Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
randarp

 postitati 31.10.18 15:41
Dpfi andur oli katki ja seetõttu ka dpf oli umbes. Mõtlesin, et kui juba dpf sai välja võetud siis uuendaks chippi, et saaks natukene jõudu juurde. 207vs ~228kw on ikka väike vahe sees.( võrreldud sama a5-ga millest pilt ka üleval pool).

Tuled olid kasutatud ning ostsin need autoplius.lt lehelt. Varuosi leiab sealt hea hinnaga ning on ka suurem valik, kui eestis.

Autol läks täna esitule pirn läbi ning sai kohe uus ostetud ja ka ära vahetatud.
Uueks pirniks sai osram d3s 35w xenarc.

https://i.postimg.cc/pXk8fpg1/C6-EC7189-E596-40-CE-A2-E7-5187-E8877-C79.jpg
Quattru

 postitati 29.10.18 07:54
Tsitaat:
Algselt postitas: randarp
Sai leedust tellitud fl tagatuled ning kasutaja rocket paigaldas ja kodeeris . Soovitan ka teistele teda.

Kus täpsemalt tellisid?
Ühtlasi jätan ka jälje maha, teema mida huviga lugeda.
:)
mkb

 postitati 28.10.18 19:57
Miks chip uuendust vajas?
randarp

 postitati 28.10.18 19:35
Eks see ole näide sellest, kus oma autot chippida. Sai ennem mootori laiali lendamist, chipi uuenduse sellises kohas nagu flameko/autohooldus.ee ja ise arvan et see mootor sinna ka läks. Sõitsin umbes mingi 1-2 kuud nii ringi,et küll kadus turbo tagant ära ja siis viskas sinist tagant jne. Käisin seal umbes 7-10x et asi toimima saada, aga lõpuks loobusin ja küsisin raha tagasi. Ise see firma mingit lahendust välja ei pakkunud ja juhataja ka rääkima ei tulnud, Aga see nende ``CHIP``on lihtsalt mingi sisseostetud......,et mina seal kellelgi oma autot ei soovita chippida ning teenindus/suhtlus oli ikka nende poolt väga halb. Aga uus chip sai tehtud prj juures ja asi toimib väga hästi :cool:

Auto tegemised:

Sai vahetatud autol: jahutusventikas, õli ja filtrid, stabikakont, esimesed ülemised ja tagumised puksid, esimesed õötsapuksid, difripadi, esiklaas ja kojamehed. Jahutusventika vahetuseks pidi veits auto esiosa lammutama ja kulus 4-5h vahetusele.
Sai leedust tellitud fl tagatuled ning kasutaja rocket paigaldas ja kodeeris . Soovitan ka teistele teda.

https://i.postimg.cc/B6SgL2MX/Image-19.jpg
https://i.postimg.cc/ncNf4L8H/Image-23.jpg
https://i.postimg.cc/ZnT5h5Yk/Image-22.jpg
https://i.postimg.cc/mrtd8Y7J/Image-21.jpg
https://i.postimg.cc/15dVDD5f/Image-24.jpg
https://i.postimg.cc/gk3rLQ5B/Image-25.jpg
madtongue

 postitati 01.10.18 14:58
Kas see on näide sellest, et isegi kvaliteetse tuuningu korral (mida justkui ABT võiks eeldada) ammendub mootori ressurss palju kiiremini (mis on muidugi suhteline) kui nö stock seades? Või on ikkagi tegemist mingi tehnilise veaga mis ei olnud põhjustatud mootori ressursi piiride kompamisest..Ja palju loeb muidugi auto kasutusmuster ka. Kui stock asjale järjekindlalt pähe anda 250k km, küll siis ka midagi pudenema hakkab :) Aga muidu äge pill, tore, et viitsid vaeva näha, küll siis jälle kestab. Prj kommentaarist lähtudes tasuks auto seadistamine peale remonti nullist ette võtta.
prj

 postitati 28.09.18 18:49
Ilmselt EGT limiter ka ajus "veidi" näpitud.

Endal ka kogemus olemas sellega. Kuna tembi andur on ainult üks väljalaskes, siis igasugused silindritevahelised ebaühtlused teevad sellele mootorile üsna kiire lõpu, kui tuunitud on.
randarp

 postitati 28.09.18 08:09
Auto reaalselt läbisõitu olen kontrollinud esindusest ja netist ( autodna ja taolised lehed) ning kuskilt mingit infot ei tulnud, et oleks kerinud seda keegi, aga seda ei tea kunagi mis tegelikult on tehtud vanade omanike poolt.
Hetkel ls jääb 260k juurde ja igaksjuhuks sellist remonti poleks teinud. :D liiga kulukas

Aga ette sai see võetud sellepärast, et ühel toredal õhtul sai gaas põhja surutud ja suurema kiiruse pealt lendas õli laiali mootoriruumis ja seisma jäädes tuli kapoti alt mõnus suitsupilv.
Avastati et kolvis on auk sees ja pihustite näidud on kõik täiesti p....s, küsiti et kuidas sul üldse auto käima läks ja kas ei suitsenud, aga kõik toimis väga hästi niikaua, kuni laiali lendas:D :D.

