Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
saarsaluk

 postitati 23.08.19 17:57
Tere audi austajad.

nüüdseks olen mina selle masina uus omanik ligi poolteist kuud.

ja ega kaua ei pidanudki ootama, et sinna alla taguda raha niiet anna minna.
Masinal läks vahetusse esimene landa andur.
kogu keti komplekt.
tagumisesilla stabika puksid.
üks tagumine pidur on kinni kiilunud.
mõlemad rooliotsad.
esimesed pidurivoolikud.
EnricoN

 postitati 08.06.19 22:36
Peab jälle mainima, et väga viisakas ja sile B5, samuti väga puhas.

Imelik ainult, et siiani on BMW numbrilaud ees :D
karlprukk1

 postitati 08.06.19 22:08
Aasta möödas ja nii mõndagi on selle ajaga tehtud. Vahetatud said tagumised pidurikettad ja klotsid, keskmise püti asemele resonaator, uus kõrvalistuja esituli ja udutuli, kollased udutulepirnid, S-rool, 17 tollised 9-spoke veljed, mis said üle värvitud ja uued kapslid pandud.
Samuti sai ühelt poritiivalt roostet eemaldada ja värvitöid teha. Tulemusega olen enam-vähem rahul, kuna sai esimest korda teha. Siis otsustasin ka alumised ukseliistud ära vahetada, kuna eelmised olid suht mädad ja juhiukse oma oli otsast kipsikruviga läbi ukse lastud :D Muidu tehnika endiselt kõik tiptop ja sillad vaiksed.

Nüüd võiks veel madalamaks lasta ja toonklaasid panna.

Peale korralikku pesu ja veidike poleerimist:
https://www.upload.ee/image/10069327/IMG_6012-1.jpg
https://www.upload.ee/image/10069359/IMG_6017-6.jpg
https://www.upload.ee/image/10069474/IMG_6039-21.jpg
https://www.upload.ee/image/10069482/IMG_6025-12.jpg
https://www.upload.ee/image/10069499/IMG_6018-7.jpg
https://www.upload.ee/image/10069488/IMG_6027-14.jpg
https://www.upload.ee/image/10069505/IMG_6060-27.jpg
https://www.upload.ee/image/10069510/IMG_6073-30.jpg

(Pole küll otseselt müügis, aga kui keegi huvitatud siis olen pakkumistele avatud)
karlprukk1

 postitati 15.06.18 21:08
Kriuksumise põhjustasid seesmised rooliotsad, mille kaitsekummid olid katki ja vesi sisse saanud, mille tagajärjel need roostetama olid hakanud. Vahetati ära ja korras. Konditsioneeri probleem oli põhjustatud katkisest pistikust, mille sai samuti korda lastud teha.

Edit: Sai ka tagumised pidurikettad ja klotsid ära vahetatud.
kevvare

 postitati 09.05.18 21:43
Või mõni esisilla jupp kuivale jäänud. Endal viimased paar korda kõik uued jupid kriuksuma hakanud ja aidanud on ainult keere sisse ja määre järgi. Kusjuures kestavad kauem ja aastas korra käin ikka määrdega kõik detailid üle.
Quattru

 postitati 09.05.18 21:16
Värv ikka väga super, eriti praegusel aastaajal. Ju see kriuks tingitud lihtsalt kuivast puksist.
karlprukk1

 postitati 09.05.18 15:26
Viimasest uuendusest tükk aega möödas ja olen selle ajaga käinud ära ülevaatusel, kust läks puhtalt läbi, lasknud ketikomplekti ja rihmad ära vahetada, uus õli, õhufilter ja aku. Ilmad läksid soojemaks ja tekkis kohe paar probleemi, nimelt konditsioneer lakkas töötamast. Käisin kontrollis ja täitsid ära, kuskilt läbi ei lase, aga külma õhku pole. Konditsioneeripump läheb järgi. Teise asjana hakkas kuskilt rooli keerates selle tagant jubedalt kriuksuma. Samuti hiljuti hakkas esisillas vedrustuses mingi asi kriuksuma. Käisin kontrollis ja öeldi, et puksid kõik korras, kolkse pole ja nagu nemad probleemi ei näinud. On kellelgi antud probleemidega kogemusi või veel parem, oskab keegi Tallinna kandis auto üle vaadata ja antud probleemidega aidata?

