet24

 postitati 15.02.10 16:44
Seal sama kütusefiltri ühendstes Sul see kotermann peidus ongi ma arvan. Vaatam et need ilusti kinni oleks ja proovi uuesti.
kps

 postitati 08.02.10 20:39
Kui kellelgi on mõni hea teema meeles mõne asjaliku kommentaariga antud teema murede kohta, siis visake mõni abistav link. Asjatud kommentaarid kustutatud.
altz1

 postitati 07.02.10 21:46
Tsitaat:
Algselt postitas: martiinil
Õhu filter oli üsna jube, küll aga tolmust määrdunud, mõned kuuseokkad olid kuidagi sinna sattunud jne, aga midagi õlist vms ei olnud.

See ka siis uus nüüd läheb.
Küsimus, kas see suur toru kanal mis kohe mootori peal lookleb sisselaskesse, mille teises otsas ongi filter, kas seal tohib piisk õli olla ?

Defineeri "piisk õli" võibolla sattus ta kuidagi sinna, kui filtrit vahetasid ja möllasid? Aga üldiselt ei, seal õli olla ei tohiks kuna peale seda toru tuleb nö Y-toru ja siis õhulugejad, mis õlist kindlasti hästi ei arva. Karteri tuulutusel on vahel originaalist oil-catch tank ning karteri gaasid lastakse vahetult juhipoolse turbo ette.
Mis puutub minekusse, siis õhulugejatel on antud mootori puhul täielik ainu-võim, nii kui midagi mäda ja õhukogused paigast ära on ka minek kehva ka kummagi õhulugeja näit ei tohi teineteisest erineda eriti suurel määral jne..veakoode kusjuures ei pruugi tullagi. Ise selle probleemiga umbes 10 töö-testi-tundi arvutiga mässanud kuna kahest uuest õhulugejast osutus üks ikka teatud tööreziimil villast panema.
Kui ise autodest/tehnikast midagigi jagad, varu heaga endale Vag-com diagnosti kaabel, siis ei pea iga väikese probleemiga teenindusi tüütama.

Mis puutub mootorisse, siis õli võta heaga korralik, ise kasutan 5w-40 Mobil1 seeria täissünti. 5w30 võib ju olla tore ja longlife aga suvel jääb imo ikka liiga vedelaks bi-turbo mootori jaoks ja ega ka selle mootori nukad/nookurid sellest hästi arva.
Leke on ilmselt sul klapikambri kaane tihenditest, vahetasin ka enda mootoril need ära ja ühtlasi saad ka aimu nukade kulumisastmest ehk suht hea pilt mootori eelnevast kasutusest/hooldusest. Näiteks minu auto on 210k sõitnud ja nukkadel pole mittemingeid kriime ega kulumisjälgi, samas tean inimest kes käis välja 6 kohalise summa sama mootori remondist. Ls oli sinna 250kkm kanti. Ja neid juhtumeid on eestis vist minu kuuldupõhjal 3.
Kapoti alune on üldiselt kitsas ja päris paljude tööde puhul on lihtsam mootor tõesti mahavõtta ehk nö. "alla lasta" koos kastiga. Jällegi erinevate probleemide tõttu olen ka seda pidanud 3 korda tegema, viimane kord automaatkasti turbiini vahetades läks aega moto mahavõtmiseks koos vennase abiga kõigest 4h :D

Ühesõnaga edu auto pidamisel ja ära hooldustega koonerdama hakka..maksab valusalt kätte.
;)
kps

 postitati 07.02.10 17:41
Tsitaat:
Algselt postitas: rocket
Sul niipalju juttu ja mõtteid seoses oma suksuga kogunenud, nii et võiksid siis juba huviliste autode alla eraldi piltidega illustreeritud teema teha.

Rocketiga samal arvamusel ja liigutus tehtud. Veidi lihtsam abi saada kui räägitakse juba konkreetsest isendist, mitte ostmise soovist.
rocket

 postitati 07.02.10 16:42
Sul niipalju juttu ja mõtteid seoses oma suksuga kogunenud, nii et võiksid siis juba huviliste autode alla eraldi piltidega illustreeritud teema teha.
juks11

 postitati 06.02.10 11:27
Tsitaat:
Algselt postitas: martiinil
Tere

Alles eile sai soetatud omale 2002 A8 3,3 TDI igapäeva masinaks.
Küsimus nüüd selles, et kui hakkan mootori õli vahetama, siis kas peaks midagi erilist ka silmas pidama või on kõik sama lihtne kui üldjuhulgi ?

