Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] Õhkvedrustus on all ja siiani soliidselt end üleval pidanud, miskit kuskilt lekkima siiani pole hakanud. Ausalt öeldes polnud usku, et esimese korraga pidama jääb. Kuna see talv vaja veel sõita, siis oli vaja teised veljed alla panna nagu ka eelnevalt mainitud sai. Alustuseks tõin siis nad ära ja voilaa, alla need ei mahtunud. Oli vaja veel flantse juurde, et veljed koopas keerama mahuks. Kindlasti oleks seda saanud natukene ennetada, kui oleks mõelnud ja numbreid omavahel veidi rohkem kõrvutanud. Coilide pikkus pani siiski piirid lõpuks. Ülespoole enam minna ei saand. Enda veljed siiski alla ei tahtnud mahtuda, skeemitasin siis endale teise jooksu talvekaid. Need istusid paremini ja sellega mure lahendatud saigi. Kuna auto juba laiali oli, sai vahetatud ka sisemine veovõlli otsakumm ja ees mõlemad tugipadjad. Sellega ühelpool, oli lõpuks aeg otsad kokku tõmmata ja veel logarid ja muud pudinad tagasi panna, mis oma aega ootasid. 6. jaanuar sai lõpuks garagest välja sõidetud. Kuna auto näeb välja nagu inetu pardipoeg siis ega väga pildistand pole. Mõne pildi, mis telefonist leidsin panen alla poole. Lõpuks üle 2 kuu ilma autota olemist sain jälle ringi kärutada. Paraku selles osas olin ma küll liiga optimistlik. Paar päeva hiljem esimese korraliku külmaga enam auto käima minna ei tahtnud. Ei osanud seda kohe millegagi seostada ja arvutit käepärast polnud. Sai ta siis garage lohistatud. Pärast soojenemist käivitus matsust jälle. Halb kütus? Kõrgsurvepump? Mõtteid käis palju peast läbi. Arvuti aga ütles kokkuvõtteks, et natukene teine lugu on. [i]001648 - Glow Plug Module 1; Glow Plug Circuit P0670 - 002 - Electrical Malfunction[/i] Eelsüüteküünalde relee oli otsustanud koostöölepingu üles öelda, saigi uus külge pandud. Viga kadus ja hetkel tundub toimivat. Sellega seiklused ei lõppend. Vahepeal oli Dpf ennast nii umbe tõmmanud, et ennast ise põletama hakata ei soovinud, viskas spiraali vilkuma ja osa jõust võttis ka endaga Narniasse kaasa. Miks asi nii kaugele läks? Eks see kivike mu enda kapsaaeda kukub ikka. Viimati sõitsin ju sügisel selle autoga, temperatuurid tõusid siis ilusti ja põletatud sai ta ka ennast. Nüüd külmemate ilmadega enam temp ei tõusnud ja oligi kõik. Sai siis otsast termostaate vahetama hakatud. Kõigepealt suur, kahjuks c6 ei hiilga ruumi üleküllusega mootori ruumis. Selle saime sõbraga niisama ilma nina laiali lammutamata ära vahelt ja panime uue külge. Eest sai võetud ainult lisaveepump. Kuna see aga asja paremaks ei teinud, tuli ette võtta järgmine, väiksem termostaat. Sellega oli üsna suur hirm tegelt, kuna kuuldavasti, kes vahetanud olnud olevat öelnud, et enam seda tsirkust ette ei võtaks. Õnneks nii hull asi polnud või siis polnud üldse hull. Turbo õlitus lahti, mõni voolik siit-sealt ja pääses juba suht adekvaatselt ligi. "Adekvaatselt ligi" või õigem oleks öelda nägi adekvaatselt sinna mutiauku sisse. Kätt sinna sisse ei mahutanud igatahes, heal juhul näpu. Vahetus läks siiski üllatavalt lihtsalt. Reaalselt aega läks ehk tunnikene. Vana termostaat tuli põhimõtteliselt juppidena välja. Sees olev kronsa, mis seda süsteemi korpuses hoidis oli oma aja ära elanud ja ei püsinud vedru surve all enam kinni. Neid kahte termostaadi vahetust võrreldes siis pigem vist vahetaks uuesti väikest. Äkki nüüd Jann vaatab lähipäevadel üle, kas saab põletades sellest tahmakast elulooma veel või peab sellele teisiti lähenema :P Ülemisel pildil max kõrgus All kõige madalam -aired out [img]https://i.imgur.com/fZEp91i.jpg[/img] Aired out [img]https://i.imgur.com/2kEHfrJ.jpg[/img] Mutiauk, kust ma selle termostaadi ära vahetasin. [img]https://i.imgur.com/f7sBetK.jpg[/img] vana termostaadi jäägid [img]https://i.imgur.com/qTxaIW1.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
48.6%
- SQL:
51.4%
]