Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant 2.0TDI 125kW quattro - 2010 - Typhome
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Typhome[/i] 282000km 29.03.2021 [url=https://eksperthooldus.ee/]Tarservis OÜ[/url] [list][*] mootoriõli (Valvoline Xtreme XL-III 5w30 5L) [*]õlifilter (MAHLE Original OX188D) [*]kütusefilter (MAHLE Original KL596) [*]õhufilter (Hengst) [*]salongifilter (MAHLE Original LAK386)[/list] 282200km 01.04.2021 [url=https://eksperthooldus.ee/]Tarservis OÜ[/url] [list][*]õlirõhu andur (Forsist originaalosa 038919081K)[/list] 282500km 09.04.2021 [url=https://eksperthooldus.ee/]Tarservis OÜ[/url] [list][*]tagumiste amortide löögipuhver[/list] 10k km hoolduse käigus tuvastati, et tagumiste amortide löögipuhver läbi. Umbes 200km hiljem kurvis sõites punane õlituli hakkas põlema, keerasin kohe tee äärde ja mootor välja, siis vaatasin kõik üle - ei näinud mingit õlileket ja õlitase oli normis. Järgmisel päeval panin auto käima, andsin natuke gaasi (üle 2500rpm), siis punane õlituli & madal õlitase hakkasid põlema, õliloik oli maas. Swedbank tellis puksiirauto kohale ja auto viidi tartsi juurde, kes tuvastas, et probleem õlirõhu anduris. Läks külge Forsist uus originaalosa õlirõhu andur, peale seda on kõik OK olnud. Tellisin välismaalt tulepesuri avadega esistange, jõudis ilusti kohale ja läks ülevärvimisse. Värvimistöö teostas [url=https://www.entar.ee/]Entar Auto OÜ[/url]. Uus esistange on praeguseks auto küljes. Tellisin Forsist hunnik originaalosi (tulepesuri katted, kõrgusandurite poldid-mutrid, tuledekõrguse juhtploki hoidja jms). Kasutaja [url=https://foorum.audiclub.ee/member.php?action=viewpro&member=Typhome]rocket[/url] teeb pesuripumba juhtmestiku jms valmis ja paneb teele. Otsin ka tulepesureid (vasak ja parem), voolikuid jms. Kui kõik olemas, siis need lähevad külge koos kõrgusanduritega. Varsti ei pea enam ülevaatuse ajaks halogeentuled ette panema. Vasak esiklaasi liist sai ka välja vahetatud, uus originaalosa tootekood 8K0 854 327 01C. [url=https://i.imgur.com/Qdf0pUc.jpg][img=800x600]https://i.imgur.com/Qdf0pUc.jpg[/img][/url] [url=https://i.imgur.com/cNMqDO1.jpg][img=800x600]https://i.imgur.com/cNMqDO1.jpg[/img][/url] Panen kirja mõned tootekoodid, uuel omanikul võibolla kunagi vaja teada. [+] 8K0 807 437 A (tulepesuri avadega esistange) [+] 8K0 955 275 GRU (esitule pesurikate vasak) [+] 8K0 955 276 GRU (esitule pesurikate parem) [+] 8K0 955 339 (pesurikate klamber) 2tk [+] 3B7 955 681 (pump for headlight-washer system) [+] 431 955 465 A (pesuripumba tihend) [url=https://tellimiskeskus.forss.ee/otsing/431%20955%20465%20A/0]forss[/url] [+] 477 857 991 J (pesuripumba pealmine kiht) [url=https://tellimiskeskus.forss.ee/otsi/447857991J/1]forss[/url] [+] N 90303801 (o-ring for pump) [url=https://tellimiskeskus.forss.ee/otsi/N90303801/0]forss[/url] [+] 1J0 973 722 A (pump connector) [+] 1J0 955 654 F (voolik 5m S10X3) [+] 8K0 955 101 B (esitule pesur vasak) [+] 8K0 955 102 B (esitule pesur parem) [+] 8K5 907 357 B (tulede kõrguse juhtplokk) [+] 8K0 941 309 F (vasak tagumine kõrgusandur) [+] N 10680801 (hexagon socket flat head bolt) 4tk [+] N 01118312 (hexagon nut, self locking) 3tk [+] N 90784702 (double stud with hexagon drive) 1tk [+] N 01474011 (socket head bolt with hexagon socket head) 1tk [+] N 10500701 (hex collared bolt) 2tk [+] WHT002557 (hexagon collar nut self locking) 2tk [+] 8K0907366 (retainer for control unit) 1tk [+] N 01508210 (hexagon collar nut, for retainer for control unit) 2tk [url=https://i.imgur.com/73CkYZI.png][img]https://i.imgur.com/73CkYZIm.png[/img][/url] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 Avant 2.0TDI 125kW quattro - 2010 - Typhome
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
44.8%
- SQL:
55.2%
]