Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 turbo quattro 134kw - 1987 - Samzik / "Rotti-rondikas"
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Samzik[/i] Kuna tundus, et eelmist selle suve alguseks valmis ei saa,. ja sai muretsetud teine: 90q minu "garagesse". Seekord ka siis tegu 10v 134kw KG tähisega turbomootori ja quatroga. Saime asja siis ka käima eile, umbes 3h nokitsemisega. Install oli enne mind juba tehtud mootorile, seda siis 100kw vabalthingava asenduseks. Auto doonoriks kuuldu järgi üks hingusele läinud 200. Naljakas oli see, et auto käimaminekul bensu viga ei olnud, sest bensu lihtsalt polnud paagis ;). Naabrinaise muruniiduki bens kulus kohe marjaks ära kuuri alt :D. Hea inimesena muidugi ostsin talle talvitunud bensu asemele uue bensu kohe õhtul "kankusse" tagasi :) Süüde polnudki rohkem vale kui 1/4 pööret! Ning ega hammasrihmgi rohkem polnd nihkes kui 1 hammas. Rihma seisukord oli nii hull, ... vaatasime hoolikalt, et üle 3000rp kogemata ei lase. Sest ega siis enne rajale minekut taha klappe vahetada ja pead remontida. Tühikäik oli 1200rpm, kuna tühikäigumootorist tõmmati õhk lihtsalt läbi, see ei tööta (mingi bmw oma). Vaakumitega on enast kah seal kõvasti lõbustatud, selline segadus mida annab jupp aega korda seada. Nüüd veel tarvis tühikäigu mootor installida korrektselt ja juhtmestik üle vaadata, vaakumi õige ühenduskeem otsida. Rookida kõik mõtetud asjad minema, piduri võimendi panna hüdrauliline. Hääl on peris tore, näis kui ta nüüd ilusti käima saab, mis siis juhtuma hakkab. Rajapäevad juba ootavad :D. Ja jalad sügelevad. Eelmise omaniku vahetatud asjad: Kollektori tihendid Zarniirid ja stabika puksid ees. Rooli otsad Sissepritse kummi otsad :D Pihusti o rõngad olid kah vanad:). Küünlad, kuigi need ei tundund kül vahetatud olevat. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi 90 turbo quattro 134kw - 1987 - Samzik / "Rotti-rondikas"
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
31.2%
- SQL:
68.8%
]