Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
mitumatu

 postitati 16.10.10 13:05
kati kohta nii palju et tal oli aga me v6tsime alt 2ra et kytuse kulu v2hendada!
rainma123

 postitati 16.10.10 11:41
Passis ei ole jah.Peaks alla proovima kas muudab minekut või mitte.
püstolett

 postitati 16.10.10 07:48
Tehas on sellele vist ikka ette näinud, samas passis kirjas ju pole. MC motol tehasepoolt ju kat olemas, KG-l puudub see. Aga seda parem sulle kui passis ei ole ju.
rainma123

 postitati 16.10.10 07:06
Ma ei tea kas sellel audil ültse kat peaks olema.All tal hetkel küll midagi ei ole.Ja ei olnud siis ka kui ma ta sain omale.
püstolett

 postitati 15.10.10 22:34
Mina julgen väita, et korralik vahe on sees, kas all on otseläbi toru ja lõpupütt või originaal ilma katita. Kui hääl närvidele käib, siis lõppu mingi originaalpütt. Veidi rohkem vastusurvet tekib, aga samas hingab ikkagi vabalt. Rõhukellast ju kohe näha, kuidas rrõhk vabamalt üles tuleb.
digimarket

 postitati 15.10.10 19:45
Turbomootor ei vaja mingisugust vastusurvet. Ja originaal väike turbo kuumkoda summutab äga eduliselt müra.
rainma123

 postitati 15.10.10 19:35
Arvan ise ka et originaal sumpsiga minek parem,sest turbo ikka vajab ka mingeid õigeid vastu surveid(parandage kui eksin).
Tean et 2,5tdi audil ka samad püttid all.
Olid omal olemas sai lolli peaga maha müüdud.
Kui kellegil pakkuda siis U2U.
timberman

 postitati 14.10.10 07:19
Ma julgeks selle paremini liikumise kohta vastupidist väita. Kui üldse midagi vahelt ära võtta, siis ainult katalüsaator. Kui panna ainult otseläbi toru ja mingi sportpütt, siis karjub/müdiseb nagu loom. Sai eelmine suvi enda masina peal järgi proovitud. Pärast paarikuulist sõitmist olid närvid ikka päris läbi :D Läks originaalsumpa tagasi, ainult kat kadus pärast ülevaatust alt ära. Kusjuures originaalsummutiga läheks nagu auto just paremini edasi ja sumpsist tulev heli ei sega üldse. Pigem häirib tuulemühin 200+ kiiruse juures.
Kokkuvõttes, senikaua, kui see auto sõidab mehaanilise pritsega, ei sega see originaalsummuti küll midagi. Kui 0,8-1,2 barisest ÜLErõhust jääb kunagi väheks ja raha peale ikka väga tige oled, siis võid lasta jah suurema väljalaske igasuguste sportresode ja muude keeruliste sõnadega ehitada :)
Aga edu autoga! Ilus asi, kui ka lihtsalt originaalkorda teha!
kiire-lauri

 postitati 13.10.10 17:30
Miks sa ei osta Simons või mõne muu odavama firma sportpütte ?Turbomootor hakkab paremini liikuma kui torud otseläbi.Lisaks turbo võtab häält ka vähemaks ning auto ei hakka karjuma nagu tavaline N/A.
rainma123

 postitati 13.10.10 15:49
Nüüdseks siis mul tagumised supportid ära vahetatud ja otsast lõpuni uus torustik ka alla tehtud.
Pikka otsimise peal sain uue nurga tule ka sinna.
Talvel peaks auto minema värvimise (kui kõik hästi läheb mõtlen et siis finants seisu).
Mõtteid on palju seoses selle masinaga kas jätta originaali või siis välimust muuta.
Sai siin üks päev huvi pärast küsitud et mis need sumpa potid maksavad hinnaks öeldi mulle 6500.- koos kõigi aledega.
Pean vist põõrduma järjekordselt lammerite poole et neid saada (vihkan vanade juppide soetamist).
mitumatu

 postitati 12.10.10 11:08
mina vahetasin veel sumpa otsa 2ra ja 2 keskmist potti sai 2ra v6etud kuna kukkusid alt 2ra

taga piduri suppordid kinni. kas ikka veel ? kui jah ja ei tea mis on siis kruti absi juurest toru lahti seal on kuul ees:) taga on toru enne piduri voolikut katki siis sai kiir lahendus leitud!
Audi100C2

 postitati 12.10.10 08:53
Kohe väga-väga sarnane auto seisab mitu kuud minu elukoha lähedal ja esiots on mõnusa matsu saanud. Sama velg on all ja sama värv, nr koha pealt kindel ei ole.

Edit: Vaevalt, et tegu sama masinaga, kuna foorumi järgi vaadaes on omanik Elvast. :P
mitumatu

