Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 Mannerg
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: prj[/i] [quote][i]Algselt postitas: merchant[/i] Kui on vähem takistust, kas siis osa kütust väljalaskesse ei lenda? Mul on mõne jämedama ja vabama korstnaga katsetuse tulemus olnud suurenenud kütusekulu kehvema mineku juures... Siis peaks ikka muid parameetreid ka muutma, vaid jämedamast summutist pole mina peale vastava hääle suurt midagi saanud. [/quote] Sul on vaja ottomootori põhitedest natukene lugeda, mitte ulmeteooriad fantaseerida. Segu silindris on üsna homogeenne ning põlemine üldjuhul täielik normaalse süütenurga ja kütusesegu puhul. Kütus saab väljalaskesse sattuda ainult väga suure ülekattenurga puhul (või siis puuduva sädeme tõttu). Küll aga nii suure ülekattenurga tekitamise põhimõtteks võimalikult palju voolavust saada madalal pöördel ning igasugune vastusurve mõjub sellele veel laastavamalt kui ilma ülekatteta. Igasugune vastusurve piirab pöördemomenti. Kui sul piir on kaanes või turbos, mitte väljalaskes, siis otseloomulikult suurema toru alla panek ei muuda midagi, sest takistus jääb samaks - nullilähedaseks. Samuti on väljalaske voolavust vaja kõrgetel pööretel - võib laias laastus väga lihtsustatult öelda, et 6000 pöörde juures on vaja kaks korda suurema ristlõikepindalaga väljalaset, kui 3000 pöörde juures, et vältida takistust. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 Mannerg
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
37.1%
- SQL:
62.9%
]