Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
alr

 postitati 30.07.19 07:34
Olen juba mitu jooksu lasknud Laagri Pulbervärvis teha. K.a endise hobiauto mitmeosalised 18 tollised veljed, kus veel randid poleeriti. Too viimane, keskmisest keerulisem töö läks 400EUR-i ja võis kvaliteediga rahul olla. Viimane hinnakiri on selline, äärkivi kraabete parandus on selle hinna sees, sirgestamise, kui seda vaja, hind tuleb juurde.
13” 135€/ 4 velge
14” 140€/ 4 velge
15” 145€/ 4 velge
16” 150€/ 4 velge
17” 155€/ 4 velge
18” 160€/ 4 velge
19” 165€/ 4 velge
20” 185€/ 4 velge
21” 205€/ 4 velge
22” 225€/ 4 velge
23” 245€/4 velge

https://www.facebook.com/pulbervarv/

Näitusekvaliteedi jaoks pulbervärv muidugi parim pole, kuid igapäevaautole enam kui küll
rs156

 postitati 30.07.19 07:21
Ilus auto, värvide kokkumäng on kena. Puhtana jääb tagant vaadates põhjakaitse metallist kah ilusti silma ja annab juurde :)

Vahepeal uurisin velgede ülevärvi ning see oli suht kirves hind - täkete parandus, äärte frees + täisvärv, 4 velge ~700-800 eur. Tegevat sama koht (nime ei mäleta hetkel), kus Audi esindus Tallinnas laseb velgi korrastada. Kas sa ise plaanid odavamalt läbi saada velgede paranduse ?
alr

 postitati 30.07.19 07:11
See auto teenib ka võrdlemisi ausalt oma omanike. Kevadel sai vahetatud esimesed kettad ja klotsid, kuna kerge vibra oli pidurdades, lisaks vilistasid pidurid jubedalt.
Mingi hetk andis üks esimesi parkimisandureid otsad ja seetõttu jäi kogu süsteem "pimedaks" ja nagu kiusuks suutsin seetõttu ühe meeter kõrge metallposti otsa tagurdada vaikselt - kahjudeks mõrane tuli stanges. Kuna teine oli samuti mõraga, sai tellitud kokku 62EURi eest Aliexpressist uued. Lähemal näppimisel polnud originiaalidega mingit kvaliteedivahet, istusid ka oma pesadesse ilusti.
Samast kohast tuli ka 4 euro eest parkimisandur.
Ca kuuke tagasi sai Flamekos vahetatud mootoriõli, filtrid, DSG õli koos mõlema filtriga. Viimane aitas 2-1 kergelt häirinud nõksu vastu. See nüüd olematu.
Lisaks vihjati, et esimesed "kondid" võiks vahetada ja mootoripadjad kutud. Lähevad ka need tegemisse varsti.
Ülevaatuse aeg kah käes augustis, peab leidma võimaluse LEDbari lahtiühendamiseks.
Muidu selline talla ja kalla pill. Talverehvihooaja alates viib hetkel allolevad veljed kindlasti ülevärvi, kuna eelmine omanik suutnud 3 velge "äärekivistada"
https://www.upload.ee/image/10290867/8321B5E1-5A51-46D3-B70C-5B6475FFD01B.jpeg
https://www.upload.ee/image/10290868/3D485F71-86A3-4DF8-BC8B-D54A02D4C19B.jpeg
alr

 postitati 07.02.19 15:28
20 tolli on legaalne küll selle mudeli all aga 255/45 mõõdus. Eelmine omanik aga ostis alla 275/40 mõõdus. Ning jah, 17 tolli on palju mugavam aga need jäävad alla kuniks suverehve võib kasutada. Kusjuures see pealolev Dunlopi 5mm omav keskeuroopa lamell teeb all palju kõvemat hääl, kui all olnud põhjamaised 275 laiused rehvid.
rs156

 postitati 07.02.19 14:55
Loe palun lauset ja konteksti uuesti :)
Kirjutan selgemalt kah - kas mõtlesid ümber, et paned eelmised, mitte-legaalsed, alla tagasi, sest legaalsetega on mugavam?
corbe

 postitati 07.02.19 14:52
Sest 20" rehvidega ei saanud arvele Eestis. Ei ole tehasemõõdus
rs156

 postitati 07.02.19 14:48
Kas ümber mõtlesid, sest nüüd nii palju mugavam sõita või.. ?
alr

