Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
tikk

 postitati 04.06.10 10:49
Tere taas.
Kohe kohe tuleb odomeetri näiduks 240 000. Ja kuna hammasrihma vahetuse aeg hakkas kukkuma, siis sai täis hooldus ära tehtud, st välja vahetatud veermikus kõik kulunud ja kolisevad osad ja kõik filtrid asjad ja ka tulede pirnid, mis aja jooksul olid päris palju juba läbi :)

5l Mobil 1 ESP FOR - 959.-
õlifilter
õhufilter
kütusefilter
läbilöögi kumm
hammasrihm
ülemine õõtshoob tagumine 785.-
hoob A4 - 1708.-
Tagasilla puks V V - 904
Tagasilla puks P V - 904
H rihma ping. Audi
H rihma ping. VW
Üks mingine veermiku osa veel, 700.-
Kokku 8000 pluss töörahad.
andriu

 postitati 17.01.10 20:08
Kütusepaagi mahutavus on 70 liitrit su autol.
tikk

 postitati 17.01.10 17:36
Nii, odomeetri näit ~220K..
-20 kraadiga läks auto suhteliselt kehvasti käima.
-25 kraadi oli käivitamine aga lootusetu. Kuna aga auto peab suhteliselt iga päev liikuma, siis tuli selle -25kraadise päevaga ikka auto korda saada. Tuli välja, et kõik 4 eelsüüte küünalt olid õhtul.
Sai siis ostetud uued eelsüüte küünlad ja ka küttefilter.
Samuti sai vahetatud õli ja õlifilter, seekord siis täissünt õli.
Seda siis umbes pea kuu aega tagasi juba.
Nüüd oli -25 kraadiga pool pööret ja pill käis :)
Samuti pole talvega ühtegi kõksu saanud ega mitte midagi juhtunud.
Praegu on auto super :)
rainer9968

 postitati 15.09.09 17:40
Tsitaat:
Algselt postitas: tikk
Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Ma eeldan, et sul on 1,9 TDi 81 kw mootoriga isend, minu küsimus on see, et kuidas need teenindusevennad sinna 4,5 L õli sisse mahutavad, endal olen korduvalt õli vahetanud ja üle 3,6 L rohkem ei vaja. Selline mulje jääb, et see 1 liiter keevitatakse hinnale otsa.

:O
Kui läksin auto poest õli ostma, siis küsisin ka, et palju A6 1.9tdi 81kw õli läheb ja öeldi, et 4,5l. Ostsin siis 5l kanku ja valasin sealt enamus ära, jätsin silma järgi selle 0.5l valamata aga arvatavasti oleks see ka ära mahtunud :)
Pigem imestan sinu koguse üle.. kas tõesti nii vähe läheb?.

Oi, tundub, et sul on õigus.. otsisin veidikene netist ja leidsin sellised andmed:

Füllmengen
Kühlsysteminhalt (inkl. Heizung) in l
7,0
Motorölinhalt (inkl. Filter) in l
3,5
Tankinhalt in l
70
link

Nüüd küll aru ei saa, kuidas ma saan terve liitri rohkem valada?. Kahtleks ka selles, et 70l dislat mu masinasse mahub.. Tean seda, et viimati tankisin täis (paak polnud tühi), siis läks 45l sisse ja nüüd olen sõitnud mingi 1100km ja tuleb uuesti tankima minna.



Ma vaatan et mitmetel on selle õlikogusega probleem. Käisin kuuri all vaatamas uuesti üle ja on 4 L kanku, kus sees, mingi 0,5 L ja õlivardal on siis peaaegu max tase. Reeglina tuleb vana õli välja ca 3,4 L, mingi kogus jääb sisse.
Zoig

 postitati 14.09.09 06:21
http://www.autoweek.nl/carbase_data.php?id=14094&cache=no

Autoweeki andmetele peaks paak ikka 70L olema. Tundub loogiline ka, sest C keredel on üldiselt ikka suurem paak ära mahtunud kui B kerel(B4 näiteks on 64/69l samas kui C4 mahutab 80L)

Kui viimati tankisid 45L(ikka lasid paagi kurguni täis?), siis järelikult oli sul 25L veel järgi. Sõida nüüd paak nii tühjaks kui julged, ning lase jälle kurguni täis. Saad täpselt välja arvutada mitu Km sa oma liitirtega sõita said.
tikk

 postitati 13.09.09 22:37
Tsitaat:
Algselt postitas: rainer9968
Ma eeldan, et sul on 1,9 TDi 81 kw mootoriga isend, minu küsimus on see, et kuidas need teenindusevennad sinna 4,5 L õli sisse mahutavad, endal olen korduvalt õli vahetanud ja üle 3,6 L rohkem ei vaja. Selline mulje jääb, et see 1 liiter keevitatakse hinnale otsa.

