Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Mikkk

 postitati 24.08.10 22:19
Ilus ja omapärase värviga A4. Oleks ta veel quattro ka... :)
Kui saladus pole, siis kust tagaamordid ostetud ja mis hinnaga ka? Endal tuleb ka mingi aeg sama töö ette võtta.
Kiku

 postitati 21.08.10 21:35
Tegutsed täies hoos ma vaatan :D
OT:Järgmine nädal siis tallinna?
Auditehh

 postitati 21.08.10 19:07
Enda Audil läksid ka tagumiste amortide asemele KYB Excel-G gaasikad. Esmamulje positiivne, parajalt jäik :D
jannor

 postitati 19.08.10 12:42
Nii, kirjutan siis jälle üle pika aja oma liikurist:

kliima sain korda, autos nüüd nii külm :D - viga oli pumbaanduris, mis oli otsad andnud. Kogu kupatus - pumba lahtivõtmine, puhastamine, uued tihendid, uus andur, kokkupanek ning hiljem ka süsteemi täitmine - läks maksma 800.-(:o) , mida mina pean vägagi heaks hinnaks. Nüüd aga teine mure, klaasi mõra liigub jõudsalt edasi.:D Lähiajal plaanis lasta auk ette puurida, ehk aitab.

Eile võtsin ka tagumiste amortide vahetuse ette. Ühe amordi korpusesse oli auk roostetanud ning seda kaudu ka õli välja tulnud. Tegin paar pilti ka, et kuidas tagumised koopakatted maha saab. Ehk abiks, kui keegi ise vahetama hakkab.:) Miskit rasket selles igatahes polnud, vedrud sain oma keharaskusega sedavõrd alla suruda, et amordi otsa mutri ära keerata.

Paar pilti ka:
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4c6d178a64237.jpg
uued amordid:
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4c6d17d170dd5.jpg

ülejäänud pildid -> http://fotoalbum.ee/photos/Jann0r/sets/1042391/
jannor

 postitati 16.07.10 20:24
Lõpuks hakkasin ka siis selle kliimaga tegelema. Eile sain auto tõstukile ning istusin umbes 3h selle all. Et pumpa kätte saada, pidin põhilised mootori eluks vajalikud vedelikud välja laskma - jahutusvedelik ning õli. See roosa dosool on ikka eriti magus.:D Nüüd aga auto seisab ning ootan vastust, mis pumbast saab..
Pilt ka sellest probleemitekitajast on SIIN.
jannor

 postitati 30.06.10 20:57
Soomest tagasi ning natukene ka auto kallal nokitsetud:
tagumine kojamees töötab nüüd - sai endale uue kasutatud mootori.:D
Vahetasin ka oranžid küljesuunad valgete vastu, sest need sobivad paremini esisuundadega kokku(minu arvamus).
Soetatud ka kliimapump, seda tuleb lasta kontrollida + õlitada ning siis alles peale panna, kui üldse saangi ta külge installeerida.
Konn sai ka uued lestad alla - Audi originaal 16 tolline velg. Esisillal 205/55 Hankook, taga 205/55 Tornado. Auto juhitavus ning teelpüsimine paranes tunduvalt.
Ka sai auto nüüd pestud ning vahatatud - loodetavasti püsib pikalt kena ja sile masin.:)
Pilt on rohelust täis.
Külgvaade.
Velg.
Kuits

 postitati 23.05.10 08:54
Olukord pesitseb tagumises mootoris.
Kuna see ujub siis sealt ka kogu selline jant.
Ise analoogset kogenud, kus isegi kuiva ilmaga hakkas tagumine klaasipuhastaja tööle oma suva järgi tööle ja seda isegi kojamehe kangi puutumata.
Samuti lammutiamise käigus kogu süsteem oli vett täis - ime et mootor polnud läbi pölenud.
Kui kuuks minema ja auto pere valduses ning remont ajapuuduse töttu vöimatu, siis lihtsalt eemalda mootorilt pistik.
Ära nüüd konna peale pettunud ole - pole tema süüdi, et eelmine omanik sedapsi loge oli.
rass

 postitati 23.05.10 06:47
Kas kere ja luugi vahelesi juhtmeid oled kontrollinud? Minul on kõigil audidel läinud luugi ja kere vahelised pidevalt väänduvad juhtmed kaki, seal tekkinud lühis ning siis kas mõni tuli vms kogu aeg põlenud või mitte põlenud. Aidanud juhtmete vahetamine.
jannor