Mõned värskemad pildid:

https://www.upload.ee/image/8422231/IMG_4557-1.jpg

https://www.upload.ee/image/8422236/IMG_4481-1.jpg

https://www.upload.ee/image/8422239/IMG_4502-3.jpg

https://www.upload.ee/image/8422243/IMG_4514-1.jpg

https://www.upload.ee/image/8422244/IMG_4561-3.jpg
karlprukk1

 postitati 12.11.17 18:13
Tsitaat:
Algselt postitas: siimuu
Kuidas käigukang ennast neutraalasendis hoiab? Tõenäoliselt vajab reguleerimist või siis on tõesti sünkrod läbi.


Minu arust nagu normaalselt. Ei ütleks, et midagi oleks.
siimuu

 postitati 12.11.17 16:52
Kuidas käigukang ennast neutraalasendis hoiab? Tõenäoliselt vajab reguleerimist või siis on tõesti sünkrod läbi.
karlprukk1

 postitati 12.11.17 13:33
Täna sai siis veidike auto kallal tegeletud. Temperatuuriprobleemi sai termostaadi vahetusega lahendatud. Samuti sai ka salongiõhufilter uus pandud. Alla said 16" naastrehvid plekkvelgedel Volkswageni ilukilpidega :D.
Ja nüüd siis ammu lubatud pildid:
https://www.upload.ee/image/7654736/IMG_4329-2.jpg
https://www.upload.ee/image/7654756/IMG_4331-3.jpg
https://www.upload.ee/image/7654758/IMG_4336-6.jpg
https://www.upload.ee/image/7654759/IMG_4343-9.jpg
https://www.upload.ee/image/7654768/IMG_4363-25.jpg
Käetugi, mis sai ise installitud. Suhteliselt lihtne teostada. Riie sai ka silmajärgi valitud ja ära vahetatud. Hinged korras, seesmine riie veidi määrdunud.
https://www.upload.ee/image/7654770/IMG_4371-32.jpg
https://www.upload.ee/image/7654769/IMG_4369-31.jpg
Nagu näha, siis üks udutuli on võimsam kui teine:
https://www.upload.ee/image/7654771/IMG_4378-37.jpg
https://www.upload.ee/image/7654772/IMG_4359-22.jpg

Aga nagu ikka, on ka üks probleem, mis vajaks endiselt lahendamist. Nimelt teine ja vahel ka kolmas käik ei taha hästi sisse minna. Sidur ja hooratas said vahetatud, kuid siiski. Olen katsetanud esimeselt teisele ja teiselt kolmandale vahetades neutraal asendis olles siduripedaali üles lasta, siis lähevad käigud päris hästi sisse. Kas asi võib olla vigastes sünkronisaatorites? On kellegil kogemusi?
Quattru

 postitati 30.10.17 00:25
Tsitaat:
Algselt postitas: karlprukk1
...isegi pikema sõidu korral näitab temperatuurinäidik natukene üle 60 kraadi ja rohkem ei tõuse. Kas viga võib olla jahutusvedeliku temperatuurianduris, mis...

Vigane anduri peaks jätma auto mällu veakoodi mida arvutiga lugeda saab. Loomulikult võib asi olla ka vanas termo taadis. Muidu ilus sile b5ne.Jään pilte ootama.
karlprukk1

 postitati 29.10.17 13:44
Vahepeal muretsesin käetoe, millel sai kate ära vahetatud ja autosse installitud. Tagumised numbritule hõõgpirnid sai asendatud ledidega. Ilmad lubavad siis teen ka korraliku pildiseeria.