Kas on element filter ja kus asub, on hästi ligipääsetav ?
Millist õli soovitate viskoosuselt, kas täissünt või pool ?

Kuidas käib automaat kasti õli vahetus, kas audidele tüüpiliselt põhja alt lisades ?
Kui siis kas on ise teostatav ?

Mida olulist peaks veel ära tegema enne kui kindlam tunne kulgeda oleks ?


Palun siis infot neilt kel kogemust ja teadmist selle koha pealt !

Tänud.


Poolsünti sinna kohe kindlasti panna ei tohi, sinna tuleks panna ikka kõige kvaliteetsemat õli, ehk spets VAG LongLife õli, aga välp võiks olla max 15 000km.
rocket

 postitati 06.02.10 11:18
Samas, kui karteris tökat sees ja õhufiltrit kunagi vahetatud pole, jätaks auto juba ostmata !
Mu jutt siis seoses selle viimase 1000 kilomeetriga ... kui auto pikka aega hooldamata, siis vast uus õli turboid ei elusta !
tnx

 postitati 06.02.10 11:05
Tsitaat:
Algselt postitas: martiinil
Tere

Alles eile sai soetatud omale 2002 A8 3,3 TDI igapäeva masinaks.
Küsimus nüüd selles, et kui hakkan mootori õli vahetama, siis kas peaks midagi erilist ka silmas pidama või on kõik sama lihtne kui üldjuhulgi ?

Kas on element filter ja kus asub, on hästi ligipääsetav ?
Millist õli soovitate viskoosuselt, kas täissünt või pool ?

Kuidas käib automaat kasti õli vahetus, kas audidele tüüpiliselt põhja alt lisades ?
Kui siis kas on ise teostatav ?

Mida olulist peaks veel ära tegema enne kui kindlam tunne kulgeda oleks ?


Palun siis infot neilt kel kogemust ja teadmist selle koha pealt !

Tänud.

Tere.Hea auto valisid alustuseks;) Õli vahetuseks pead põhjakatte eemaldama, element filter asub alt vaadates paremal pool mootori küljel(eemaldub siis alla poole)Õli peaks olema sinna 5w30, tehas pakub minuteada valvoline õlisid. Eks õli on õli, ära lihtsalt kõige odavamat kindlasti otsi. Õli läheb 6L ja natuke peale võibolla.
Käigukasti õli ära ise vahetama hakka, konks just selles õli sisse panekus ja koguses.Kontrolli(vaheta)kindlasti mootori õhu filter. Hiljuti tegelesime samasuguse isendiga, millel oli mingil põhjusel 1 turbo kinni jäänud ja teisel võll pooleks.Ütleme nii et ligipääs turbodele väga hea ei ole, sisuliselt tuleb mootor maha võtta. Kliendile läks see turbode vahetus koos tööga umbes 30k. Odavam on siiski õhufiltrit ja õli tihedamalt vahetada.Mainin veel ära, et see turbo probleem ilmnes 1000km peale ostmist, enne toimis nagu normaalselt.
rocket

 postitati 05.02.10 11:14
Sõida natuke autoga ja kindlasti tuleb veel nipet-näpet asju välja mis tähelepanu nõuavad. Küll siis jõuad need õlid-mahlad ka ära vahetada. Näiteks kui mõni tihend lekib oleks nagu mõtekam õlivahetusega ühel ajal teha.

Sinu küsimustele oskab user sospert head vastused anda.
martiinil

 postitati 05.02.10 10:54
Tere

Alles eile sai soetatud omale 2002 A8 3,3 TDI igapäeva masinaks.
Küsimus nüüd selles, et kui hakkan mootori õli vahetama, siis kas peaks midagi erilist ka silmas pidama või on kõik sama lihtne kui üldjuhulgi ?

Kas on element filter ja kus asub, on hästi ligipääsetav ?
Millist õli soovitate viskoosuselt, kas täissünt või pool ?

Kuidas käib automaat kasti õli vahetus, kas audidele tüüpiliselt põhja alt lisades ?
Kui siis kas on ise teostatav ?

Mida olulist peaks veel ära tegema enne kui kindlam tunne kulgeda oleks ?


Palun siis infot neilt kel kogemust ja teadmist selle koha pealt !

Tänud.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 69.0% - SQL: 31.0%]