 postitati 22.05.10 22:17
Nonii, jälle kirjutan rubriigist "osta aUDI - remontimist naudi". Poolteist kuud sain siis seda tagakojamehe mõnu nautida. Nüüd aga tõsine probleem. Tagumine kojamees ei jää enne seisma kui süüte välja võtad. Otsisin kaitsmeplokist kaitset, et võtan välja ning jääb seisma, aga ei leidnud ühtki sellele funktsioonile vastavat kaitset. Kuna ise lähen kohe kuuks ajaks kodunt ära ning auto jääb õe käsutusse, siis pidin miskit siiski ette võtma. Kiskusin uuesti polstri maha ning nägin, et mootori vaheltki pressib vett välja. Ka pistiku ümbrus märg. Igatahes võtsin pistiku tagant ära ja kojamees jäi samuti seisma.
Oskab keegi öelda, milles probleem võiks olla? Ise arvan, et kaks varianti - kas ees kojamehekangi juures või siis see niiskus sellele kojamehesüsteemile kuidagi mõjunud. Olekski vaja nüüd testeriga pistikut kontrollida. Kui kang on väljalülitatud asendis - ei tohiks voolu peale tulla?(siis peaks viga mootorisüsteemis olema) Mina arvan igatahes sedasi. Aga vägagi oodatud on targemate meeste mõttekäigud.. Hetkel ikka natukene pettunud oma rohelises konnas.:(
jannor

 postitati 30.04.10 13:15
Kuna väljas ilmad vägagi heaks läinud, just autoga nokitsemise suhtes, siis on seda rohelist konna natukene lammutatud ja tagasi kokku pandud.
Tagumine kojamees küll töötas, aga klaasipesuvedelikku aknale ei pritsinud. Alustasin siis vea otsimist. Mootor töötas, sest vedelikunupule vajutades oli auto tagaosast undamist kuulda. Edasi võtsin siis pagassi polstri maha ning nähtu järgi otsustades arvan, et ma pole esimene, kes selle tagumise kojamehesüsteemiga tegemist teinud. Igatahes vaatepilt oli SELLINE. Kartsin, et kogu vedelikusüsteem kinni pandud vms, et ei lekiks. Võtsin siis vooliku sealt kojamehesüsteemi küljest lahti ning vajutasin pritsimisnupule. Minu heameeleks tuli vedelikku kui joana. Järgmisena proovisin siis suuga õhku läbi düüsi puhuda, mida aga ei jõudnud. Oligi selge, et düüs umbes. Võtsin tavalise jalgrattapumba, lõin paar korda õhu läbi düüsi ning puhas ta oligi. Ühendasin vooliku uuesti taha ning minu rõõmuks kogu süsteem toimib.:)
Kuna kate oli maha võetud, mõtlesin, et teeks korraga õlitamise ka ära. Talvel sai kapott ning uksed tehtud, pagassi aga ei jõudnud.
ILLUSTRATSIOON #1.
ILLUSTRATSIOON #2
On soetatud ka välistemp.näidik, tänud kasutajale Heiki232. Nüüd vaja see spidoplokki installeerida.
jannor

 postitati 11.04.10 16:54
siia ka ametlikud tehasepoolsed lisad:

X0A = National sales program Germany
B0A = Component parts set without country-specific design requirement
C0W = Alloy wheels 9J x 18
G0C = 5-speed manual transmission
H6T = Tires 205/60 R15 V
J0L = Battery 340 A (70 Ah)
M76 = 6-cylinder gasoline engine 2.6 L/110 kW MVEG 2 base engine is T7Y
Q1D = Sports front seats
1AC = Anti-lock brake system (ABS)
1G3 = Alloy spare wheel with original equipment tires
2PV = Leather trimmed sports steering wheel
5RQ = Right exterior mirror: convex
5SL = Left exterior mirror: aspherical
8AE = Radio "RCD310 MP3"
8GL = Alternator 120 A
4UE = Air bag for driver and front seat passenger
0G1 = Gearshift lever
3S2 = Black roof rails
8RN = 8 speakers (active)
1LB = Disc brakes, front
3FA = Without roof insert (standard roof)
jannor

 postitati 07.03.10 16:51
Täna sai ka siis üle pika aja auto kallal nokitsetud, nimelt paigaldasin kõrvalistuja pool asuva tagaukse alumise liistu. Vana oli omadega vägagi läbi - ukse värvimiseks oli vaja see eemaldada ning küljest võtmisel läks pooleks, sest oli vägagi ära roostetanud. Sai siis uus A-varuosa tellitud ning peale korralikku soola ärapesu ka peale pandud.
Väike illustreeriv pildike ka:
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b93c93b72b68.jpg
Olen ka mõelnud, et kui tülikas töö on kompuutri paigaldamine - palju vajalikud vidinad kokku maksma lähevad ning kuidas see üldse töötama panna?
uudi

 postitati 28.02.10 12:19
Tsitaat:
Algselt postitas: jannor
Aga on väikene küsimus ka, kas esimeses tuhadoosis ei peaks olema valgustust? St. tuhadoosis on see riba, mis valguse oranžikaks muutma peaks, aga pimedas ei kuma sealt küll mingit valgust.



