Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 turbo quattro 134kw - 1987 - Samzik / "Rotti-rondikas"
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Üks vidin audil juures :P :D [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/33_173/DSC02055-vi.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/33_173/DSC02055-vi.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/33_173/DSC02058-vi.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/33_173/DSC02058-vi.jpg[/IMG][/URL] Võetud sa uuema audi võtme pärast välja murdunud võti ja sinna asemele 90 võti pistetud. Natuke näputööd ja nagu päris. Pean veel nuputama äkki saab ka alarmi puldi sisu sinna puldi sisse peita, oleks eriti shef. Lisaks sai siis ka intercoolerit niipalju nihutatud, et saab tuled ette panna. Natuke tuleb mängida ja sättida nagu ka pildil näha pole asjad päris paigas veel :D [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/33_173/DSC02054-vi.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/33_173/DSC02054-vi.jpg[/IMG][/URL] Täiendan siis teemat, auto alla leidsid tee 15 tolli valuveljed (4x108) aitäh kasutajale m0cc. Mis tuleb sinna paigaldada ja käisin tõin ka ära 276mm pidurid kettad (4x108) tänu kasutajale Teemo. Otsa lähevad 2 kolvised sadulad. Nüüd peab siis piduri võimendi osas asjad läbi mõtlema usun, et praegune vaakumvõimendi ei toida kuidagi ära asja. Mõtted liiguvad kahes suunas. Elektriline võimendus audi s4 v8 peasilindri otsa või hüdrauline 2 kambriline roolivõimu pump. Elektriline oleks muidugi toredam, aga ei tea kuida ta välja kukuks. Kasutada saaks 90a passati elektrilist pidurivõimu pumpa. See on mul olemas koos hüdro palliga (piduri pomm). Pidureid installimma haktes (276mm) ennäe ime, ei lähegi alla 276. Keeeran ratta poldid kinni ja poob kettast. Ratas uuesti alt ära ja märkasin, et terve sadula pinna vastu poob ketta. Ehk siis ofseti vahe kettal ja sadulal umbes 4-8mm. Egas midagi jalad selga ja ruttu ehituskauppadesse ja 12mm seibe 4tkki. Seib sadula ja käändmiku vahele ja asi lahendatud, vahe jäi mingi 2mm. Suport on kül natuke tsentrist velje pool rohkem aga kõik töötab. Ei tahtnud kahte seibi panna siis äkki muutub poldile jõu õlg liiga suureks ja murrab poldi veel ära. Õhk vist jäi kah natuke sisse õhutamisel pedaal pehme. Üritan uue koguse õli osta ja siis kõik läbi puhuda saab puhta õli sisse. Sain siis omale 134kw 90mne passi. Sõitudel muidu kõik tore aga kui näiteks 2-3000rpm vahel järsult kaasi vajutada, siis justkui hakkab turtsuma. Kas jääb lahjaks või siis uputab, ei saagi aru. Samas üle 3700 rpm ei taha isegi meelitades eriti lihtsalt minna. Eks peab ikka wb lambda ostma edaspidi nagunii tarvis. Lisaks mudiugi plaanin boschi a osa küünlaid esindusest, s4 ja omad pidada sobima sinna ülihästi. Ja mõte käis peast läbi et võtta uued pihustid. Tundub, et pihusti maksab ca 800.- tk need jäävad ilmselt kalliks. Proovin siis atsetooniga või tolueeniga ultraheli vannis neid pesta, vaatab kas annab tulemust. Hiq käest kuulsin et kütuse torustik jääb mul lahjaks peab jämedama panema, et piisaks ja pump jaksaks peale lüüa. Seda siis juhul kui tahta kusagile sinna 200kw kanti. Teine asi mida rägitakse, et k26 mis tehasest on selle saavutamiseks ebaefektiivne. Kas keegi on ka 10v pihusti pea võimsust tõstnud on see kuidagi teostatav? Või ainuõige tee on elektrooniline? Ei viitsiks enne talve elektroonilist panna. Ilmselt tuleks ka teha järgnev modifikatsioon karteri tuulutusele: [URL=http://hotimg25.fotki.com/p/a/88_196/33_173/karterituulutus-vi583.jpg][IMG]http://hotimg25.fotki.com/a/88_196/33_173/karterituulutus-vi583.jpg[/IMG][/URL] 2 mkolviste 276 install ja sumpsi kontroll. [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/33_173/29052009_005-vi.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/33_173/29052009_005-vi.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/33_173/29052009_007-vi.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/33_173/29052009_007-vi.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://hotimg23.fotki.com/p/a/88_196/33_173/29052009_003.jpg][IMG]http://hotimg23.fotki.com/a/88_196/33_173/29052009_003.jpg[/IMG][/URL] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 turbo quattro 134kw - 1987 - Samzik / "Rotti-rondikas"
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
47.6%
- SQL:
52.4%
]