Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi R8 5.2 - 2009 - tonism
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: tonism[/i] Kuidas see katalüsaatorile endale mõjub, kui ma seda enam ei tee?[/quote] Element kestab kauem. [quote]Kardan, et hakkab tahma koguma ning siis varsti mure, et tarvis käsitsi puhastama hakata kui jalg liiga raske koguaeg ei ole.[/quote] Sul ei ole diisel, mis tahmab. PM osakesi tekib kindlasti rohkem sellel ajal, kui SAI aktiivne on vs. normaalne tööre˛iim, ehk siis reaalselt risti vastupidi sinu teooriale, aga see ei ole katalüsaatori puhul absoluutselt oluline, kuna ottomootor töötab nii kõrgel temperatuuril, et see põletatakse kõik nagunii puhtaks, kui sa kuskile n.ö. Loud Pedali lähedale lähed. [quote]See tuletab meelde seda Capristo väljalaset, mille toimimisest ma ei ole kah lõpuni aru saanud. Tal tundub mingi oma tarkus olevat, mille kohaselt otsustab neid klappe lahti ja kinni panna. Ma palju parema meelega juhiks seda puldist ise.[/quote] See oleneb kuidas on ühendatud. Tavaliselt juhib vastavalt drive selectile auto mootori juhtplokk. Ning sundavab need, kui nende suletud asend oleks mootorile ohtlik. Kindlasti ei tasu kõrgetel pööretel põhjagaasiga kinniste klappidega sõita. Tehasesüsteemiga on see ka võimatu nendel autodel, millel tehasest klapisüsteem on. Kui Capristol on mingisugune enda lisamoodul, mis neid juhib, siis võimalik, et sealt saab midagi muuta. Kui mitte, siis on mootori juhtploki muutmise teema. [quote]Huvitav kas see on kuidagi teada mure üldiselt? A7 vist sarmane (kui mitte identne?) mehhanism - kas see ongi teada probleem millega leppida v on sellele ka mingi lahendus (peale tiiva ära keelamise ajust)?[/quote] Ei, sellega ei pea leppima. Pöördu esindusse. Selle kohta on minu teada nii SVM kui ka muud lahendused. Vanematele autodele on Reval Autos ka korralik soodustus nii tunnihinnale kui ka varuosadele. Oli äkki -30%? Ma ei näe, miks peaks sellist autot mujal hooldama, kui selline pakkumine laual. EDIT: Siin sulle juhend selle puldi programmeerimiseks. [url]https://cdn.capristoexhaust.com/wp-content/uploads/sites/3/CES-3-PDF.pdf[/url] Inglise keel lõpus ;) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi R8 5.2 - 2009 - tonism
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
49.0%
- SQL:
51.0%
]