Teema ülevaade |
qweas
|
postitati 07.04.18 14:35 |
Siiamaani siis kallatud ja tallatud. Kuna kätte hakkab jõudma aeg vahetada talve rehvid suve omade vastu, siis tekkis ka plaan alla otsida kerge
madaldus. Lowriderit ei soovi seega peaks jääma madaldus ikka normaalsuse piiresse (ehk ca. 2 cm oleks normaalne tulemus?) Keegi kes on sama tee läbi
käinud/oskab kogemusi jagada siis soovitused on igati tere tulnud.
|
qweas
|
postitati 07.10.17 19:34 |
Hommikune kerge üllastus siis. Poest väljudes ja auto poole jalutades märkasin, et udu tuled põlema jäänud? Selgituseks siis nii palju, et kuna pole
automaatsete päevasõidu tuledega mis auto käivitamisel ise põlema hakkavad vaid pead ise tuled peale keerama. Nii siis liigun päevasel ajal park + udu
tuledega.
Kurat kuidas see küll juhtus ja miks ma seda piiksumist ei kuulnud kui süüde väljas ja ukse avasin? Hmmmm. Istusin siis autosse, käivitasin masina ja
avasin juhi ukse (ei, ma seisin koha peal alles) ja mis üllatus. Displei peal ei muutunud midagi, ikka oli ees hetke kütuse kulu ja raadio jaam mis
hetkel mängis.............. Kena lugu nüüd küll. Esimese asjana käis peast läbi, et mõni juhe saba andnud mis uksest keresse läheb või siis mikro
lüliti kutu ukse lukus.
Sõitsin siis koju, viisin tavaari tuppa haarasin töö riided ja vurasin kenasti töö kohta kus ees ootas soe tuba, korisev kohvimasin koos värske kohvi
ja ülemusega kes tööd vihtus teha
Riided vahetatud eemaldasin juhipoolse ukse polstri, katkusin lahti pistikud ja eemaldasin kaablid ukse seest. Juhtmed uksest väljas eemaldasin
kummiluti ukse ja kerevahelt, et saaks parema ülevaate kaablite seisukorrast. Uurides ja puurides selgus, et kaablid korras siiski (et siis mikro
lüliti viga). Ohh jahhh, hakkasin siis ukse lukku eemaldama. Plastik mis on pandud muukimse tõkestamiseks käes oli järjekord ukse lingi käes. Peale
pikemat pusimist oli link koos luku südamikuga käes ja oli hetk eemaldada ukse lukk. Lukk peos mõtlesin endamisi, et mida perset ma siis nüüd teen,
kus ma selle uue lüliti siis sebin? Korraks aga sähvas, et ühendan luku pistikuga, eemaldan klambri mis hoiab lülitit luku küljes ja vajutan seda
lülitit ise ja jälgin kas jalgade valgustus hakkab põlema või mitte. (nimelt kes pole kursis, siis ukse avamisel vajutatakse ukse lukustugi alla see
mikro lüliti nupuke ja hakkavd põlema juhi jalge valgustus, salongi valgustus kui see on muidugi pandud automaatse peale, kui on jäänud tuled peale
siis annab heli sellest märku). ca. paar minutit jebimist ja hetkeks pedaalide kohal sähvata valgus. Et siis polegi täitsa kutu teine? Äkki on lüliti kaabli joode poolpidune ja neid seal liigutades andis korraks
kontakti? Sai siis veel nati jamatud ja valgus sähvatas taas..... Ega siis midagi kui kruvikas kätte ja laiali sai see lukk lammutatud. Selgus, et
jooted on korras ja eadsi sai lahti lõhutud see mikro lüliti ise. Delikaatne vidin peaks mainima, kannatust ja ette vaatlikust nõudev ettevõtmine kuna
on teine nii hapra olemisega ja kinnitused olematud seal. Pilt selgitab millise asjaga tegemist on.
[img][/img]
Lõpuks kui selle lahti sain siis avanes selline vaatepilt
[img][/img]
kus ringiga ümbritsetud kontak pinnal oli oksüdeerumist. Kraapisin pinnad puhtaks panin lõliti kokku, ühendasin pistiku vajutasin nuppukest ja ohh
üllatust. Kõik viled, tuled toimisid nagu peab . Pikemalt ei hakanudki enam
mütlema, lappasin asjad kokku tagasi, sulgesin/avasin ust oma kümmekond korda, et ikka veenduda asja toimises.