 postitati 12.10.10 08:47
aja lugu on sellel audil palju! 07.07.08 ostsin mina selle auto 6000.- hea auto oli tegin esi sillale t2is remondi ja ostsin taga silla laagrid 2ra aga vahetada ei j6udnud! auto oli pidevas s6idus kuni 06.10.08 (olin siis noor ja loll) ja oli vaja lollusi teha kl kihutada ja paarutada ( see oli minu esimene auto) ja muide passis on v2lja laske aasta 01.01.1989. sai yks kord paarutatud koha peal ja siis tuli madal kl6bin sisse ja ei teadnud mis jama on k2ima ei l2inud ja kui lykkasime k2ima siis paukus ja pl2rtsus nii jubedalt. ja tuli oli sumpast v2ljas yle 80 ei l2inud j2i siis seisma ja ostsin uue turbo kuna targad auto mehaanikud (kohalikud fied)ytlesid et turbo v6ll katki! lasin siis turbo maha v6tta ja see oli korras siis vaatasin veel rihma yle ja palju asju veel mis (lassekast) soovitas aga ma asja ei saanud kuna raha ka eriti polnud ja t66lt lasti ka lahti! enne detsembri kuud myysin yhele maha ta andis mulle diisel opeli ja natuke raha peale! see tundus hea tehing aga nyyd kahetsen et maha myysin.
muide tagumise tule nurga s6itsin mina sisse 14. september sain veiko t22ri autole eovere tanklas pihta pilte on veel

http://www.carrating.org/car.php?19670

talvine pilt on saadud yke endise omaniku t2est

ja ma imestan seda et siiamaani see sama valuvelg on all
rainma

 postitati 24.10.09 15:19
autol juhi poolsed plekid vajavad tegemist kõrval istuja poolne suht sile seal ei ole hullu midagi.
püstolett

 postitati 23.10.09 18:19
Minu oma jah.
Minu käes oli kom aastat tagasi. Mitte pikka aega. Ostsin ta mingitelt soomes töötavatelt rullidelt. Ära olid lõhkunud juba siis selle auto. Sillad olid tuksis ja mootor samamoodi ei käinud.
Tol ajal olin ise ikka võhik ja ei teadnud midagi nendest masinatest. Hirmsasti meeldis ainult ja pidin endale saama.
Kerel ei olnud häda midagi. Tuled viled töötasid jne. Ise tegin veermiku ja asjad korda. Elementaarsed hooldused kah mootorile. Süüteosa oli ära unustatud. Siis hakkas tööle kah masin. Aga see WG membraan oli juba tol ajal vigane.


Peale seda ostis minu käest selle auto foorumikasutaja kavalkutt. Tema poleeris ta vist ära ja pani raadile müüki. Edasine käekäik oli sellele autole nagu näha, Väga Kurb.
Panen siia paar pilti, kui minu käes oli.

http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4ae1e5037b978.jpg
Kuidas ma küll tähele ei pannud, et kapsaleht q tähe ees on :D


http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4ae1e51cb65f7.jpg

http://motoclub.pri.ee/pildid/img_4ae1e5341cbd3.jpg


Gaad deem kui siledad plekid tal kõik olid siis :)

Aga edu sulle selle masinaga siis. Taastamist on kuhjaga.
rainma

 postitati 22.10.09 18:46
Mõned värskemad pildid siin

http://www.rate.ee/albums/rainma/p7700106
http://www.rate.ee/albums.php?act=picture&id=7700108&panel=1#content
http://www.rate.ee/albums.php?act=picture&id=7700112&panel=1#content
http://www.rate.ee/albums.php?act=picture&id=7700113&panel=1#content
http://www.rate.ee/albums.php?act=picture&id=7700117&panel=1#content
http://www.rate.ee/albums.php?act=picture&id=7700117&panel=1#content

ei ole just kõige parema kvalittediga aga noh asja ajab ära:P
rainma

 postitati 21.10.09 18:15
teen lähi ajal värskemaid pilte jah sada avant mu lemmik auto.2 eelmist olid ka sada avandid.:D
huux

 postitati 21.10.09 15:12
Tore et on selliseid kes oskavad 100 avandi ilu hinnata:D Igal juhul edu ehitamisel!
Zandr

 postitati 21.10.09 14:44
Kas uuemaid pilte ka on?:D
KeveN

 postitati 21.10.09 08:48
Audi 100 ja 200 avandid ikka meeletult ilusad autod. Ma väga loodan et taastad ta võimalikult originaalilähedaseks ja väga hea et keegi suvatses ta päästa romula saatusest. :cool: Loodan, et pilte ka saab ja edu ehitamisel!
Rufhouse

 postitati 20.10.09 12:20
Tore et, sel vanakesel nii ei lasknud lõppeda. Mul üks pilt sellest autost, kui see raadil müügis oli, see võis olla üks 5a tagasi või nii.
Vahepeal seisis see auto Tammistus, turbo olevat tal olnud küpse...
Aga jõudu ja jaksu taastamisel!

Leidsin:
http://static2.album.ee/files/855/60/orig_21390161_k4TX.jpg


http://static2.album.ee/files/855/60/orig_21390159_Nzyz.jpg
rainma

 postitati 20.10.09 10:03
Tegu siis audi 100 2,2 TQ avandiga 121 kw numbri märk 538 TFB


See audi müüdi lammutuse maha kus ma töötan ja päästsin ta sealt.Auto muidugi ei käind sest rooli sammas ära lõhutud ja võti kadunud.Vedasin ta koju ja hakkasin uusi juppe paigaldama. Uus sammas küljes koos uue süütelukku ja põhjaga aga ei midagi säde kadunud.Lasin elektrikul üle vaadata milles viga on avastas et hooratta tifdid ära murdund jagaja halli andur läbi ja aju jahe.Need korras nüüd auto käib.Nüüd turbo üle rõhu membraan puru.Ei ole jõudnud veel tegeleda selle taga nurga mõlgiga ja taga piduri suppordid kinni.

Lugesin siin foorumis et algne omanik sellel audil oli Püstolett alias Indrek:P

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.0% - SQL: 36.0%]