Teema ülevaade |
ArpR
|
postitati 15.06.21 14:27 |
Aega palju möödas, aga auto liigub ja täieneb jooksvalt edasi. Katsun meenutada, mis vahepeal muutunud on.
1)Seoses rikkis termostaadiga tuli see ära vahetada, kasutusse läks Wahleri termostaat. Kuna rihm pidi maha tulema, vahetasin rihma ka ära. Üllatusena
tuli see, et üks nukk oli eelnevalt ühe hamba võrra valesti peal. Kui asi õigesti kokku sai, siis hakkas mootor täiesti teise häälega käima ning tõmme
paranes. Superluks!
2) Undama hakkas tagumine vasak rattalaager mistõttu läksid mõlemad vahetusse (SKF) koos alumiste käändmikupuksidega (Lemf.). Vasak esimene
veovõlliots sai ka omale uue kummi, kuna vana oli täiesti ribadeks.
3) Sain aru, et üks õige S peab ikka veidi madalam ja jäigem olema. Eelnev pigem offroadimasinat meenutanud välimus sai nüüd paremaks- alla läksid MTS
coiloverid. Otsustasin hetkel pigem odavate coilide kasuks, kuna tahtsin proovida, millega tegu on. Hetkel väga rahul, ei ole liiga jäigad ega
ebamugavad. Vahetuse käigus ilmnes tõsiasi, et tagumised amordikannud olid täiesti läbi roostetanud. Esindusehindu vaadates tuli pisar silma. Veidi
googeldamist, ning leidsin Poolast ühe tegelase, kes neid ise valmistab. Kusjuures veel parema kvaliteediga, kui OEM jupp. Nädalake ootamist ja külge
nad said- nüüd timm. Suverehvideks mõõt kitsamad, 235/40 R18 asemel 225/40 R18.
4) Vaatasin, et diverter valved oli keegi sinna mingid topranid toppinud, kehva toode niivõrd olulise koha peal. Panin 710P originaalklapid Forssist,
ning nüüd pole overboosti jama ka enam olnud. Varasemalt tundus justkui, et kõrgel pöördel jääb mootor rõhunälga, uute klappidega seda probleemi ei
ole. Ehk oli jama selles, praegu veel vara öelda. Vanasid toprani klappe vaadates oli näha, et membraan jooksis klapi sees viltu.
Kindlasti midagi ununes ka, aga praegu puusalt tulistades tulid need meelde. Katsun teemat rohkem üleval hoida.
ArpR
|
EnricoN
|
postitati 09.12.20 23:25 |
Overboosti viga võib olla K04 turbodele mittesobiliku softi pärast.
Võo kui on hiina K04 turbod siis neil on westgate ava liiga pisike ja tänu sellele võib jamada.
|
ArpR
|
postitati 09.12.20 22:09 |
Hei!
Pole siia vahepeal midagi kirjutanud, aga masin sai valmis ka pea kuu hiljem kui lubatud. Igatahes, asi liigub ja toimib, aga overboosti mure ikka
kummitab. Vahepeal tehtud siis sidurivahetus, mille komponentide valik ka muutus veidi. Kasutusse läks RS4 siduriketas ning SRE sidurikorv koos uue
sidurisilindri ja survelaagriga. Alpha Competitioni summuti istus väga kenasti külge, hääled väga head, kvaliteet suurepärane ning kuskilt vastu ei
käi. Differ nüüdsest polüpuksidel. Salongi sai paigaldatud 2din keskkonsool koos vähe moodsama makiga, sellest pilti lähipäevil. Kui kellelgi pakkuda
2din kliimaplokki koos istmesoojendustega, siis on see väga oodatud. Kapotialla leidis oma tee uus paisupaak, vana oli koledaks kollaseks läinud
aastatega. Esituled said ka uuemad Depod külge pandud, ei pea küünlavalgel enam teid vallutama. Muidu sõita hea, saaks vaid selle overboosti vea ka
korda.
ArpR
|
ArpR
|
postitati 18.10.20 12:18 |
Tervist!
Mõtlesin, et alustan ka päris enda teemaga. Müüsin oma eelmise liikuri maha ning tõin kohe samal päeval uue koju. Olin konkreetset Audit Auto24-jas
juba pikemalt jälginud, kuna just see masin jäi mulle silma tema salongi, värvi, kere ning tehtud tööde poolest. Miinusena oli tal aga mõni viga
kaubapeale kaasas. Üldisel kaalusin valikut C4 S4 ja B5 S4 vahel, kuid otsustasin siiski B5 kasuks, kuna tegu veidi moodsama ja kardilikuma
juhitavusega autoga, mis mulle meeldib. Masinaga on hetkel plaanis kõik puudused likvideerida ning jooksvalt ka tuuningut külge kruvida.
Head:
* Ees Brembo 17z supportid ja 330mm puuritud kettad, taga Audi S4 B6 pidurid samuti puuritud ketasitega- terve piduriring on eelnevalt üle käidud.
* K04 turbod
* Viisakas kere ja äsja taastatud veljed
* Uus esisild
* TFSI süütepoolid + uued küünlad
* Uued mootori ja käigukasti padjad+ hoovastik
* Kõik õlid ja rihmad vahetatud
* Uus karterituulutus ja turbode õlitorud
Hetkel teadaolevad vead:
* Sidur libiseb
* Diffripuksid läbi ja kolksuvad
* Summuti lekib ja käib vastu sillatala
* Mootor läheb mingi aja pärast ülerõhu vea tõttu piiratud võimsuse peale
Mis hetkel tehtud:
* Vahetasin igaks juhuks uuesti mootoriõli (Fuchs Titan GT1 Pro 5w-30 C3)
* Lasin kellaploki ekraani ära vahetada
Mis lähiajal tegemisse läheb:
* Valeo ühemassiline sidurikomplekt (Tellitud, tuleval nädalal läheb tegemisse)
* Verkline polüpuksid diffrile (Ka tellitud ja läheb koos siduriga tegemisse)
* 2.5" downpiped koos terve väljalaskega - Alpha Competition (Tellitud)
* Tagumise kojamehe delete
Kui midagi tehtud saab või ise ära teen siis lisan jooksvalt siia teemasse uusi postitusi. Kevadel on plaanis uued suveveljed muretseda ning auto BC
Racing coilidele panna. Kui kiirekoelised asjad tehtud saavad, siis on plaanis ka ES Racingus uuesti remap teha, sest ei tea päris täpselt, mis seal
hetkel tehtud on ja kui hästi tehtud on.
ArpR
|
|