Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
heixx14

 postitati 16.04.18 20:30
Sai siis vahepeal suve veljed alla pandud

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/110/0111555063690fe.jpg

Ei tea isegi miks aga mulle need veljed kogu aeg meeldinud :D
heixx14

 postitati 02.04.18 12:03
Sai siis täna mõeldud et läheks prooviks ÜV ära teha :D - tulemus Üv kehtib nüüd 05.2019 :)
Ülevaatusel põhimõtteliselt kõik väga head. Ainus varsti tekkiv viga on P.T amort mille näit oli kehvema poolne, kuid mahtus veel ilusti lubatu piiridesse :)

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/61/01115307357bead.jpg
heixx14

 postitati 29.03.18 14:31
Nii märk maha, pidurdades auto väristas päris korralikult. Algul arvasin et äkki tagumised liugurid kinni jälle jäänud. Lahti võttes selgus paraku et juhi poolne suport täiesti kinni (silindri kaitse kumm puru ja tagant poolt lahti), ühesõnaga suport vahetusse. Kuna silindri poolne klots oli ka suhteliselt otsas omadega, sai taha ka uus klotsi ring pandud. Proovi sõidule minnes oli kohe harjumatu ilma värinata pidurdada :D
Ühesõnaga taga pidurid korras ja järgmine nädal lähen proovin ülevaatusel temaga ära käia :)
Paar pilti ka

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/56/0111528061c1b60.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/56/01115280655456d.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/56/0111528063e0f77.jpg
heixx14

 postitati 25.03.18 19:12
Auto endiselt ikka liikvel meie liikluses :) jaksu läheb vaja temaga ;)

Nii aga teemasse ka veidi. Sai siis üleeile autole suveks valukad ära toodud. Kui küsite et miks just selline valik, siis mingil põhjusel mulle need veljed alati meeldinud :)
Järgmine nädal mingi aeg tuleks taga pidurid ette võtta, pidurdades väristab meeletult ja juhi poolne tagumine sisemine piduri klots suhteliselt otsas omadega.

suve veljed siis
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/49/011152463176bf7.jpg
RTamm

 postitati 21.03.18 18:08
Oh, tore näha vana tuttavat autot ja et endiselt ühes tükis. Oli ta kunagi mu sugulase auto aastaid tagasi. Edu ja jaksu temaga.:)
heixx14

 postitati 19.03.18 17:10
Nonii märk maha. Sai hakatud siis seda jõnksutamise viga põhjalikumalt otsima - käisin üle vaakumid, proovisin peale teisi süütepoole, sai siis ühtlasi üle vaadatud ka küünlad, üks soovitas igaks juhuks ära vahetada nuka anduri (tal oli see pöördel kunagi nöökinud), üle vaadatud et äkki mingi valemiga hammas rihmal mõni hammas valeks läinud (oli kõik korras)... ühesõnaga said asjad küll vaheatud, kuid viga endine.
Mõni päev tagasi mõtlesin et viga peab olema kütte süsteemis, kuna pole kellelgi vastavaid vahendeid et kontrollida seda, hakkasin ise tegelema sellega - vaatasin et äkki mõni toru alt viga saanud jne. Lõpuks täna otsustasin et võtan paagil kaane maha ja käes ta oligi. Nimelt paagi pumbast kaande minev voolik kuidagi lössi surutud sisse (lasi ka ülevalt äärest läbi),asi läks huvitavamaks kui püüdsin toru vahetama hakata - pumba ümber olev korpus ka puru?????? lisaks tagasivool oli kuidagi paagis (kõrv puru) - ühesõnaga keegi ikka väga korraliku ratsi teinud seal mingil põhjusel. Sai siis paagi põhjas olevplastik lahti võetud ja tagasivool korralikult kinni pandud, sai pandud teise samasuguse pealt tulnud bensiini pump ja sinna juurde ka kõik paagi sisesed voolikud. Lisaks kuna pumba kaane ja filtri vahelist toru oli omajagu lühemaks tehtud ja ots nõudis juba samuti lõikamist sai tee Hydroscandi ette võetud ja uus voolik ka toodud. Auto kokku lapatud ja proovi sõidule minnes...jah seda emotsiooni võimatu kirjeldada :D :D :D :D :D :D LIIGUB ILMA JÕNKSUDETTA :D :D :D
Paar pilti siis ka tänasest saagast:

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/36/0111518019542c8.jpg

Ja uskuge või mitte, see mis paagi seest välja tuli
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/36/01115180276c3d8.jpg

Vahepeal said vanad istmed vähe korralikematte vastu vahetatud - "uutel" ime kombel juhi istme nurk terve ja pole ka eelnevalt lapitud seda

vanade istmetega
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/8/011150449799ca3.jpg

Ja uutega (vajavad veidi puhastust - pikalt seisnud garaa˛is)

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/36/01115180237ee90.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/36/0111518025615de.jpg

Lõpetuseks pilt autost endast praegu :D

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/446/36/01115180297445e.jpg
EnricoN

 postitati 14.02.18 22:13
See jõnksutamine tundub väga õhulekke moodi olevat. Tasuks kõik vollad ja lõdvikud üle vaadata ning lekketest teha. Samuti kindlasti kontrollida karterituulutuse süsteem üle. (Sisselaske keskmised torud tunduvad Sul natuke "õlitolmused" , nende all ongi karterituulutus.

Samuti ka wastegate ning tubovahelised voolikud kontrollida.

Nii suure rõhuga võib kütusehätta jääda..
heixx14

 postitati 14.02.18 17:05
Kuna levivad kuuldused et see auto varemgi siin foorumistläbi käinud mõtlesin ka teema teha.
Sai ta 2016 aastal soetatud ja miskil põhjusel (ei tea isegi miks) sama aasta lõpu poole maha müüdud. Kuidagi läksid asjad nii et eelmise aasta 4 dets taas minu käes tagasi :)
Lühidalt masinast: Värv hall (kere väga korralik), kapoti all istub 1,8t mootor. Mootorile mingi chip kunagi juttude järgi vahele pandud. Turbo kella järgi puhub 4 ja 5 käiguga 1,3 bar välja :D
Ees tumedad xenon tuled (parkides angel eye).
Lisadega väga just ei hiilga - 2x el aknad, kliima, el peeglid

Kimbutab temaga üks probleem millele ise enam mõistus peale ei hakka, kui saaks kuskilt Järvamaalt mõne asjatundja kes suudaks vea tuvastad, nimelt auto järsemal kiirendamisel jõnksutab (nagu hakkaks küte otsa saama), sujuvalt kiirendab ilusti - viga momendil teadmata - arvutid vigu ei näita. Olen ära vahetanud küünlad, süüte poolid, pakuti ka et äkki rihm üle visanud - korras, turbo jms korras. Ise kahtlustan hetkel et äkki jääb pump ette andmisega jänni...kindel paraku pole.

Lisaks ootavad tegemist veel
*Kliima täitmist
*Teha sillastend (5 kaigast sillas vahetatud)
*Roolivõimendi pump vahetust (vahest kipub käunuma)

Hetkel ei oskagi nagu midagi lisada tema kohta.
Momendil head pildid ainult müügi omad (pildil olevaid Flatfive velgi enam minu kätte tulles all ei olnud) :(

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/442/0111471497703f2.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/443/0111471505ebd03.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/443/011147150708cb4.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/443/01114715013e665.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/442/011147149913ee8.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/443/011147150362106.jpg

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/442/01114714959c336.jpg

Ja kõige värskem pilt temast :)

http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/443/011147150991a21.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 58.2% - SQL: 41.8%]