Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
A.T

 postitati 08.10.09 16:21
seda sa siis vuntsisid ja pesid seda autot, et siia pilte üles riputada :D
CE

 postitati 04.10.09 15:58
Tsitaat:
Algselt postitas: automees6
TDi ja quattro :cool: Edu autoga! Konditsoneer oleks ka hea lisa. ;)


Aitäh heade soovide eest. Konditsioneer küll puudub, kuid mulle piisab täiesti ka katuseluugist ja allakäivatest akendest :) Teisel autol on kliimaseade olemas, kuid konditsioneer leiab reaalselt kasutust vast kümmekond korda aastas... :)
automees6

 postitati 04.10.09 15:53
TDi ja quattro :cool: Edu autoga! Konditsoneer oleks ka hea lisa. ;)
CE

 postitati 04.10.09 15:40
Sai suvel selline Audi perre soetatud, kuna oli vajadus veel ühe auto järele, mis oleks väiksem-ökonoomsem kui A6 Avant 2.3. Nelikveoline sõiduk sai ekstra välja otsitud, sest peagi valmiv elukoht Lõuna-Eestis asub omajagu kõrvalises kohas, kuhu esiveolise masinaga ligipääs on talvel sageli raskendatud.

Andmeid auto kohta:

81 kW/235 Nm AFN mootor;
5-käiguline manuaalkäigukast;
Tühimass 1465 Kg, 0-100 km/h tehaseandmeil 12,9 sekundit (ehk igavik :) )
S-line sportrool, istmed, käigukanginupp, sportvedrustus;
Keskmine kütusekulu tehaseandmeil 6l/100km;

Auto tuli koos 16-tolliste plekkvelge ja ilukilpidega, valuvelgi taga ei igaste. Talveks lähevad alla 15-tollised plekid uute rehvidega. Plaanis on välja vahetada vedrud "tavaliste" vastu, et autoga ka mujal kui asfaltil liigelda saaks, kartmata põhja alt misgit ära lõhkuda.

Muusika eest hoolitseb Blaupunkti "kassetikas", mis autos raadio kuulamiseks igati piisav on: uhkemat plaadimängijat soetada pole plaanis.

Ostes sai kohe esinduses tehtud 120 000 hooldus, vahetada lastud hammasrihm ja muu pudi-padi ning likvideeritud õlilekked mootorist (klapikambrikaan ja otsatihendid). Uurimis vajab veel turbo, kuna mootori õlikulu tundub suurevõitu olevat. Nähtavasti tagadiffris on kerge loks, kuid sõitmist see ei häiri.

Keskmine kütusekulu 100-le kilomeetrile on senini jäänud 5,1 ja 5,5l vahele, mis on minuarvates küllalti hea saavutus. Kuigi auto on paberil aeglaste killast, veab diiselmootor mõnusalt ka madalatel pööretel, mistõttu kulgemist madal tippvõimsus tegelikult ei häiri.

Mõned pildid kah:

http://hull.mooo.com/priit/asjad/1.jpg

http://hull.mooo.com/priit/asjad/2.jpg

http://hull.mooo.com/priit/asjad/3.jpg

http://hull.mooo.com/priit/asjad/4.jpg

http://hull.mooo.com/priit/asjad/5.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 50.0% - SQL: 50.0%]