Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 B5 2.7 Bit - 1999 - Paukpadrun
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: paukpadrun[/i] Eelmisest igapäeva sõidukist hakkas tüdimus peale tulema ja mõtlesin, et paras aeg oleks midagi teist soetada, küll oli mõttes s6 c6 ja isegi teise vag grupi päris poe uus masin, aga sedapuhku läks hoopis teisiti ja nägin selle konkreetse auto kuulutust ja siis sai suht ära otsustatud, et peab tulema s4 b5, küll aga ei olnud ära otsustanud kas sedaani tahan, sellel hetkel, kui mina otsisin oli valik turul väga väike, kuna sedaan kerega autot ei olnud varem omanud ja väga isegi ei tahtnud, siis selle auto puhul sai otsutavaks värvus ja väidetav korrasolek, kõne omanikule ja jutt tundus aus, nii saigi kokkulepitud, et peab selle ikka oma silmaga üle vaatama, nähtud, sõidetud ja olin rohkem, kui 100% kindel, et tahan seda endale :cool: . Läbisõit ostes 216 000km.(30.08.2017) Mingeid erilisi lisasid tal küljes ei ole: Riidest sportlikumad istmed, mis on väga korralikud, kuskilt katki ei ole. Rns-d ja cd-box mis pole ühendatud, tõenäoliselt on usb-l ja aux-l sellega midagi pistmist. Multifunktsionaalne rool, selle vahetasin välja kolme kodaraga rooli vastu, millele tegin ise uue nahkkatte ka peale. Bypass klapid on asendatud Forge DV004 klappidega, mis teevad head häält :D Weitec Coiloverid Sportec-i lõpupütt, mis teeb parasjagu häält. Rs4 originaal iluvõre. 4x el. aknad. Kärukonks :o Järgmisel päeval tuli juba üks huvitav asi autot kummitama, kiirendades hakkas tagant paukuma ja katkestas turbode tööd, arvuti järgi ja veakoode null, otsutasin et peaks uued küünlad peale panema, natuke uurisin maad ja valisin küünaldeks Ngk PFR7Q-d (tänud kivitarele). Küünlad ringi visatud ja viga alles, siis hakkasin vanu uurima ja sain selgeks, et ühel küünlal elektroodi all olev portselaan katki ja liigub, tundub et vedas selle küljest irdumisega, kihutasin ruttu forssi ja sain sealt uue beru süütepooli, mis rändas samale silindrile, millel oli katki küünal, läks õnneks ja asi terve, rõõmu kui palju :D . Turbod on väidetavalt vahetatud 210 000 pealt vms. Hooratas on pandud ühe massiline + kangem sidur Sachsilt . Järgmiseks võtsin tee ette remondiettevõttesse kus vahetati õli, parempoolne klapikambri kaane tihend, mis õrnalt lekkis, lisaks lasin kruttida coilovereid, et saaks auto natukene kõrgemaks sest juba suhteliselt väikestel lohkudel käisid rehvid logaritesse, aga tänaseks päevaks olen arusaamal, et lasin liiga palju tõsta ja kevadel parandab seda viga ja läheb natuke madalamaks tagasi. Esimese kuuga sõitsin ca. 3500km ja probleeme ei esinenud, kuniks ühel ilusal hommikul kuulsin keti laginat :) . Mõned tuhanded sõitsin ikka nii, kui need vahelduva eduga häält tegid ja hakkas kripeldama ikka, ega midagi, küsisin mõnest erinevast kohast hinna pakkumisi ja valisin sobivama, vahetusse läksid järgmised asjad: 23.12.2017 Läbisõit 224057 km. Mootorikett x2 Swag ketipinguti x2 Vaico Hammasrihma komplekt Gates Veepump Graf KKK tihendikomplekt x2 Elring Simmerling x4 Corteco Kate,kork x2 Swag Micro-V rihm Gates Pinguti Micro-V rihmale Ina Jahutusvedelik Parem tagumine rattalaager Snr Kliimapumba magnet Mootori rihm oli paar aastat tagasi küll vahetatud ja väga väikese läbisõiduga, kuid kuna nina pidi nagunii eest lahti võtma siis kiire otsus, et läheb ka see majandus seal kõik uueks. Lisaks vahetasin veel ära ka parempoolse esimese tule, sest see oli igasugust liiva ollust täis ja teisega võrreldes väga kole, vasak poolne on paar aastat tagasi uus pandud, asemele läks originaal valeo osa, lisaks uued d2s pirnid, väljanägemine ilus ja valgustus ka tänaseks väga hea. Hetkel sõidame edasi ja eks näis kaua vastu peab, möla palju ja lisan ka paar pilti, mida kindlasti nii mõnigi inimene näinud juba on. Piltide eest suured tänud Sõit.ee-le . [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363411f690.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363793af10.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363434b552.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363495a009.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/01114363519f7cf.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436357c8c15.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436359946e2.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436361f50f5.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/011143636595788.jpg[/img] [img]http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/445/372/0111436369930be.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Huviliste endised autod
»
Audi S4 B5 2.7 Bit - 1999 - Paukpadrun
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
22
]
[PHP:
53.9%
- SQL:
46.1%
]