Aga on ka tekkinud üks probleem. Nimelt isegi pikema sõidu korral näitab temperatuurinäidik natukene üle 60 kraadi ja rohkem ei tõuse. Kas viga võib olla jahutusvedeliku temperatuurianduris, mis asub mootori tagaosas üleval jahutusvedeliku flantsi küljes, või võib asi olla termostaadis?
EnricoN

 postitati 06.10.17 10:24
Vau, väga puhas ja värske välimusega B5 :cool:
karlprukk1

 postitati 06.10.17 09:41
Tänud. Vaese tudengina on madaldus ja uued veljed kauge tulevik.
antsvolli

 postitati 06.10.17 09:38
Õnnitlen ilusa isendi soetamise puhul! Paistab, et korralikke isendeid ikka leidub


Kas on ka plaanis madaldada ja 18 tollised veljed?
karlprukk1

 postitati 06.10.17 09:01
Tere!
Vaadates teiste huviliste teemasi, otsustasin ka ise ühe teha.

Mark: Audi
Mudel: A4 B5 Facelift
Keretüüp: Sedaan
Mootor: 1.8 92kw
Veoskeem: Esivedu
Käigukast : Manuaal 5 käiku
Väljalaske aasta 11.1999
Värv : Hibiskus punane

Natuke autost: Toodud 2007 Saksamaalt, kus oli üks omanik ja seal sõitis auto ~140 000km. Eestis oli auto 10 aastat vanema härra käes, kes sõitis sellega ~30 000km. Ostsin 2017 juuni ja hetkel on läbisõiduks 180 000km. Läbisõit on kontrollitav kaasasolevast hooldusraamatust, kus on teostatud igaaastaseid hoolduseid ametlikes Audi esindustes. Lasin auto üle vaadata ja veermikud on loksuvabad, mootori ja käigukasti õlid puhtad, lekkeid pole ja rooste praktiliselt puudub.

Lisavarustus: 2x elektrilised aknad, kliima, istmesoojendused, kesklukk puldist, elektrilised peeglid, reguleeritav rool kahes suunas, klaasipesu pihustite soojendus, Xenon lähituled, udutuled ja võib-olla miskit veel, mis hetkel ei meenu.

Tehtud tööd alates ostust:
-Täielik salongipesu, kuigi oli ennegi hästi hoitud
-Juhi uks oli ära vajunud, sai alumist hinge taha poole nihutatud
-Tulede poleerimine
-Uued rehvid. Vanad olid aastast 2008 lamellid, mis olid korralikult deformeerunud
-Uus Alpine stereo + subwoofer
-Uus jahutusvedeliku flants
-Õlivahetus
-Termostaat, salongiõhufilter
-Uus sidur, ühemassiline hooratas ja summuti sukk
-Kett ja pinguti, õhufilter, rihmakomplekt, geneka rihm ja tihendid/simmerid
-Tungraud ja veljevõti ja penoplastist ümbris
-Keskkonsooli käetugi


Plaanitud tööd:
-Pidurikettad ja -klotsid
-Salongi tuled led-idega asendada
-Originaal juhi jalamatt
-Juhi alumine ukseliist

Pildid:
Lähiajal lisan juurde!
https://www.upload.ee/image/7529506/IMG_4262-1.jpg
https://www.upload.ee/image/7529508/IMG_3952-4.jpg
https://www.upload.ee/image/7529514/IMG_3951-3.jpg
https://www.upload.ee/image/7529544/IMG_3959-9.jpg
https://www.upload.ee/image/7529518/IMG_3955-6.jpg
https://www.upload.ee/image/7529525/IMG_4170-100.jpg
https://www.upload.ee/image/7529529/IMG_3968-13.jpg
https://www.upload.ee/image/7529505/2017-08-19_15.38.17.jpg
https://www.upload.ee/image/7529575/IMG_3990-27-1.jpghttps://www.upload.ee/image/7529570/IMG_4264-3.jpg

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 64.6% - SQL: 35.4%]