Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: wtf_[/i] Tänud liistude kommentaaride eest. Arvatavasti ei hakka hetkel muutma, sest päriselus ei häiri. Kui ära tüdinen, siis vaatab uuesti ;) [quote][i]Algselt postitas: GeorgJoo[/i] .. Eriti meeldib see laiendatud nahapakett - väga harvaesinev lisa. ..[/quote] See annab tõesti palju juurde, mõnus viisakas on. Lisaks on päriselus must Alcantra lagi väga äge. Ainult uuest peast korralik hinnavahe (tavaline must lagi 290€ ja alcantra must lagi 2305€), aga teise omanikuna on hea, et see võetud on ;) [url=http://riek.lagom.ee/pics/upload/2018/06/28/20180628231554-d2009664.jpg][img]http://riek.lagom.ee/pics/_data/i/upload/2018/06/28/20180628231554-d2009664-2s.jpg[/img][/url] [quote][i]Algselt postitas: kassu[/i] Nice. Pajata jah F11 ja selle erinevustest, kas F11 on tunduvalt konkreetsema rooliga nagu bemmile kombeks? Olen ise sõitnud mõlemaga aga väga lühidalt. Viimane pikem isiklik võrdlus on A4 B7 ja Bmw e90 ning A4 oli vähemalt sel hetkel bemmi kõrval täielik sült. [/quote] Ma ei ütleks, et F11 väga konkreetse rooliga on. Liikusin E60 --> F11 ja võrdluses oli E60 ka sportlikum kuidagi. Netist leiab kusjuures palju teemasid "F10/11 vague steering" ja "F10/11 numb steering." F11 mul active steeringut ei olnud (E60'l ja Audi'l olemas), aga see vast ei tohiks nii palju mõjutada. Sest hetkel üks E90 ilma active steeringuta ja roolitunnetus mõnus konkreetne sportlik bemmine :) Audi roolitunnetuse kohta ei ütleks halbu sõnu, ainult Eesti rööpas teedel kisub (aga eks see läheb juba sinna 20" tolli ja laia rehvi süüks). [u]Kas keegi muidu proovinud tehasest kitsamaid mõõte alla (originaalis 255/35R20)?[/u] Vanematel bemmidele suurte velgedega sai rööpas kiskumise erinevate kombodega (rehvi laius, offset'i muutmine flantsidega) küll palju paremaks. Audi puhul suureks plussiks ja meeldib eriti, et saab palju asju enda järgi seadistada (erinevad sõidure˛iimid ja ka indivudal kogu seadetega). F11'l oli pmst ainult sõidureziimid ning sport mode ei olnud püsiv (muutus peale käivitust taas normal'iks) ja sport mode's sai valida ainult kas sportlik mootor ja vedrustus või eraldi, aga muid seadeid mitte. Audi individual'i all kõik seaded eraldi 3 valikuga. Kusjuures vahel on 2 valikut täpselt samaväärsed, siin täpsustav tabel: [img]http://riek.lagom.ee/pics/upload/2018/06/30/20180630150031-52d3ce29.png[/img] [u]Aga veel võrdlusi A6 C7 vs F11:[/u] * adaptiivne püsikas: BMW oma on mugavam roolil olevate nuppudega ja seadistustega (Audil kang ebamugav ja nagu piirangutega (5/10 kaupa seadistamine)). Hetkel siiani on aga tundunud, et Audil tuvastab püsikas auto kaugemalt ära (hea, kui ees seisev ummik). * soft-close: BMW puhul toimis see palju paremini (oli sujuv ja vaikne, pmst ei saanudki pauguga ust kinni lüüa), Audil aga läheb suht kergelt pauguga uks kinni. * comfort sisu: BMW comfort sisu oli mugavam (kuidagi iste rohkem suurem tugitooli moodi ja seljatoe ülemine osa ka liigutatav), aga Audi massaazi vastu ei saa bemm kohe kuidagi (Audil erinevad mudimise võimalused ja tugevuse valik - sarnane kaubanduskeskustes olevatele massaazitoolidele) * mootor: mul F11 oli 535d (220kW tagavedu) ja pean kinnitama foorumites öeldut, et BMW on saanud kahe turboga diisli paremini toimima (madalalt rohkem jõudu). Samas see tundub tulenevat, et Audil hoiab sama 8ne kast pöördeid palju madalamal (seetõttu ka kütusekulu madalam võrreldes bemmiga) ning ühtlasel sõidul gaasi vajutades võtab hetke aega kuni pööre magusasse alasse jõuab. Kokkuvõttes aga täiesti mõnus selle 3.0BiTDI'ga sõita ja vaatades tuuningu tulemusi, siis saab kergelt ka jõudu juurde vajadusel :D * jätkub järgnevates postides ... [quote][i]Algselt postitas: ReimsR[/i] Tere tulemast BiTdi maailma. Opelimehed kõik kuidagi Audide peale sattunud ;) ..[/quote] Hehe, tundub nii jah :D [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi A6 C7 S-Line 3.0BiTDI - 2014 - wtf_
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
49.3%
- SQL:
50.7%
]