Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Ei pääsenud ka see auto kattide lagunemisest. Ühel hommikul käima pannes oli hääl eriti rõske. Esimene mõte oli kohe, et äkki katti vargad midagi saagimas käinud seal all :D Kuid umbes 20-30 sekundit hiljem jäi uuesti vaikseks ning sai sõitma minna. Peagi hakkas põlema ka mootorituli ning bank 1 tagumine lambda andis viga. Torujupiga kati pihta koputades oli selge, et tühi mis tühi. Sai asutud uurima võimalusi downpipede ehituseks. Edasi läks auto esialgu custom downpipede ehitusse, aga aastad on teinud oma töö ning tikud kolde ja kati vahelt murdusid järjest naks ja naks. Sealt edasi paistis ainsaks lahenduseks mootori eemaldus, sest muud moodi neid koldeid kere vahelt keermete parandamiseks kätte poleks saanud. Googlit uurides tulid lagedale aga torukolded. Hinnad olid väga seinast seina - alates 200eur kuni 2400eur. Võrreldes neid olematu suurusega stock kolletega, tundus loogiline see olukord lahendada sellise upgradega. Pilte, tootjaid ning tarnekiirust uurides ja silmas pidades said valituks ühed ebays müügis olevad: [url=https://www.upload.ee/image/12598071/129107586_184057986730276_4298024216437949699_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12598071/129107586_184057986730276_4298024216437949699_n.jpg[/img][/url] Need tihendid mis kaasas olid asendusid elringi ja victor reinz plekktihenditega, sest need mummulised kipuvad vahelt ära pudenema. Täna jäi siis mootor maha ning auto tõusis lendu: [url=https://www.upload.ee/image/12598089/129665280_168018168333523_2344859909446392187_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12598089/129665280_168018168333523_2344859909446392187_n.jpg[/img][/url] Ja üks kolle juba prooviks küljes: [url=https://www.upload.ee/image/12598090/129359910_1538686662986715_1383739270145455584_n.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/12598090/129359910_1538686662986715_1383739270145455584_n.jpg[/img][/url] Lisaks on hea võimalus ka kõik muud asjad üle vaadata ja vajadusel vahetada. Nii selguski, et kõik rullikud juba õrnalt kõrisevad ja geneka pinguti on ka veits kabi. Vaakupumba tihend ka ilastab seal otsas ning see saab ka uus. Ning ketikaaned saab ka üle käidud, sest ilmselt on ketti vahetatud ning sealt on näha leket. Vahepeal sai ostetud ka üks kompressor juurde selle mõttega, et too ära portida. Selle tahaks peale saada koos alumise kompressori rattaga. Kuid need juba tuleviku plaanid. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 Premium Plus 3.0 TFSI 245kw - 2010 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.3%
- SQL:
61.7%
]