Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: MartinVaht[/i] [quote][i]Algselt postitas: masuurik[/i] Kangesti optimistlik budget tegelikult. Kardan, et kujuneb oodatust kallimaks, kui lópuks lapsevigu parandama hakkad ja head odavad liitmiku tükid maapóhja kirud. Mul kulus óigete metallist stutside, róhundurite, kellade ja armeeritud silla voolikute ja kinnitusvahendite peale juba ca 1800 eurot. Kompressorid, padjad, paak ja managment juurde. Mis managment tuleb ja kas torustik 1/8 vôi 3/8? Soovitan soojalt kóik 3/8 peale teha, sest auto on suur ja raske. Opereerimiskiirus on totaalselt teine 3/8 torustikuga. Eeldab muidugi, et ka padjad ja ventiiliplokk on 3/8 jaoks. Kui talvel paarutada ei plaani, ära veefiltreid pane ja paagile tee alla veeóhutusventiil 2m peenikese toruga. Lased kaks korda kuus vee välja. 150-200PSI juures on lihtsalt väga keeruline lekkevabu veefiltreid leida. Läbi käidud tee. Ja kui talvel sóidad, siis soovin edu ja kannatust odavamate komplektidega tee ääres seista...seljuhul veoka óhupiduri külmumisvastane aine sisse. Eks kui huvi ja küsimusi ehitamise osas, anna märku(A5 coupe 3a Accuair/Airlift performance-0 viga selle ajaga). [/quote] Autot ehitada ilma optimismita vist suht keeruline? Nii ei jõua kuhugi ju :D Suuresti peaks olema kõik olemas olema. Mingit nipet-näpet pudinaid ja võibolla on miskit, mida ma ei oska ette näha. Armeeritud voolikud tulevad koos patjadega... Kui need padjad ükskord valmis saavad. Õhusüsteem ka nii palju koos, et padjad külge panna siis võiks tagasi kokku panna ja hetkel ei paista midagi puudu olevat. Seega mingit ulmelist väljaminekut ei tohiks tulla rohkem. Torustik 6mm peal. Tatehnixi juhtimis komplekt sai võetud(444cc TaTechnix kroomitud kompressor, 19L kroomitud õhupaak, Topelt nõelaga rõhukell, 4x el. õhuklapid 1/4", Vee eraldaja, 2x avarii täiteventiili, 5x rõhuandurid (4tk reguleeritav), Tarvikud (Juhtmed, kaitse, relee, nupud, liitmikud jne) ja veel muud mudru) See talv vist veel sõidan sellega, mis järgmine talv saab, eks seda näeb sügisel- kas tuleb mingi teine auto või ei. Tegelikult ma juba mõni aeg tagasi kirjutasin ka sulle U2U ;) [quote][i]Algselt postitas: siimuu[/i] Ott, Ära unusta mainida asjaolu, et Sinu auto talvel ei sõida. Soovitused on kõik õiged. Lapsevigade suhtes ise nii pessimistlik võib olla isegi ei oleks, kuid seda näitab aeg, kui asi on reaalselt valmis ja võimalik kasutada. [/quote] Arvan ka, eks suures pildis aeg näitab, mis seis siis on, kui padjad küljes ja õhk sees. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6C6 3.0 176kw -2008- MartinVaht
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.1%
- SQL:
55.9%
]