Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: sector[/i] Tere! Sai pikalt mõeldud, kas teha sellest autost siia teema või mitte. :D Nagu näha, siis otsustasin ikkagi teema tegemise kasuks. Pikalt olen juba tahtnud mõnda S audit omada, valikus oli minu jaoks ainult 2 S audit - S4 C4 2.2t, S4 B5 2.7bit. Kuna bitide hinnad kõrgemad ja süda ihkas ikkagi rida viite, siis sai C4 kasuks otsustatud. Kindel plaan oli siis, kas S4 või S6 sedaan, 2.2t, manuaal. Sai käidud ka paari automaati vaatamas, ühte S4 sedaani jne, kuid ükski ei vastanud ootustele. Lõpuks siis tuli pakkumisse teema peategelane. paljudele kindlasti tuntud endine kiirendusauto. Tahtsin küll jubedalt sedaani, kuid nende leidmine oli üsna võimatu, turg ikka jubedalt kokku kuivanud. Igaljuhul olin nõus ka avandiga, kuid sellisel juhul pidi kindlasti tegu olema S4ga, kuna "S6" TDI ehitamine on pooleli, siis ei tahtnud kahte täpselt 1:1 autot. :D Igaljuhul sai siis püstoletiga ühendust võetud, natukene suheldud selle auto teemal, hinnapakkumine tehtud ja seejärel kokku lepitud, kuna vaatama minna. Juuli keskel sai mindud vaatama, kohapeal sai üsna kiirelt otsustatud, et võtan selle isendi ära. Autol polnud sees istmeid, keskkonsooli, osasid plastikuid, pagasiruumi detaile, jne. Püstolett pani siis kohapeal istmed sisse, õhutas siduri ja tegi muu vajaliku, et autoga saaks minema sõita. Auto põhiprobleem oli see, et ajul oli immo peal ja ei saanud käima, kuid õnneks sain sõbralt ilma immota aju, millega läks paugust tööle. Lõpuks siis pimedas ja vihmaga sai auto nii kaugele, et võis raha üle anda ja minema sõita. Ahjaa! Käigukastil oli 1 käik täiesti surnud, auto liikus jne, kuid kast kolises ja raksus rõvedalt. Auto sõitis siis Põltsamaalt Põlvasse probleemideta, välja arvatud see, et kiiruse näidik ei suvatsenud enam koostööd teha. Natukene infot autost siis: S4 2.2T, 5ne manuaal(LS 293k hetkeseisuga 15.11.19) Värvus on tumelilla Mootor pärit S6 pealt(LS ~480k) Tagumine differ S6 alt pärit 18" replica RS6 veljed uute rehvidega Uued kettad, klotsid(taga A8 D3 kettad adapteritega) Koni amordid ja madaldusvedrud Mootori ja kasti padjad polü, osad sillapuksid jäigad Shortshifter Autole alla pandud korralik kütusepaak Uus kütusetrass Lisade poolest midagi erilist pole, mis mainimist vääriks. [img]https://www.upload.ee/image/10727099/71786254_2541358386150517_4140131478711304192_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727100/72133510_522599828540932_5405523144414855168_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727101/71729113_1155290774676319_2970531224524685312_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727102/72371954_401081820817993_1396900875657543680_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727104/72429847_2648663525361972_1827587397097881600_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727134/71646498_1386706228164227_9030032731110637568_n.jpg[/img] Niisiis, sai hakatud autoga vaikselt tegelema. Esimese asjana kakkusin kohe kõik kleepsud maha, akna sirmi jätsin, algul nagu häiris, aga paari päevaga harjusin ära ja hakkas väga meeldima. :D Seejärel sai siis käigukasti vahetus ette võetud, sama koodiga 5se kasti sain püstoletilt. Sellega seoses läksid uued summuti klambrid, juhtmestikku sai korrastatud, vaakumi süsteemi korrastatud, radika küljes olev temp andur vahetatud, tagurpidikäigu tuled korda tehtud(uus pistik jne), siinkohal suur tänu heale sõbrale Martinile, kes selle kõigega aitas! [img]https://www.upload.ee/image/10727173/71533104_404595083769944_5599025379743367168_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727174/69137352_935012153515097_4568880304181215232_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727179/72472517_448150635821715_882980701224304640_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727181/71790871_2348554132032623_8857469844329594880_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727182/71655171_2495577107199382_6346306859833491456_n.jpg[/img] Vana vända andur vs uus :D [img]https://www.upload.ee/image/10727205/72404967_442822499683850_7124240078406156288_n.jpg[/img] Samuti sai vahetatud ka kõik kelladeploki pirnid uute vastu(1.2w -> 2w) [img]https://www.upload.ee/image/10727183/72486228_395851774648206_873353459015876608_n.jpg[/img] Järgmisena selgus siis, et põhjamatt läbimärg, nii juhi poolelt, kui ka kõrvalistuja poolelt - selge, põhjamatt välja. Kuna põhjamatt on pärit teisest autost, ning põhjamatt oli vee ja jahutusvedeliku seguga läbi imbunud, siis eeldan, et tollel autol oli varasemalt radikas ära surnud, kuna sellel S4 on see korras. Akna peale vett lastes, selgus siis, et kapotialt, mitmes kohas kerehermeetikus augud sees, ja sealt vesi kõrvalistuja jalge juurde tuligi. Juhipool oli korras. Sai kerehermeetikuga need augud täidetud ja ei tulnud enam kuskiltki vett sisse. Seejärel kuivas põhjamatt miski nädal aega päikese käes. Samal ajal jõudsid ka pagasiruumi detailid, mis püstolett oli teele pannud, ning sai salongi vähe ilusamaks. Sai vahetatud ka vana katkine lambda uue BOSCHi toote vastu. Külge sai poogitud ka signaal, mida eelnevalt polnud. Samuti sai ka aju Siim89le viidud ja läks peale prjmod, ostsin temalt ka paar