 postitati 07.02.19 14:44
Tegin auto koledamaks, pehmemaks aga Maanteameti härradele vastuvõetamaks. Kui mõtlesin, et kohe peale maanteameti kontrolli panen enne all olnud, gramm ettenähtust laiemad rehvid-veljed alla tagasi siis peale vähest sõitmist mõtlesin ümber. Peaaegu uued all olnud 20 tollised lamellid müüki ja sõidab selle 1,5 kuud, kuni kannatab suvekad alla panna, nende pisikeste ratastega.
https://www.upload.ee/image/9534941/289C0011-0953-4A27-BE2F-F056AA4C1F43.jpeg
Reimers

 postitati 31.01.19 17:43
See nagu kokkupressitud Q7 :D
alr

 postitati 27.01.19 19:42
Mihkel jõudis mulle juba sama soovituse anda eile...
prj

 postitati 27.01.19 19:31
Soovitan sealt see soojalt minema visata ning normaalne tuuning teha, sest kas:
a) seal pole ligilähedaseltki nii palju kui lubatud.
või
b) tapad pihusteid ja kõrgsurvepumpa mõnuga.

Muidu neist saab 230kw/700nm...
alr

 postitati 27.01.19 15:22
Vaatasin siis tähelepanelikumalt kapoti all olevat karpi
https://www.upload.ee/image/9483437/95D69F2D-E4BF-4930-8679-BE373BAE11C6.jpeg
Tootja andmeil peaks siis olema sellega 280hp ja 580nm
Jann

 postitati 25.01.19 03:44
Tsitaat:
Algselt postitas: Rain573
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kena auto! Ise pole kunagi "Q5-e inimene" olnud, kuid peale seda kui sõita sain ühes hakkas meeldima küll.. Kõrgemal mõnus istuda ja.

Värv sobib hästi - valge ja musta kontrast on kena. Kui kena ta reaalselt sopa sees igapäevaselt sõites on, ilmselt nagu iga teine autogi :D

Sinu eelmisel autol olid õhkvedrud, kas sa praegusel ei otsinud sama lisa?
Kuidas praegune vedrustuse mugavus on võrreldes eelmise autoga ?


Kas sellist Q5 toodeti üldse õhkvedruga?


Loomulikult mitte.

Omanikule: Kui laiendid valgeks teha, kaotad välimuse. Olen võrrelnud enda omaga valget Allroadi, millel valgeks tehtud terve ring ja no see polnud enam Allroad vaid kurat teb mis. Ilus auto, vast kestab ka kui õnne on. Edu.
Rain573

 postitati 24.01.19 22:08
Tsitaat:
Algselt postitas: rs156
Kena auto! Ise pole kunagi "Q5-e inimene" olnud, kuid peale seda kui sõita sain ühes hakkas meeldima küll.. Kõrgemal mõnus istuda ja.

Värv sobib hästi - valge ja musta kontrast on kena. Kui kena ta reaalselt sopa sees igapäevaselt sõites on, ilmselt nagu iga teine autogi :D

Sinu eelmisel autol olid õhkvedrud, kas sa praegusel ei otsinud sama lisa?
Kuidas praegune vedrustuse mugavus on võrreldes eelmise autoga ?


Kas sellist Q5 toodeti üldse õhkvedruga?
antsvolli

 postitati 24.01.19 21:06
Tsitaat:
Algselt postitas: alr
Miks? Samahästi oleks võinud lihtsalt valge Q5 osta. Minuarust lisavad need mustad plastosad just iseloomu ja valge värviga sobivad samuti kokku kontrastiks


+1

Kui kõik sama värvi oleks jääks ju suht lame mulje :(.

Igati tegija liikuri otsa oled sattunud. Muretuid kilomeetreid jääb ainult soovida. :cool:
alr

 postitati 24.01.19 20:31
Miks? Samahästi oleks võinud lihtsalt valge Q5 osta. Minuarust lisavad need mustad plastosad just iseloomu ja valge värviga sobivad samuti kokku kontrastiks
EnricoN

 postitati 24.01.19 20:10
Mina tahaks just küsida, et kas plaanis need mustad keretükid ka valgeks värvida ? :)
alr

 postitati 24.01.19 16:20
Võrrelda pole midagi, MB on nagu lendav vaip, ei tunne praktiliselt ühtegi ebatasasust, kuid temas polegi isegi vedrustuse kõige sportlikumas asendis grammigi sportlikust. Q5 on võrdlemisi jäik, millele allolev velje ja rehvimõõt kaasa ei aita. Tunned enamike pragusid asfaltis aga samas kurvilisemal teel on sõita oluliselt põnevam.
Mercedes seisab ilusti akna all veel. Otseselt maha müüma ei kipu. Samas nädalavahetusel Narva ja tagasi sõites ei oleks ma teeolusid arvestades S klassis olla tahtnud. Palju möödasõite lumistes ja libedates oludes.
rs156

 postitati 24.01.19 15:51
Kena auto! Ise pole kunagi "Q5-e inimene" olnud, kuid peale seda kui sõita sain ühes hakkas meeldima küll.. Kõrgemal mõnus istuda ja.