Seal on jah üks pirn mis maksab Forsis kuskil 52.- Suht porr on seda vahetada aga teostatav.
Autodega on üldse sedasi, et osadel joppab ja saavad auto mis kestab rahulikult paar aastat ilma nokitsematta, teistel mitte, kuulun ka siis nende klubisse rohkem:mad:
jannor

 postitati 22.02.10 17:35
Ka andur uus, kui auto ostetud sai, vahetasin koos dosooli, rihmade, veepumba ning õli ka anduri. Armatuur pole ka kordagi tempi üle 90ne näidanud.
rocket

 postitati 22.02.10 15:13
Vaheta andur ära, saad teada ! Kui reaalne temp. üle 100 läheb, siis vananenud andur kipubki selle peale kohe saba andma.
Ühesõnaga temp. andur võiks igaljuhul korralik/kindel olla. Ei maksa ka palju.
jannor

 postitati 22.02.10 14:53
Termostaat pole kohe kindlasti läbi, sest see sai vahetatud 800km tagasi, koos rihmadega. Ning see jäi mainimata, et kui temperatuur tagasi nulli langeb, sinna 60ne kanti, siis autol süüde välje ning uuesti sisse ja temp. taas 90.
rennu1

 postitati 22.02.10 14:36
Tsitaat:
Algselt postitas: jannor
Olen nüüd paar nädalat autoga kohanenud ning sõitnud, esile kerkinud ka uus viga: temperatuuri näidik streigib. Vahel on temp. 90ne peal, ja samas langeb alla 60ne ning ei tõusegi enam. Ei oska ka öelda, kas viga anduris või armatuuris.
Veel olen mõõtnud kütusekulu, ligikaudu, kuid siiski - umbes 10-11l sajale, 5km otsad. Minu arvates on see kütusekulu küllaltki normaalne sellise mootori kohta.
Aga on väikene küsimus ka, kas esimeses tuhadoosis ei peaks olema valgustust? St. tuhadoosis on see riba, mis valguse oranžikaks muutma peaks, aga pimedas ei kuma sealt küll mingit valgust.
Iseenesest olen aga autoga väga rahul, istmesoojendus on ikka väga priima värk sellisel külmal talvel.:D Ja auto on üldse mugav, vaikne ning püsib hästi teel.:)




voibolla on termostaat läbi,sellepärast temperatuur langeb 60 peale.
jannor

 postitati 22.02.10 14:19
Olen nüüd paar nädalat autoga kohanenud ning sõitnud, esile kerkinud ka uus viga: temperatuuri näidik streigib. Vahel on temp. 90ne peal, ja samas langeb alla 60ne ning ei tõusegi enam. Ei oska ka öelda, kas viga anduris või armatuuris.
Veel olen mõõtnud kütusekulu, ligikaudu, kuid siiski - umbes 10-11l sajale, 5km otsad. Minu arvates on see kütusekulu küllaltki normaalne sellise mootori kohta.
Aga on väikene küsimus ka, kas esimeses tuhadoosis ei peaks olema valgustust? St. tuhadoosis on see riba, mis valguse oranžikaks muutma peaks, aga pimedas ei kuma sealt küll mingit valgust.
Iseenesest olen aga autoga väga rahul, istmesoojendus on ikka väga priima värk sellisel külmal talvel.:D Ja auto on üldse mugav, vaikne ning püsib hästi teel.:)
jannor

 postitati 04.02.10 16:21
Täna oli see päev, kus esindus pidi tehasest uued võtmed ära tellima. Eile saatsin koopia tehnilisest passist ja juhilubadest. Süda aga ei andnud rahu ning käisin korra veel väljas otsimas ja üllatus-üllatus, võtmed olid auto katuse peal, reelingu ääre taga peidus, niiet külje ukse juurest vaadatuna polnud neid näha, küll aga tundsin neid käega lund pühkides.:D Seekord läks õnneks.:D
jannor

 postitati 30.01.10 10:08
Eile said siis tühikäigupöörded uuesti paika pandud. Uus akugi peale ostetud ning kui Tartust Räpina poole sõitma hakkasin(66km), siis järku tundsin, et rool imelik ning mootoriruumist kostub veidrat häält. Lähen siis välja ja vaatan, ohooo, mis kena rohelise õli laik auto all + riba veel taga. Mootor kohe seisma, kapott üles ning roolivõimupotskat kontrollima. Oligi täiesti tühi. Patareilambiga vaadates oli näha, et üks survevoolik katki, see pikem. Siis käis küll mõttes ütlus:"Osta Audi, remondi ja naudi.":D
Aga, ei midagi, otsisin tuttava, kes nööri otsas auto töökotta veaks. Eelnevalt võtsin ühendust Tartus Tiigi 61A asuva garaažiga ning neil leidus isegi see survevoolik, mille puruks oli löönud. Oma autoga kohale jõudes pidin ootama umbes poolteist tundi kuni minu konn ette võeti ja veel tund, mis selle vooliku vahetamiseks läks. Seega, väga suured tänud nendele meistrimeestele, igati asjalikud - soovitan soojalt.
Täna hommikul polnud trippi ka ära nullinud, seega eeldan, et see tänu uuele akule.
Loodan nüüd pikemat aega muretult veereda.:)
jannor

