Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
RS88

 postitati 19.03.18 15:04
Cabriod olid eelmine kord ka ning väga oodatud oleksite! Sellise 10-15 masinaga oleks asjal juba jumet.
weiks

 postitati 19.03.18 12:42
Tsitaat:
Algselt postitas: RS88
Pärnus oli kogunemine jah. Nüüd oleks aeg teha uus :)

Mina oleks kindlasti käpp, eelmine kord võtsin orgunni enda peale, seekord vist enam ei viitsi.

Kui Cabriod punti võtate, siis tuleks ka :)
RS88

 postitati 19.03.18 11:15
Pärnus oli kogunemine jah. Nüüd oleks aeg teha uus :)

Mina oleks kindlasti käpp, eelmine kord võtsin orgunni enda peale, seekord vist enam ei viitsi.
A 80

 postitati 13.02.18 21:01
Aga edu minu poolt ka. B3 coupe on piisavalt haruldane
et hoida ja teha. Krt keegi kuskil Tallinnas müüs coupe juppe.
Oli päris mitu tükki juppideks.
Suvel peaks couped kuskile kokku ajama.
Paar aastat tagasi oli Pärnus kogunemine.
Ise kahjuks ei jõudnud, nüüd oleks kindlasti käpp.
;)
ain25

 postitati 13.02.18 19:11
Tere tulemast Coupe ridadesse. Ilus ikka vaadata neid Coupesid. 1 Coupe juures. Egas neid väga enam ei liigu jep. Need kellel on ei müü ja ikka hoiavad. Tõsine audi fanatt ongi see, kes sõidab vanemate mudelitaga :D Sama ka siin, et oman 2* couped ja omasin ka c6 kerega a6 guattrot mingi aja ja loobusin. Uued audid on ka v. ilusad. Mida vähem elektroonikat seda vähem probleeme. Jäin vanadele audidele truuks :D. Oleks mul mahti ka nokitseda, kuid ei ole aega ja seisavad. Praegu palju muud teha ja kiired ajad. Kui hästi läheb saan vb. suve keskpaiku käpad külge panna.
Palju jõudu jaaaa paksu rahakotti, et ilusa asja valmis saad .
MatuAudi

 postitati 02.01.18 14:45
Tsitaat:
Algselt postitas: KNurgberg
Tsitaat:
Algselt postitas: Kmerevits
Maasika lõhn on hea valik . Aga istmed katsu ka audi omad leida. On viisakam. Nood tunduvad mingid volkari omad ?


Ei ole audi omad? Ega ma ei tea :D coupele üldiselt väga keeruline üldse miskit leida :D ideaal oleks sport nahk aga kust sa vötad :)

Need paistavad golfi istmed olema jah.
KNurgberg

 postitati 02.01.18 14:30
Tsitaat:
Algselt postitas: J.Aru
Rattalaagrid kindlasti korras? Ei pruugi loksuda aga häält võivad siiski teha. Ühe japsiga kogemus kus möla oli nii karm, et maanteekiirusel pidi karjuma, et teine midagi kuuleks. Peale rattalaagritevahetust nagu uus auto. :) Vana laagrit lahti võttes selgus, et laagrisse oli vesi pääsenud ja laagri saalele augud sisse roostetanud.
Samuti kogemus Passati peal millel rattalaager undas (kusjuures korra vahetatud ja kuskil 30 000km sõitnud SKF laager), ei olnud loksu ega saanud mitte midagi aru vedrust kinni hoides ja keerutades.


Kurat ei tea, rattalaagri undamine on natuke teistmoodi, kahepeale vennaga leidsine et vast pole ikka laager :D ega vahet polegi, kkaste leiab kahe rattalaagrikomplekti hinnaga :D
KNurgberg

 postitati 02.01.18 14:29
Tsitaat:
Algselt postitas: Kmerevits
Maasika lõhn on hea valik . Aga istmed katsu ka audi omad leida. On viisakam. Nood tunduvad mingid volkari omad ?