Värv sobib hästi - valge ja musta kontrast on kena. Kui kena ta reaalselt sopa sees igapäevaselt sõites on, ilmselt nagu iga teine autogi :D

Sinu eelmisel autol olid õhkvedrud, kas sa praegusel ei otsinud sama lisa?
Kuidas praegune vedrustuse mugavus on võrreldes eelmise autoga ?
alr

 postitati 24.01.19 15:23
Esimene "remont" tehtud. Pagasi kate häälitses Tallinna teedel päris tüütult. Natuke uurimist ja tuli välja, et täiesti tavaline viga. Remont? 1m liimiga takjapaela Abakhanist ja 10min näputööd. Nüüd salong vaikne.
https://www.upload.ee/image/9468129/63071486-0559-4DC9-9FF4-EE11440DF4D8.jpeg
alr

 postitati 11.01.19 21:28
Peale 10-t aastat olen ringiga tagasi jõudnud Audi juurde. Sai loobutud liisingautodest ning valitud midagi sobivamat. Sai otsitud kompaktsemat liikurit, millega kaasneks ka vähe dünaamilisem sõidukogemus. Enne Audit oli igapäevaseks autoks W220 Mercedes, mille õhkvedrustusega on ikka ropp mugav sõita, kuigi kurvides tahab peeglid ära kraapida asfalti vastu. See selleks. Tagaveoline Mercedes tekitas tahtmise neliveo järele. Sai proovitud XC70(aeglane), W204 4Matic(väike) ja Viljandis sai vaadatud üht A4 allroadi, mis sai siinse kasutaja jann poolt lastud üle vaadatud, kuid hoolimata müüja kiitmisest, et tegu väga heas korras autoga jäi diil katki. Hakkasin siis Q5-si vaatama, kuid nende välimus kippus kuidagi igavaks jääma, kuniks leidsin Rootsist antud auto.
2011a
176kw
Offroad pakett
Adaptiivne püsikas
Mäludega el. sisu
El. tagaluuk
Must lagi
MMI 3G High
Webasto puldiga
Konks
Tehasest 20 tolliste velgedega
Bang&Olufsen sound
Ja nagu ikka, S-Tronic.
läbisõitu on - 241tkm, kuid kuna auto korralikult hooldatud siis see mind ei häirinud. Kastiõli ilusti 60tkm tagant vahetatud. 2000km tagasi tehtud hooldus, mille käigus vahetatud ka kõik õõtshoovad jms. Arve 16000SEK-i (Rootsis töötund päris kirves)
Kett ei kõrise.
Eelmine omanik soetas novembri lõpus ja uhiuued 20 tollised lamellid aga mingil põhjusel on need mõõdus 275/40 R20 255/45 asemel, niiet, et Eesti kibestunud ametnikest koosnevas Maanteametist arvele saada tuleb mingi ajutine jooks leida. Noritakse seal ja arvele ei võeta autosid, millel tehase 225 asemel 235 all.
Mis tegemist vajaks - üks tagumine väike udu/tagurdustuli mõraga, see välja vahetada ja ees Audi rõngad pihta kiviga vms saanud, tükk väljas, see uus.
AMI juhtme otsa BT adapter muusika kuulamiseks juhtmeta ja MMI koos navikaardiga uuendada.
Muus osas tundub täitsa OK.
Mõni pilt
https://www.upload.ee/image/9413738/BC7A31CA-8450-4267-B638-C48ED65D1FF5.jpeg
https://www.upload.ee/image/9413737/B8B34EC8-0184-475A-BF6C-E5926B3A3D6A.jpeg
Kuna Mercedesel alla 10l kulu ei näegi ja pigem on see linnas 16 ja maanteel 10 kandis siis oli meeldiv üllatus, et peale 150km maanteel 120-130kmh ja lisaks paar vajutust 200kmh alla ning kuluks tuli 7,2l sajale. Eks täispaagi meetodil arvutab täpsemalt, kuid ökom ikkagi.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.9% - SQL: 35.1%]