Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7 BiTurbo - 2000(1998) - VäikeVõhik
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: jaakk[/i] [quote][i]Algselt postitas: VäikeVõhik[/i] Kui kiip panna siis katid ainult puhtaks v on veel midagi vaja muuta? Äkki keegi oskab öelda kuidas tühikäigu pöördeid tõsta? [/quote] On olemas ka sportlikumad katalüsaatorid, mille takistus väiksem, samamoodi resonaatorid (vabavooluga pütid siis). Siin teemas on aga sulle soovitatud üldse pütid ja katalüsaatorid alt ära ja torud asemele. Turbo mootoril on turbo suht hea summuti, niiet tühikäigul väga ei lärma (erinevalt vabalthingavast). Ehitatakse ka täiesti uut väljalaset, et saada veelgi parem "hingamine" aga kulud on juba vähe teised sellisel lahendusel. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 2.7 BiTurbo - 2000(1998) - VäikeVõhik
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.6%
- SQL:
71.4%
]