Ei ole audi omad? Ega ma ei tea :D coupele üldiselt väga keeruline üldse miskit leida :D ideaal oleks sport nahk aga kust sa vötad :)
Kmerevits

 postitati 02.01.18 14:24
Maasika lõhn on hea valik . Aga istmed katsu ka audi omad leida. On viisakam. Nood tunduvad mingid volkari omad ?
J.Aru

 postitati 01.01.18 21:37
Rattalaagrid kindlasti korras? Ei pruugi loksuda aga häält võivad siiski teha. Ühe japsiga kogemus kus möla oli nii karm, et maanteekiirusel pidi karjuma, et teine midagi kuuleks. Peale rattalaagritevahetust nagu uus auto. :) Vana laagrit lahti võttes selgus, et laagrisse oli vesi pääsenud ja laagri saalele augud sisse roostetanud.
Samuti kogemus Passati peal millel rattalaager undas (kusjuures korra vahetatud ja kuskil 30 000km sõitnud SKF laager), ei olnud loksu ega saanud mitte midagi aru vedrust kinni hoides ja keerutades.
KNurgberg

 postitati 01.01.18 20:08
Vahepeal siis asi veidi arenenud sisu poolelt, sai uued polstrid külge, suunatuled lülitavad end ise välja kui rooli tagasi keerata, ning käigukang liigub ka kenasti, kuid tundub et tuleb uus kast otsida, korralik undamine sees, ei ole pöhjustatud rehvidest, arvatavast möni laager ära koolemas.

Varuosade soovi nimelkiri ka:
Juhipoolse esiakna töstukit oleks vaja, vändaga akna versioon
Löpupütti sooviks ka
Ning kui leiab heas korras kkasti siis ei ütleks sellestki ära :)


https://www.upload.ee/image/7833775/D1A6C914-936C-411C-B70F-2A9474901E9C.jpeg

https://www.upload.ee/image/7833778/F5AD106F-F4E8-43E2-A1DC-F4E988CACA94.jpeg
KNurgberg

 postitati 24.12.17 16:00
See neiu oli omanik:D temaga tegingi diili siis ütles et Ise paigaldas :D Akna sirmid ka miskist punasest riidest üle tehtud. Vaatasin siin ringi ja mötlesin et vöiks veits uhkemad istmed otsida aga see on juba ülim haruldus, eriti kui nahast tahaks, pole ju riidestki spordikaid saada :p
stihl

 postitati 24.12.17 15:07
Tsitaat:
Algselt postitas: KNurgberg
[kuidas eelmine omaniku neiu on meeleoluvalgustust loonud :D


Kindel, et "neiu" mitte see omanik ise, et neiut ära rääkida? :D

Aga sõltub; kui nad on sinna liistu sisse 1000 dioodide jaoks auku puurinud, siis on pekkis, aga ehk on mingi riba peale kleebitud, mida annab lihtviisil maha kiskuda?

.
KNurgberg

 postitati 24.12.17 12:48
Tsitaat:
Algselt postitas: zack
Paistab tubli coupe...sisust võiks ka pilte postitada. :)
Tulevad enda coupe ajad meelde, oli ka 2.3 aga automaatkastiga. :D
Edu ja jaksu autoga! ;)



Jep, tehniliselt tundub täitsa tore, eks nipetnäpet ikka teha, varsti pea 30a vana auto :P
Mul oli kunagi uuem sada, 2.3 98kw, oli ka tore :D hääled on nunnud, aga egas siin enam eriti valikut ole, 2.8 ja selle körval oli ka veel yks 2.0 aga R5 meeldib veits enam :)

Sisu on veits räpakas, üks pilt leidub sellest kuidas eelmine omaniku neiu on meeleoluvalgustust loonud :D sp ka uusi polstreid vaja, tundus et lihtsam uus otsida kui seda remontida, aga kui ei leia siis üritab korda saada


https://www.upload.ee/image/7803476/E658668D-CEBF-4F3F-8621-3E99F53641EE.jpeg
KNurgberg

 postitati 24.12.17 12:46
Tsitaat:
Algselt postitas: stihl
Need vanad ongi sellised, et maanteel kipuvad karjuma.

