Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
ACE16V

 postitati 18.06.09 10:53
Mul ka selline kooslus. Omale tundus see hea kompromissina.

Kõikuvatest tühikäigu pööretest: Oli sama lugu, algul mässasin tühikäigu õhuklapiga ja vahetasin pihustite tihendid ära - läks nagu pisut paremaks. Siis käisin Baktis diagnostis - öeldi, et õhulugeja läbi (ca 12 tuhat uuena). Lõpuks sattusin üht Ukraina audi entusiasti lehte lugema ja seal tüüpveana sellel mootoril välja toodud pihustid (eluiga ca 200 000 km). Ostsin uued pihustid ja ei tundud tühikäiku enam ära (heas mõttes).

Aga jõudu omanikule!


To Joel: Ka mina ajasin seda 5 aastat tagasi tikutulega taga.

To Black: Internetist leitud andmetel on neid tehtud 889 tk. Saksamaale ei müüdud - läksid eksporti Itaaliasse ja Belgiasse, kus automaksu tollel ajal cm3 pealt arvestati.
Kiil

 postitati 03.04.09 17:09
Kui pilte teed siis seest ka ikka!
Andraldo

 postitati 02.04.09 18:19
Aitähh positiivsete kommentaaride eest. Jah see auto sai ostetud Elvast 25000.- eeku eest ja värvus tumeroheline. Kvaliteedi ja hinna suhe tundus suht mõistlik ja ei näinud probleemi. Mootor on jah natuke lärmakas ning kostub hästi salongi sisse ja kohati ebaühtlaselt käivate tühikäigupööretega. Nagu universaalkerega autod ikka natuke nigiseb nagiseb, aga sõitmist see ei sega. Võtan vaikselt hoogu ja jõudumööda hakkan vahetama kohustuslikke asju õli, rihmad/rullikud misiganes puksikesed jne. Loodan samuti ,et teenib pikalt :)
Kiil

 postitati 02.04.09 17:21
Mis värvi see on? Elvas müüdi üht sellist päris pikalt ja odavalt, äkki ongi see.
Joel

 postitati 02.04.09 07:02
See B4 Avant 16v Quattro peaks odavama otsa Audidest olema kõige parema kaalujaotusega. Üks klubiliige meil käis kunagi läbi nõelasilma, et endale sellist kätte saada. See oli miski 6-7 aastat tagasi ja ma ei mäleta kes ta oli, aga auto leidis ja tõi ta Itaaliast lõpuks. Võidusõidu eesmärgil on see kaalujaotus suur eelis S/RS 2 ees. Tänavakasutuse omadustest ei tea mina kahjuks midagi.
kps

 postitati 02.04.09 06:33
Mina arvan, et see on ka ainus kere, millele see mootor üldse sobib.
Väga normaalne kooslus iseenesest Su autol. Ära käest lase ja teenib ausalt. Lisaks nelikvedu, millest sa ilmselt hiljem ei loobu ning avant, kui peaks pisut praktilisust vaja olema.

Tänud tähelepanu eest ;).
Black

 postitati 01.04.09 21:40
Tsitaat:
Algselt postitas: margus
Kallis Black - Competitionit on tehtud siiski ja siiski ainult sedaan kerega! See, et küljes on 103kW mootor, ei näita suurt midagi - sai tellida samamoodi nagu ka A100-le ja A6-le.
Iseenesest aga jah on lugu selline, et tehnika poole pealt on nagu B4 quattrod ikka. Mootori poole pealt ütleks vaid, et natukene liiga vali on :P

Kallis margus, ma tean väga hästi, mis on Competition. :) Ma tõin lihtsalt võrdluse välja. See auto on tehniliselt peaaegu identne Competitioniga. Lihtsalt armatuuril ei ole läikivat embleemi ja nagu lunatic juba ära tõi, on tal ees ilmselt tavalised lühikesed low end variandi tuled-stange. Mõnda sellist avanti on ikka aegajalt müügis näha olnud, aga kõvasti harvem, kui Competition'e endeid. Täiesti huvitaks, kui suur selliste avantide tootmisnumber olla võis?
lunatic

 postitati 01.04.09 19:55
Neil avantidel on erinevalt competitionist tavaline nina, nö lühikese tulega. Tegu võib olla erimudeliga nimetusega Audi 80 Avant sport edition. Oli saadaval nii ühe- kui ka neliveolisena.
margus

 postitati 01.04.09 19:50
Kallis Black - Competitionit on tehtud siiski ja siiski ainult sedaan kerega! See, et küljes on 103kW mootor, ei näita suurt midagi - sai tellida samamoodi nagu ka A100-le ja A6-le.
Iseenesest aga jah on lugu selline, et tehnika poole pealt on nagu B4 quattrod ikka. Mootori poole pealt ütleks vaid, et natukene liiga vali on :P
Black

 postitati 01.04.09 17:43
See auto esineb sedaanina üldjuhul nime "Competition" all. Nende omanike teema on näiteks siin. Avandina aga üsna haruldane.
Andraldo

 postitati 01.04.09 17:32
Tere!

Sain hiljuti sellise isendi nagu 1995.a. Audi 80 (B4) avant Quattro 2.0 E 16V - 103 kW (140 PS; 138 bhp), 16-valve omanikuks. Auto on täisvarustuses koos kõigi el. akende ,peeglite, nahksalongi, kliima jne vidinatega. Kuna pole varem olnud õnne ühtegi audit ega neljarattaveolist autot omada siis sooviksin kuulda ka teiepoolseid kommentaare ja arvamust selle mudeli kohta???

Aitähh...

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 54.8% - SQL: 45.2%]