Teema ülevaade |
kadapiku
|
postitati 06.08.09 19:22 |
Mees teab millest räägib ja mida teeb! Oli sama karpaga probleem, saime kokku, tegi karpa korda ja mootor käib kui kell! Kiitus!
|
aretaja
|
postitati 09.06.09 16:58 |
Ei karpa jäi samaks,selle karpa eripära ongi selles,et see on elektriliselt juhitav ja ta annab niipalju kütet peale kui mootoril vaja,sellel
karburaatoril pole kiirenduspumpa,mis annaks hetkeks rohkem kütet.Kogu silindri täitmine käib ainult hõrenduse teel.Jutt siis 2ee karburaatorist.
|
audipoiss20
|
postitati 09.06.09 15:05 |
Säästuprojekti puhul on head tööd tehtud ja mida ka oma silamaga nähtud
Peaks hea näide olema nendele kes tahavad ise midagi vaikselt nokitseda ja teha
|
Tegelane5
|
postitati 08.06.09 19:42 |
Karpsiga ka midagi tegid?
Muidu 1,6 se kast+võimsam kone peaks suht race olema
|
aretaja
|
postitati 08.06.09 18:59 |
Autoks siis 1.6 51kw 2ee karburaatoriga,mis sai asendatud 1.8 vw gti motoga 82 kw.Millele sai tehtud remont ja plokikaane portimine ja ümberehitatud
karburaatori peale,mis oli sellel 1.6 motol.See on säästuprojekt,mis tööd sai põhiliselt ise teostatud.(plokikaas sai lihvitud 0.5mm,porditud sai
tehtud ise reguleeritav rihmaratas.Kusjuures tehasekanalid olid väga kehvad.Tulevikus saab ka tehtud torukollektor ja saab peale panna 2weeber
karpat.(see on tulevik) see moto läks mulle maksma 4000 kr millest 1000kr maksis gti mootor,mis oli väga kehvasti hooldatud,millel olid rõngad kinni
ja hirmsasti tahma täis,mida mina ei saanudki puhtaks leotasin igasuguste ainetega,sellest plokist võtsin ainult kolvid ja vända-ploki ostsin sõbra
käest.Maanteel võtab see mootor 100 km alla 6 liitri bensiini jõudu on tohutult ja olen täitsa rahul.Ja kellel on selle 2ee karburaatoriga
probleeme,siis minu number (5583121)
Kellel on küsimusi,siis vastan meelsasti.
Pildid:http://nagi.ee/photos/aretaja/sets/204883/
Erialalt olen keevitaja, kui vaja võib helistada.
|
|