Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 4,2 228kw - 2001 - kuno666
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] EIlsest saati olen siis kõigiga nõu pidanud ja küll on pakutud klapisäärekaid, õli, õlirõngaid, ja ma ei mäleta kas oli midagi veel. Täna sai käidud carwizardi Raini juures ja lasin ka kohe vaadata selle a8 gaasi süsteemi üle. Läheb ka selle detailid vahetusse sest reduktor peab püsti olema aga mul lapikult, pihustid on küll head aga mitte selle autojaoks ja lähevad sellised nagu mul c5le läksid . Siis sai ka räägitud sellest õli teemast ja ütlesin, et pakuti rõngaste viga. Sellepeale ütles, et võta küünlad maha ja peab näha olema kas küünal on õline või mitte aga kuna eile sai surveid mõõdetud siis käisid küünlad maas ja kõik olid identsed. Sellepeale ütles, et siis ei saaks ju rõngas ära olla aga pigem pakuks seda, et mootori remont tehtud ja tavaliselt peale seda omanikud ei julge väga vajutada ja kui tal ennem oli probleem mootoriga siis äkki on sumbuti seda vana jama täis. Samuti soovitas ka õli ära vahetada 0w30 vastu ja sama soovitas ka jyrks kes on seda pärispalju enda projektidel proovind. 5w40 on olnud ennem ka sellist jama nende mootoritega ja nii sai ka õli ära tellitud. Peale Raini juures käiku tulin kodupoole ja lasin siis 2 korda ohutus kohas kiiruse üle lubatud ja koju jõudes oli küll sinist aga mitte niipalju ja õli sumpas enam polnud vaid oli tahm. Proovisin veel kohapeal tuuritada ja viskas palju vähem. Küll aga pean õlipunnidele panema ilmselt silikooni sest selle soojaga hakkas tagumisest parempoolsest immitsema .Samalajal kui mootor oli kuum keerasin õlikorgi maha ja võtsin ka karterituulutus vooliku eest lahti ja need ei aurand ja ei olnud ka kuskil survet , et õli välja peksaks. Mootor töötas kogu selle katsetus väga hästi ja ei mingit tiksu ega muud heli. Samuti liigub see auto ikka üllatavalt hästi . Eks homme hommikul näen kas on õli kulund aga arvan, et mitte sest täna hommikul vaatasin ja oli ilusti max. Eelminekord oli mootor soe ja ilmselt sellepärast tundus õli vähema olevat. Igatahes hetkel tundub olevat asi juba positiivne. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A8 D2 4,2 228kw - 2001 - kuno666
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
45.2%
- SQL:
54.8%
]