:O
Kui läksin auto poest õli ostma, siis küsisin ka, et palju A6 1.9tdi 81kw õli läheb ja öeldi, et 4,5l. Ostsin siis 5l kanku ja valasin sealt enamus ära, jätsin silma järgi selle 0.5l valamata aga arvatavasti oleks see ka ära mahtunud :)
Pigem imestan sinu koguse üle.. kas tõesti nii vähe läheb?.

Oi, tundub, et sul on õigus.. otsisin veidikene netist ja leidsin sellised andmed:

Füllmengen
Kühlsysteminhalt (inkl. Heizung) in l
7,0
Motorölinhalt (inkl. Filter) in l
3,5
Tankinhalt in l
70
link

Nüüd küll aru ei saa, kuidas ma saan terve liitri rohkem valada?. Kahtleks ka selles, et 70l dislat mu masinasse mahub.. Tean seda, et viimati tankisin täis (paak polnud tühi), siis läks 45l sisse ja nüüd olen sõitnud mingi 1100km ja tuleb uuesti tankima minna.
rainer9968

 postitati 12.09.09 19:53
Ma eeldan, et sul on 1,9 TDi 81 kw mootoriga isend, minu küsimus on see, et kuidas need teenindusevennad sinna 4,5 L õli sisse mahutavad, endal olen korduvalt õli vahetanud ja üle 3,6 L rohkem ei vaja. Selline mulje jääb, et see 1 liiter keevitatakse hinnale otsa.
jokerAudi

 postitati 11.09.09 10:40
Aga pilte?
tikk

 postitati 11.09.09 10:30
Autoks siis must A6, mis kuulub mu emale ja auto liigub iga nädal päris palju ringi ja peab olema koguaeg tipp topp korras.
Põhjus, miks teema tegin on esiteks endale kirja panna, mis ajal mis töid on tehtud. Ja natukene ka abi küsida.
Auto sai ostetud 2008 märts, saksast toodud ja Eestis esimene kasutaja.

Auto tundub A6 kohta suht plank aga siin siis paar sõna autost:
4x el aknad
Plekkveljed ilukilpidega
Toonklaas puudub
Igast taskud uste sees, 2 keskmist käetuge

18.06.2008 sai tehtud suurem tehnohool autoteeninduses:
Gen. rihma pinguti ja rihm
Kliimarihma pinguti ja rihm
Hammasrihm
Rull
Pinguti
Õli-, õhu- ja salongifilter
Õli 4.5l
Ülemised sarniirid
Roolilati kumm
Rooliotsad
koos töörahadega hind 10K

~01.08.2009
Juhipoolne pooltelg
Uus sidur ja hooratas
Ilma töörahadeta hind ligemale 10k taaskord

Nüüd paar probleemi, mis autol esineb:

1) Arvatavasti kliima pumbasidur või midagi taolist, igastahes kui paned kliima tööle, siis hakkab mootoriruumis midagi kolisema. Aga kliima iseenesest vist ikka töötab, kuigi vahepeal olen täheldanud, et kui suvel lasin LOW'iga külma, siis nt 25C pealt tuli ka ainult külma ikka, ainult HI peale lülitades hakkas sooja ka tulema. Seda probleemi praegu pole rohkem kohanud ja üldse ei kasuta seda kliimat.

2) Kui sõita lahtise aknaga, siis on tunda diisli haisu veits. Tundub, et kapoti all olev "sukk" annab läbi, sest selle kõrval plast on täitsa määrdunud.

3) Kõige suurem probleem, ehk siis rooli kiiresti edasitagasi nõksutades on kuulda lõtku. Ehk siis peab mingi aeg roolilati paranduse ette võtma. Olen uurinud, et remontkomplekt maksab ainult 1.2k krooni. Ei tea, kas sellega saab murest lahti või mitte. Sest uue hind on märksa krõbedam.

4) Originaal makil on see tüüpviga, ehk siis helivaljudust ei saa eriti muuta, vahepeal toimib nupp hästi (eriti peale poolt tundi sõitu ).

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 66.7% - SQL: 33.3%]