Minu B3, 83kw bens röögib 120ga kah nagu pealekeeratud ühekäiguline vene võrr:

https://www.upload.ee/thumb/7803147/spido120.jpg

See spido 120 muidugi tähendab gepsu järgi mingi 110-114, täpselt ei mäleta, aga ikkagi.
Tegu automaadiga, aga manuaal vast sama. (või õige tsipa vähem)

Aga kumb ta sul siis ongi nüüd, kas R5 või 2,8?
Mul oli kunagi sigar selle R5-ga ja see sõitis maanteel küll paagitäiega üle tuhande kildi. Pöördeid ei mäleta.
Ehk siis suht ökopill nii vana asja kohta. Ökom, kui praegu pisike kahene R4 kupee...

.


See on ikka 2.3 R5, ma siin jälgisin spidokat kiirust, täitsa tore oli :D
Ma ei ole ise veel eriti söitnudki, ainult siis kui ära töin ja sealt edasi laevale venna garaazi :)
zack

 postitati 24.12.17 12:32
Paistab tubli coupe...sisust võiks ka pilte postitada. :)
Tulevad enda coupe ajad meelde, oli ka 2.3 aga automaatkastiga. :D
Edu ja jaksu autoga! ;)
stihl

 postitati 24.12.17 10:29
Need vanad ongi sellised, et maanteel kipuvad karjuma.

Minu B3, 83kw bens röögib 120ga kah nagu pealekeeratud ühekäiguline vene võrr:

https://www.upload.ee/thumb/7803147/spido120.jpg

See spido 120 muidugi tähendab gepsu järgi mingi 110-114, täpselt ei mäleta, aga ikkagi.
Tegu automaadiga, aga manuaal vast sama. (või õige tsipa vähem)

Aga kumb ta sul siis ongi nüüd, kas R5 või 2,8?
Mul oli kunagi sigar selle R5-ga ja see sõitis maanteel küll paagitäiega üle tuhande kildi. Pöördeid ei mäleta.
Ehk siis suht ökopill nii vana asja kohta. Ökom, kui praegu pisike kahene R4 kupee...

.
KNurgberg

 postitati 23.12.17 13:38
Kiirendust mötlesin jah :D
Sumpariga on juba plaanid tehtud ning see sinna ei jää, pole eriline sportsumpsi fänn aga seepärast autot ostmata ka ei jätnud. Isegi otiginaal sumpsiga oleks maanteel 3000+ rpm palju, kuna liiklen ka kiirteel siis kevadel suvel ja sygisel on piirkiirus 120kmh.

Kordan veel et ma ei ole tehnilise osaga niivörd kursis ning arvasin et on lihtne vahetus.
stihl

 postitati 23.12.17 12:52
Mis see kiirusomadus veel on? Kas nullist sajani kiirendus?
Kuuesega lihtsalt on tüütum sõita, eriti linnas. Pealegi pole ju pindel, palju kuuese peaülekande arv erineb viiesest, vist märkimisväärselt eriti mitte.

Parem tee väljalase korda, saad maanteel samuti raadiost päevauudiseid kuulata. :P

Nooruses ka endal läbikäidud tee, korra kiirendades oli äge küll, aga Tln-Tartu mnt pani pea valutama.
Siis veel ei pakutud neid odavaid ferrari-astonmartini sumpsilahendusi ka. Neil ju tehasest taga klapisüsteem, mis saab aru, et kui foori tagant ära lendad, siis löriseb kus kurat ja kui maanteel istud, siis keerab end vaikseks. Nüüd saab seda ka normhinnaga tavaautole soetada.

.
KNurgberg

 postitati 23.12.17 04:43
Hea teada, ei arvanudki et asi vöiks nii keeruline kuuese puhul olla :)

Kuna neis asjades köige targem pole, ise pigem suudan rohkem möelda ja küsida kui teha siis loogiliselt kiirusomadused muutuvad, elik ökonoomsus suureneb veidi ning kiirusomadused jäävad väiksemaks?
r384n3

 postitati 23.12.17 03:34
Tsitaat:
Algselt postitas: KNurgberg
Jep, umbes samad tundemärgid minulgi, lasen vennal üle kaeda :)

Selline küsimus tekkis vahepeal, et kas oleks vöimallk sellele kuuekäiguline kast panna vöi mitte, mingi vahetyki abil ehk? Krt maanteel söites on pöörded ikka seal 3000 rpm kandis, hakkab körvadele :D


