Teema ülevaade |
A.T
|
postitati 08.10.09 16:21 |
seda sa siis vuntsisid ja pesid seda autot, et siia pilte üles riputada
|
CE
|
postitati 04.10.09 15:58 |
Tsitaat: | Algselt postitas: automees6
TDi ja quattro Edu autoga! Konditsoneer oleks ka hea lisa. |
Aitäh heade soovide eest. Konditsioneer küll puudub, kuid mulle piisab täiesti ka katuseluugist ja allakäivatest akendest Teisel autol on kliimaseade olemas, kuid konditsioneer leiab reaalselt kasutust
vast kümmekond korda aastas...
|
automees6
|
postitati 04.10.09 15:53 |
TDi ja quattro Edu autoga! Konditsoneer oleks ka hea lisa.
|
CE
|
postitati 04.10.09 15:40 |
Sai suvel selline Audi perre soetatud, kuna oli vajadus veel ühe auto järele, mis oleks väiksem-ökonoomsem kui A6 Avant 2.3. Nelikveoline sõiduk sai
ekstra välja otsitud, sest peagi valmiv elukoht Lõuna-Eestis asub omajagu kõrvalises kohas, kuhu esiveolise masinaga ligipääs on talvel sageli
raskendatud.
Andmeid auto kohta:
81 kW/235 Nm AFN mootor;
5-käiguline manuaalkäigukast;
Tühimass 1465 Kg, 0-100 km/h tehaseandmeil 12,9 sekundit (ehk igavik )
S-line sportrool, istmed, käigukanginupp, sportvedrustus;
Keskmine kütusekulu tehaseandmeil 6l/100km;
Auto tuli koos 16-tolliste plekkvelge ja ilukilpidega, valuvelgi taga ei igaste. Talveks lähevad alla 15-tollised plekid uute rehvidega. Plaanis on
välja vahetada vedrud "tavaliste" vastu, et autoga ka mujal kui asfaltil liigelda saaks, kartmata põhja alt misgit ära lõhkuda.
Muusika eest hoolitseb Blaupunkti "kassetikas", mis autos raadio kuulamiseks igati piisav on: uhkemat plaadimängijat soetada pole plaanis.
Ostes sai kohe esinduses tehtud 120 000 hooldus, vahetada lastud hammasrihm ja muu pudi-padi ning likvideeritud õlilekked mootorist (klapikambrikaan
ja otsatihendid). Uurimis vajab veel turbo, kuna mootori õlikulu tundub suurevõitu olevat. Nähtavasti tagadiffris on kerge loks, kuid sõitmist see ei
häiri.
Keskmine kütusekulu 100-le kilomeetrile on senini jäänud 5,1 ja 5,5l vahele, mis on minuarvates küllalti hea saavutus. Kuigi auto on paberil aeglaste
killast, veab diiselmootor mõnusalt ka madalatel pööretel, mistõttu kulgemist madal tippvõimsus tegelikult ei häiri.
Mõned pildid kah:
|
|