Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
EnricoN

 postitati 12.07.18 09:54
Veljed tahaksid hädasti veidi flantse saada. :)
Sorti

 postitati 12.07.18 09:49
Väike uuendus auto välimuses.

Sai kleebitud 3M kilega SolarSolutions poolt, kvaliteediga väga rahul.

https://www.upload.ee/image/8670461/audi_wrapped.jpg
prj

 postitati 22.04.18 10:16
@soonikx
Launch on nendel suhteliselt kapriisne, tahab saada sada erinevat parameetrit kindlas vahemikus.
Kui näiteks kastiõli pole piisavalt soe, siis ei rakendu näiteks - see on kõige sagedasem probleem, kuna autol lastakse vahepeal seista ja siis kasti õli temp ei ole piisav.

Peab arvutiga vaatama, milline parameeter normist väljas on.

Dünol oli jah see, et Stage 1 sai tehtud ilma kahe esisilla vahelise synchro-lukuta, aga teine sai tehtud nii, et synchro oli sees...
Kui synchro on sees, siis stend natukene näitab vähem, aga ilmselt on see vahe selle auto puhul ca. 5kw.
Samas, olgu see dünonumber mis on - alla 12 sõita tavakütusega ja ainult ratta vahetusega on väga hea, seda enam, et autol all lamellid :)
Sorti

 postitati 21.04.18 16:27
Dyno järgi 330kw ja 570nm aga prj sõnul peaks natuke rohkem olema, kuna dyno oli vales sättes. Ei hakkanud tol õhtul uuesti dynosse panema.
soonikx

 postitati 21.04.18 16:09
Nägin su ühte sõitu pealt ka. Mina enda sõite täna paika ei saanud. Launch ei toimi nii nagu peaks, jamab koguaeg.
Mis jõud lõpuks siis vahetatud rattaga uuema tüübi kompressoriga tuli?
Sorti

 postitati 21.04.18 15:00
Teemauuendus:

autol sai vahetatud kompressoriratas APR väiksema ratta vastu ning ECU't muudetud ES Racingus.
Lisaks sai vahetatud õhufilter K&N'i koonusfiltri vastu ning ka õhutoru Forge Motorsport silikoontoru vastu.

Täna sai ka auto kiirendust proovitud Streetrace avalaksul 1/4mile.
tulemus:
RT 0.38180
60ft 1.74232
ET 11.96130
ET Speed 182.140

ei lootnud lamellidega sõita alla 12 sekundi, aga imesid juhtub :)
Sorti

 postitati 08.02.18 13:57
Tsitaat:
Algselt postitas: soonikx
Kuidas üldse A5 sportbacki sisemüra võrreldes A4-ga?


A4/S4'ga võrrelda ei oska, aga vaiksem kui mu eelmine audi A6 C6. Muidu on Audid vaiksed aga rehvimüra tuleb läbi. Mis tihtipeale paneb mõtlema rattakoobaste müraisolatsiooni paigaldamisele - ehk keegi on seda teinud ja oskab öelda kas oli ka abi.
soonikx

 postitati 07.02.18 21:55
Väga ilus pill. Stage 1 kohta ka väga hea jõud. :)
Kuidas üldse A5 sportbacki sisemüra võrreldes A4-ga?
A4-jast CC-sse istuda oli vahe ikka päris suur.
Silverpm

 postitati 07.02.18 19:27
Selles osas PRJ-il täiesti õigus, samuti on ka linnasõit ka kuidagi palju meeldivam ja ökonoomsem kui rahulikult käituda ja kui komprekat ringi ei aeta, olles nii vana kui ka uue süsteemiga suht pikalt ringi vuranud siis vahe on sees, ainus ebameeldiv osa on kompreka järgilülitus mis tuleb väikse (pedant tunneb ära) jõnksuna.

Võimalik, et tegemist mu enda pseudo probleemiga ja jäägu see minu mureks.

Palju meeldivaid kilomeetreid ja vuramist kaunitari roolis.;)
prj

 postitati 07.02.18 19:21
Natukene uuema mootorikoodiga auto (CREC) - üks erinevus on näiteks see, et kompressoril on lisaks bypassile ka elektrooniliselt juhitav sidur. Võib-olla külma ilma tõttu, aga tundub, et ka jahutus on märksa parem vahejahutil, kui varasematel eksemplaridel.
Jõudu tuli Stage 1 kohta ka 10-15kw rohkem, kui vanema tüübi mootoril.
xxm24

 postitati 07.02.18 14:41
Hea valik! Nägin juba vist auto ära ka eile või üleeile Linnu teel. Võttis pead keerama küll, ainult kiiruga vaadates ei saanudki aru kas on S5 või RS5 ;) Soovin edu ja anna ka hoolduse kohapealt teada :cool:
randmeri

 postitati 07.02.18 13:14
Tere tulemast S5 klubisse! ;)

Ega sa millestki ilma ei jäänud, kui S4 asemel S5 Sportbacki pidid ostma, pigem oled ainult võidus.
Auto tundub kena ning varustus eeskujulik.

Edu!
Sorti

 postitati 07.02.18 12:59
Tere!

Olen juba mõnda aega lugenud foorumikaaslaste autode kohta ja lõpuks otsustasin ka oma sõiduvahendit jagada.

Algselt sai otsitud hoopis Audi S4 mudelit erinevate portaalide / teenuspakkujate kaudu, kuid korraliku S4 leidmine, mis poleks avariiline ja omaks sobivat varustust polnud. Seega sai vaadatud S5 Sportback mudelit ja mõningase otsimise järel sai ostetud selline.

Autost:
Audi S5 Sportback 3.0TFSI / S-Tronic
Läbisõit: 54000km

Olulisem lisavarustus:
Audi Drive Select
Bang & Olufsen helisüsteem
DigiTV tuner
Adaptive Cruise Control
Audi Braking Guard
Active Lane Assist
Parkimiskaamera (taga)
4x istmesoojendused
3-tsooniline kliima
Sportistmed (Nappa must nahk)
19" Audi ROTOR veljed
Esimesed istmed elektriliselt reguleeritavad (juhiiste mäludega)
Isetumenevad peeglid

Praeguseks hetkeks tehtud:
Klaasid toonitud (esimesed ja tagumised) - teostas toonklaas.ee
NAV'i ja MMI uuendused, lisaks lubatud "video in motion" - teostas AC liige An-TT-o
ECU ja DSG kasti tarkvara upgrade (algne plaan oli koos kompressoriratta vahetusega, aga tellitud Forge ratas ei sobinud kuna autol uuem poltidega kompressoriratas nn. GEN2) - teostas PRJ (tuner.ee)

Hooldused:
Kõik hooldused teostatud Audi esinduses (nii Saksamaal kui Eestis)

Lisan ainukese pildi mis mul autost on enne Saksamaalt toomist:
https://www.upload.ee/image/8001986/audi_s5.JPG

Düno graafik (stage1)
https://www.upload.ee/image/8002021/audi_s5_stage1b.JPG

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 49.0% - SQL: 51.0%]