B4 2.0 85kw kastiga saad pöörded ca 2500rpm kanti, 2.0 66kw kastiga(CDY koodiga kast) ca 2200rpm, b4 1.9 TDi kastiga(BAA koodiga, vaja disla pooltelgi või v6 bensuka telgi + käändmikke) ca 1800rpm. Kõik need kolm valikut kordades odavamad, kui kuuene manuaal, millele veel s2 käppasi, pooltelgi, suurema laagriga käändmikke, teist sillatala, kangi koos hoovastikuga, veits kere modimist jne juurde vaja.
KNurgberg

 postitati 23.12.17 02:30
Jep, umbes samad tundemärgid minulgi, lasen vennal üle kaeda :)

Selline küsimus tekkis vahepeal, et kas oleks vöimallk sellele kuuekäiguline kast panna vöi mitte, mingi vahetyki abil ehk? Krt maanteel söites on pöörded ikka seal 3000 rpm kandis, hakkab körvadele :D
wolly

 postitati 22.12.17 07:36
C4l tegi abs sama nalja kui esiratta absi hammasvöö oli kahjustada saanud. Absi märgutuli armatuuril ei põlenud, küll aga pidurdades abs töötas, aga mitte kogu aeg.
KNurgberg

 postitati 21.12.17 12:10
Tervist, tervist! Jälle tagasi Audi ridades, seekord siis V6 asemel R5.
Alul oli soov vötta ligi B5 A4Q aga need mis vaatasin läksid järjest kellegile teisele :D Siis avardasin silmaringi veidike ja leidsin ühe Coupe, 2.8 liitrine, lähemalt vaadates ei old nii hea kui pildil ning ajalugu ei tekitanud ka ostu usku, ehk siis aastas praktiliselt 3-4x omanikku vahetanud. Avardasin veelgi silmaringi ning leidsingi selle mille ära Ostsin, pole küll nelik aga täitsa püss Siiski :D

https://www.upload.ee/image/7792541/AE959E60-1BD1-446C-BB8C-37C438359912.jpeg

Korralik pauk taga :D Nagu kaks kaheliitrist Bocki pudelit oleks taga, hääl iseeenest isegi meeldib kuid maanteel on vöimatu olla autos.
Jätangi nüüd auto Eesti vennale et veidi sättida, kere on hea, roostet ei leia, sillad ka tummised, ei ühtki kriginat ega kolinat, Tallinna tänavad töestasid et on hea. Autol kerge -35mm madaldus ka, teel püsib nagu liimitult :D


https://www.upload.ee/image/7792653/A4D55FF7-BCBF-4A60-9F65-C0065FDB24B5.jpeg

Teha on siiski palju, uksepolstrid ning lagi vaja välja vahetada, kui keegi teab kedagi kes teab kedagi kes teab kedagi siis andke julgelt teada. Löpupütti tahaks originaali, kui kellegil on müüa vöi ilge isu vahetada siis andke teada.
Abs teeb nalja, muidu on köik ilus aga viimased cm kui seisma jäädes nagu Abs aktiveerub, pedaal muutub vedelaks ja tunne samasugune kui lumel rattad plokki lasta, asfaldi peal.
Äkki on keegi kokku puutunud.
Käike ei leia hästi üles, muidu lülituvad kenasti aga raskusi öigesse kohta suunamisega :D selline lödi vms, on sellega miskit teha v ei?
Alumisi ukseliiste sooviks ka, kasutatuid arvatavasti ei liigu, on olemas ainult A originaal osa vöi leiab kuskilt järeletehtuid Ka?
Kütusetaseme seier valetab, müüja ytles et esimese punase kriipsu juures pidavat seisma juba jääma :D
Tuleb tellida mootoririhma komplekt koos veepumbaga, teha korralik hooldus ning siis on plaan Tallinnast see Hannes üles otsida et mootori korralikult ära timmiks, liigub kyll aga vaevalt teda eriti korralikult sätitud on. Spetsialisti silm on ikka spetsialisti silm :)

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 75.3% - SQL: 24.7%]