Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant 3.0 165kW Q - 2005 - siim_106
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: siim_106[/i] 02/01/2018 Lihtsast termostaadi vahetusest ei tulnud midagi välja. Vahetuse käigus jäi silma hunnik muid detaile mis tahtsid ka uuendust saada - alumisel rihmarattal sooned kannatada saanud, väntvõlli esimene simmerling lekkis, soonrihmal oli pikki soont pragu sees kogu rihma pikkuses tänu rihmarattale, soonrihma rullid ja pinguti läksid uued kuigi otseselt neil häda midagi ei olnud. Veepumbal oli kerge lõtk sees ja sai vahetatud, kõrgsurvepumba hammasrihma kmpl sai vahetatud, rihmal oli tükk väljas. Lisaks sai vahetatud esimene kunde poolne logar mis oli ostu hetkest saati poolik. Sisselaske kollektori ülemine ja alumine osa käisid maas puhastuse eesmärgil, tagasi uute tihenditega. Aga termostaadi vahetusest oli kasu, jahutusvedeliku temperatuur jõuab nüüd 90 peale. [url=https://www.upload.ee/image/7833429/IMG_20171230_122703.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7833429/IMG_20171230_122703.jpg[/img][/url] [url=https://www.upload.ee/image/7833431/IMG_20171230_122532.jpg][img]https://www.upload.ee/thumb/7833431/IMG_20171230_122532.jpg[/img][/url] Esisild sai sammuti uusi detaile - ülemiste õõtshoobade puksid kõik 4tk, alumiste tagumiste õõtshoobade puksid 2tk, vasak välimine rooliots, parem rattalaager ja kõik pidurisadulad said uued tihendid/mansetid, viimase põhjuseks oli lihtsalt surnud kummi detailid, kettad ja klotsid korralikud aga paigalduse teinud mehaanik oli jätnud klotside pesad kandurites puhastamata ning pidurid jäid taga kergelt peale, eest parema piduriga sama teema. termostaat originaal VO sisselaske kollektori tihendid originaal VO EGR tihend hammasrihma kmpl Contitech soonrihm INA soonrihma pinguti INA soonrihma juhtrullid INA veepump SKF alumine rihmaratas SASIC väntvõlli simmerling Coreteco parem esimene logar originaal VO rattalaager SKF rooliots Lemförder ülemiste õõtshoobade puksid Lemförder 4tk alumiste tagumiste õõtshoobade puksid Lemförder 2tk pidurisadulate rem kmpl. taha Autofren pidurisadulate rem kmpl. ette Autofren pidurivedelik Castrol React Performance DOT4 [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 Avant 3.0 165kW Q - 2005 - siim_106
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.5%
- SQL:
63.5%
]