Miks ei ostnud kohe uut mootorit? Ei usalda väga inimesi, kes müüvad sulle mootori teisest riigist ja enne seda kontrollida ei saa.( vinkoodi järgi uurides olid osad pakutavad mootorid juba keritud). Sai mõned päevad mõeldud, kas teha müügi jaoks korda või jätta auto endale. Valisin teise variandi ja autot hakati korralikult korda tegema, kuna mootor juba maha oli võetud siis vahetasin ka muud kuluosad ära. :cool:

https://i.postimg.cc/Wz77SV4Z/9_FC0_DF64-_CBE1-4904-94_C3-_C7_EC11_EB0_D90.jpg
antsvolli

 postitati 27.09.18 23:38
Su auto toob korralikku naeratuse näole. :D Ma ei teadnudki, et see ABTi pakett niipalju juurde annab. Ja 230kW-ga jalgu ka ei jää.
Madaldus ja 7 spoke teevad mega kombo.

Huvitaks ennast ka miks selline remont ette sai võetud.:o
MirkoK

 postitati 27.09.18 19:09
Täitsa huvitab palju see auto siis reaalselt läbisõitnud on et sellises mahus tööd ettevõetud on või hoopis sai tehtud lihtsalt igaksjuhuks endajaoks? :)
randarp

 postitati 27.09.18 16:56
Tere

Teen ka enda auto kohta teema, kuigi auto juba minu käes olnud paar aastat. Eelmine auto oli bmw e92 ja teine auto on bmw kabrio. Mingi hetk tuli mõte koer osta ning siis tuli loobuda bmw e92st ja asemele otsida universaal kerega auto. Algul sai vaadatud A24 igast autosid, aga kui seda isendit nägin teadsin kohe, et peab minema vaatama ja proovima. Järgmine päev sai mindud proovima ja emotsioonid olid head ning soetasin auto ära.

Autost lähemalt:
Audi A4 ABT AS4 3.0TDI quattro (228kw)

Lisad:
ABT tuuning pakett ( stanged, küljelaiendid, tagatiib,chip)
S istmed täiselektrilised, soendusega
S-line 19 tollised valuveljed
Bixenon esituled +DRL, automaatne tulede juhtimine
Elektriline tagaluuk
Isetumenevad, soendusega peeglid
Coming home/leave
Must lagi
Cd box, navi, audi telefon
Kahetsooniline kliima
Tagamised istmed allaklapitavad
S-line läveliistud
Audi drive select
Vihma-ja valgusesensor
4x jalgade valgustus
Dynamic steering
jne..

Plaanis teha:
Uus rool
Led tagatuled
Uued veljed
Numbrilt kaotada est tähis
Väljalase paremaks teha

Eks igast ninni-nänni on veel, aga lisan mõned pildid, mis telost kiiruga leidsin.
https://i.postimg.cc/B62jsb5r/94974_E17-21_DF-4061-9591-_DF9300_BA9_A59.jpg
https://i.postimg.cc/W14nWwNd/9559_F255-_ADEE-48_D1-9192-_CF06549_F7776.jpg
https://i.postimg.cc/t4Ffb502/F6_FF81_D0-66_FA-483_B-99_A3-307_E6677_A144.jpg
https://i.postimg.cc/85fXyBbR/BB3_EF8_FC-9443-47_F8-9_A25-_A62_BB2_A66_F0_B.jpg
https://i.postimg.cc/CKPNDvWh/45_EECA42-7_A88-4009-_ACC9-8_E0_B47_B834_E0.jpg
https://i.postimg.cc/BvBnjHFC/E0421_FFD-_ABCC-42_D5-9_AF3-6503_E5_A1_F124.jpg
https://i.postimg.cc/sXC2nyFw/E6_B6912_E-_C614-4_EE0-8182-36_F9_C9_FF4168.jpg
https://i.postimg.cc/WpgTzMPq/A1859448-_C351-4567-_AA68-_DBFDDAF8_D938.jpg

Tehtud tööd:

2018a Tehtud mootori remont:
Ostetud vähe kasutatud mootoriplokk, plokk hoonitud ja väntvõll poleeritud. Pandud uued originaal raamsaaled, kepsusaaled ja kolvirõngad. Uued pihustid, mootori keti komplekt, rihmad, rullikud, veepump, rihmaratas, sisse -ja väljalaskeklapid, genekas, starter, õlipump, mootoripadjad, tihendid jn.

2017 a jooksul tehtud tööd: käigukasti õli,tarkvara uuendus, mootoriõli ja filtrid, mõned sillaosad, pidurikettad, klotsid,veovõll. Paigaldatud madaldusvedrud (eibach 30mm)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 63.4% - SQL: 36.6%]