musta S embleemi kleepsu, tänud Siim89! Veel sai tehtud osad kohad kokku roostesurma ja kerevahaga. [img]https://www.upload.ee/image/10727299/71592542_2491638764256103_6074325483128881152_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727300/71644346_784472391987169_48937995536957440_n.jpg[/img] Sai ka testitud S6 kelladeplokki, kiiruse vea tuvastamiseks, kuid kelladeplokis viga ei olnud. Hiljem selgus, et kastist ei jõua vool kelladeplokkigi. Seega sai ajutine juhe veetud, et kiirust näitaks. [img]https://www.upload.ee/image/10727312/72283773_1401269910030551_5693961422753497088_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727296/71546896_940307876341234_5678728625453531136_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727301/72085911_389999878346992_2678087708793896960_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727294/71539420_2450302495045655_8587676826476740608_n.jpg[/img] Vanad pagasiruumi detailid [img]https://www.upload.ee/image/10727315/72456973_2507589562664738_530448582977781760_n.jpg[/img] Uued detailid [img]https://www.upload.ee/image/10727318/72692989_2856177871058990_6737845385730981888_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727320/72465331_2481264888775603_5362700525177405440_n.jpg[/img] Bensiini korgi ümbrus sai külge pandud [img]https://www.upload.ee/image/10727335/72482800_2608771259187645_5867205993858859008_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727338/72720097_2345978798988067_8113719428652204032_n.jpg[/img] Salongi läks ka vogelaugenhorn puitliistud ja 3 kodaraga bagita rool. Juhi jalge kohal olev kate sai külge pandud, samuti vahetasin ilma peeglita visiiri peegliga visiiri vastu. [img]https://www.upload.ee/image/10727319/72914124_1397937140371803_4282497657319981056_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727353/74662440_577245629715286_896892684411600896_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727352/74674974_461587741192733_8915636938606641152_n.jpg[/img] Nüüd siis tekkis isu selle ilusa rida viie heli järgi. Läks alla siis 3" roostevaba downpipest lõpuni ja lõppu jäi originaal pütt. Keskele läks vbandidega vahele mingi usaka universaal katalüsaator. Peale seda läksid külge TFSI poolid, uued küünlad BKR7E-11, johnnylt sain poolidele pistikud ja muu vajamineva. Ära sai vahetatud ka turbo, kuna see, mis küljes oli, suitses, sõi õli ja undas jubedalt. [img]https://www.upload.ee/image/10727372/71965551_2365400293579254_8119669852437741568_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727376/75650519_445496586352090_4838904709102174208_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727370/71756729_933167913716172_4670404419001516032_n.jpg[/img] Kikult sain ka kapotialused plastikud(pihustite kate, tagumiste pistikute kate) ja vaikselt hakkab juba ilmet võtma. [img]https://www.upload.ee/image/10727374/75250982_1050057645345735_1821941074176770048_n.jpg[/img] Vahepeale paar kohustuslikku pesulapilti. [img]https://www.upload.ee/image/10727420/72843919_487143198808462_727600458176135168_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727422/72294439_1859378930874589_1797813141908750336_n.jpg[/img] Õli ja filtrite vahetus + KKK tihend. Külge läks ka uus õlirõhu andur FAE, siinkohal tänud Kuno666le kellelt sain vajamineva adaptri. [img]https://www.upload.ee/image/10727431/75356859_572408330234309_8403422235557101568_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727433/71690225_818344225307071_2873534945832206336_n.jpg[/img] Tänud kasutajale end3l, kellelt sain multianduri pistiku ja õige S4 rooli! (Selle auto multianduri pistik oli lihtsalt utiil ja pudenes kätte ära :D) [img]https://www.upload.ee/image/10727444/75453455_658828467856802_6822449541313200128_n.jpg[/img] Lõppu siis ka väike photoshoot [img]https://www.upload.ee/image/10727460/71534606_392386274776001_8134024243026329600_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727466/72481601_429966567651017_1529566454016376832_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727467/71530202_3012328305508122_4890749096123432960_n.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/10727470/72032934_397013537895921_6137256297432612864_n.jpg[/img] Lõppkokkuvõtteks siis olen autoga väga rahul, maha on vuratud juba 5-6 paagitäit. Eks vigu on omajagu - esimene parem rattalaager on undama hakanud, liistud irvitavad, paaril uksel roosteplekikesi, tagaluuk on utiil, juhiiste tahab korrastust ja kogu salong keemilist puhastust jnejne. Kuid hind oli ka vastav ja ostu absoluutselt ei kahetse. Edasisi plaane hetkel ei tea, eks aeg näitab, mis saama hakkab. See nädalavahetus läheb ilmselt ka garaa˛i seisma ära, kuna talve selle autoga sõita ei plaani. Teema tuli nüüd jube pikk, kuid ehk on inimesi, kes viitsivad läbi lugeda. Ilmselt ei saanud päris kõike kirja ka(nt boosti kella installimine, teine makk, uus survelaager, põhja alla kummipunnid, mis puudu olid, akende tuulesuunajate eemaldus jms). Tehtud on selle lühikese aja jooksul suhteliselt palju ja nauditud muidugi ka omajagu. :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 Avant 2.2T - 1995 - sector
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
72.6%
- SQL:
27.4%
]