 postitati 28.01.10 14:09
Tsitaat:
Algselt postitas: -kupu-
Ilus auto ja äge konna värv aga need rohelised rõngad ei meeldi mulle :D


Mnja, aga kui ainult esiotsa vaadata, siis sobib hästi - numbrialus on must, ilma ühegi kirjata, rõngad rohelised ning rõngaste taga olev võre must - silm puhkab.:D
-kupu-

 postitati 28.01.10 13:55
Ilus auto ja äge konna värv aga need rohelised rõngad ei meeldi mulle :D
jannor

 postitati 28.01.10 13:48
Nonii, esimesed jamad siis käes. Eile õhtul, enne auto seisma panemist, sõitsin 70km. Kõik oli korras, tühikäik oli paigas. Hommikul, kuue tunni pärast käivitades aga enam polnud paigas - pöörded hüppavad 1k-1,7k vahel ning kui käiku vahetama hakata, siis sõidu peal viskab korraks 3000rpm peale. Just täpselt nädal tagasi sai see probleem likvideeritud - pisteti juhe taha, 2minutit näpiti arvutiga ning oligi korras. Ma siis arvasin, et saigi jäädavalt korda. Mõtlesin, et ehk oli see sellest, kui auto Šveitsis toodi, oli aku mõni aeg täiesti tühi olnud. Ehk keegi oskab öelda, millest selline jama tingitud võib olla, külmast? Samas üks autodega natukene rohkem tegelev inimene pakkus, et ehk gaasipedaali reostad õhtal, mis annab vale signaali ajule? Samas on diagnostika teostatud(delphi'ga) ning ühtki viga ei näidanud. Aa, ja tripi nullib ka kogu aeg ISE ära. Iga hommik on ees jälle 0, kuigi õhtul oli veel nt 80-90. Ehk oskab keegi mõne targa sõna sekka öelda?

Mõningad pildid veel:
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b6185bba0fa1.jpg
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b6185daad677.jpg
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b6185f6b4ed6.jpg
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b618774bf0e5.jpg
jannor

 postitati 25.01.10 22:26
Kuna sain hiljuti oma vanakese maha müüdud, siis tuli uut vaatama hakata. Jäigi silma üks Šveitsist toodud heleroheline salatileht, kuid väikese laksuga - ilmselt kärukonksuga autole tagant sisse sõitnud, sest stange oli teravalt sees. Isa aga ütles, et saab selle ära teha, samuti kõrvalistuja poolel oleva tagumise ukse, millel kriimud peal. Tegemise käigus selgus, et kliima radikas on katki, mille parandamine läks 300.-. Auto oligi kaks nädalat garaaži all ning lõpuks sai valmis.:) Hetkel tundub, et need garaaži all veedetud tunnid on seda väärt.

Autost:
mootoriks 2,6 V6 110kW ja käigukast on manuaal. Tulede(Bosch) klaasid tumeda tooniga(stock?), udutuled ees ja taga + tulede regulaator.
Armatuuris lisaks oil temp ja volt. Ennist oli ka välistemp. aga esiosa kokkupanemisel arvatavasti mingi anduri juhe vigastatud, et hetkel armatuuris välistempi. ei näita. Seda uurin alles siis, kui väljas soojemaks läheb.:D Autol veel S-line rool, kliimaautomaatik, esiistmete kõrgus reguleeritav + soojendus, valgustuspakett, 2x el. aknad ning el.peeglid, olemas ka veel CD-box(6 CD). Muidugi on veel kaks klaasipuhastusvedeliku paaki, kus mõlemas külmunud Šveitsi puhastusvedelik. :D

Täna õhtul käisin siis ka talvemõnusid nautimas ning pean ära mainima selle, et Audide käsipidurid on sigahead. Vana auto käsipidur oli väga timm, samuti on ka selle oma.
Hetkel üks pildike ka, homme peaks saama ülejäänud võtted.:)

Pilte:
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b5e0c5c2c972.jpg

siis kui auto veel värvikambris oli.
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b5f1fca54ae1.jpg
siin näha tumedama tooniga esilaternat.
http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4b5f1fb18ca2e.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 71.9% - SQL: 28.1%]