Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 turbo quattro 134kw - 1987 - Samzik / "Rotti-rondikas"
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Üldiselt fööniga bumpri mätsimine on jube töömahukas ja peab ikka mitmeid kordi harjutama. Pidevalt kipub üle kuumenema ja kumeruste kokku jooksutamine ning sälkude lõikumine on ikka paras valu. Aga esimest korda huvitav teha samas et kuida välja kukub jne. Ilmselt võtan mingi aeg ette järgmise kuna üks golf 5 bumper on veel tagavaraks, tuleb ainult otsida mingi kehvemas seisus odav 80 90 bumper. Nüüd siis jälle natuke edasi tehtud. Käib vaikselt uue intercooleri paigaldus, torustiku ehitus ja bumpri viimistlus, sain asja pea aegu kokku, kuid ei tule ta nii nagu peaks. Ilmselt pean ikka uue tegema, et asi asi oleks :) [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/34_43/14082009_001.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/34_43/14082009_001-th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/14082009_002.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/14082009_002-th.jpg[/IMG][/URL] Kiirkinnitused miema ja viilisin lõdviku randid parajaks. Kuna kiirkinnitiga varjant pidi autodel vahel ära lendama tehase rõhu juures. Pole vaja seda jama mulle. alumine osa intercoolerisse sisse jooksev toru on igasugu erinevast jamast kokku kombineeritud eks teen sellest kah mingi pildi millagi. Pea asi et saaks autole jälle hääled sisse klaasi uue ette ja ülevaatuse tehtud ning sõitma. [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/34_43/DSC03457.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/34_43/DSC03457-th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/34_43/14082009_005.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/34_43/14082009_005-th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/19082009_002.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/19082009_002-th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/19082009_003.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/19082009_003-th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/19082009_004.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/19082009_004-th.jpg[/IMG][/URL] 200 pritse pea alus millelt on üks pool lihtsalt ära saetud. [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/19082009_009.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/19082009_009-th.jpg[/IMG][/URL] Peal on vw 16 pritse pea kate aga selle ava on ovaalne ja liiga suur praegu otsin teist lahendust võib juhtuda et teen fiirbrist sinna katte ja toru ülemineku silikooniga. [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/19082009_11.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/19082009_11-th.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/19082009_006.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/19082009_006-th.jpg[/IMG][/URL] Siin on näha, et bumprite jooned ei jookse hästi kokku oleks pidanud g5 bumprist rohkem alles jätma ja 90 bumprit saagima selle asemel. aga noh seda saab veel proovida kuna teine g5 bumper tagavaraks olemas. Võibolla pean veel mõne hankima näis. [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/34_43/DSC03283.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/34_43/DSC03283-th.jpg[/IMG][/URL] bumper näeb siis hetkel suure sussutamise peale välja selline. Aga osad kohad on juba ilusti ära silutud eks tugevdused tuleb sisse nagunii panna alumise ja ülemise osa sidumiseks. Lisaks peab veel mõtlema seal ühte teist. Mõte on käinud peast läbi et kui see praegune lahendus mulle piisavalt mulle ei meeldi ja ei tundu stiiliga kokku minevat keeran ta lihtsalt ringi, et kumer osa g5 omast jääb alla mitte nagu praegu üles. Veel ei meeldi et g5 bumper on alt laiem kui mulle meeldiks ja jääb natuke imelik. Ja noh vähe võib ka mööda panna :P surusin siis õigesse mõõtu kuumalt kortsu hiljem silun ja soojendada ja võtan üleliigse ära. [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/34_43/DSC03284.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/34_43/DSC03284-th.jpg[/IMG][/URL] vahe seib kiilrihmalt üle minekuks laiale 6 soonelisele rihmale. [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/34_43/10072009_002.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/34_43/10072009_002-th.jpg[/IMG][/URL] halvasti kül näha telefoniga tehtud pildilt kuid siiski. Mitte kuidagi ei mahu ära originaal bumpri metall tala õnneks on ka õhufiiltri kopsiku juurest lõigatud juba ratta koobast seega õhu filtri topsi peaksin mahutama. Vähemalt praegu tundub nii esimeste proovimistega. [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/34_43/19082009_12.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/34_43/19082009_12-th.jpg[/IMG][/URL] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 turbo quattro 134kw - 1987 - Samzik / "Rotti-rondikas"
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.7%
- SQL:
50.3%
]