Pildid on laenatud interneti avarustest mitte enda tehtud.
Kuna ma juba tööl olin, siis vahetasin ka juhipoolse esitule ära (vana oli Inglismaa tuli), paigaldasin uued H7 pirnid kaug tuledesse [img][/img]
lappasin xenon kiti luupidesse (ei oska mainida millistega tegu, sain need autoga kaasa ja pidin ülevaatuseks eemaldama).
Homme siis katkun kunde poolse tule maha, lihvin ära ja lasen lakiga üle. Kontrast uue ja vana vahel on ikka jube.........
|
qweas
|
postitati 19.09.17 19:45 |
Tsitaat: | Algselt postitas: kuno666
Palju välja käisid selle eest ja kust leidsid? Otsin isegi sellist |
Auto leidisn juhuslikult Auto24 sirvides. Asus Tallinnas ja lõplik hind ca 4K.
|
qweas
|
postitati 19.09.17 19:42 |
Tsitaat: | Algselt postitas: antsvolli
Istmesoojendust polegi?
Kui hooldusi ise teed säästad suure hulga raha mida saad investeerida parema kvaliteediga komponentidesse.
Muretuid kilomeetreid. |
Istmesoojenduse puudumine ausalt ei häiri. Ja hoolduste poolepealt jätan selle isikutele kes sellega rohkem tegelevad (loe leiba teenivad).
|
JanisL
|
postitati 04.09.17 17:10 |
Igati ilus C5 Avant Muretuid kilomeetreid ja nael kummi
|
kuno666
|
postitati 04.09.17 09:48 |
Palju välja käisid selle eest ja kust leidsid? Otsin isegi sellist
|
antsvolli
|
postitati 04.09.17 09:43 |
Istmesoojendust polegi?
Kui hooldusi ise teed säästad suure hulga raha mida saad investeerida parema kvaliteediga komponentidesse.
Muretuid kilomeetreid.
|
qweas
|
postitati 03.09.17 16:41 |
Järjekordselt jõudis aeg sinnamaani, et tuli tahtmine välja vahetada olemas olev Audi uuema auto vastu. Vaadatud sai nii Passateid, Octaviaid kui ka
BMW esindajaid. Kuid siiski maandusin taas C5 kerega Audi roolis.
Natuke siis masinast endast:
Audi A6 C5 2003 1.9tdi 96kw ja ls. 298600 km. Autol on tumesinine värvus, edasi veab teda esisild, käigukast on 6ne manuaal. Hetkel istub ta 18"
velgedel 235/40/18 Continental Conti Sport Contact 5 rehvidega. Tuba on riidest sisuga, peal on püsikiiruse hoidja, ESP ja peeglid saab kokku
klappida nupust. Tagumise istme äärmised keskosad saab üles tõsta, ehk siis kui on peres lapsed kes kasutavad tagumiku all lisa kõrgendust siis antud
juhul nad seda lisa istet ei vaja.
Roostet on minimaalselt ehk siis tagaluugil all liistu servas, katusel kaks pisikest kohta ja ühel uksel alumise liistu vahel. Muidugi mõlgikesi
leidub siin ja seal aga ega nendest ei pääse keegi. Üks esituli (nimelt juhipoolne) on paigaldatud Inglismaa auto pealt, ehk siis valgusvihk pimestab
vastu tulevat autot ja selle peab kiiremas korras ära vahetama.
Kuidas võrrelda siis eelmist (2.4 V6 121kw) ja nüüdset Audit? Ainuke pluss eelmise puhul oli Quattro olemasolu ja sellega ka asi piirneb. Kütuse kulu
nüüd on suhteliselt olematu (V6 oli ikaa janune loom), trassil sõites 100km/h püsikaga näitab kompuuter ca. 4.5L, kuna eelmine omanik liikus peamiselt
suurlinnas siis keskmine kulu näitab hetkel 6.4L. Aga sõidu omadused võrreldes eelmisega? Diisel on diisel, kui turbo puhuma hakkab siis naeratus
tuleb näole.
Mis plaanis teha tulevikus. Kindlasti lähevad vahetusse hetkel all olevad veljed väiksemate vastu (17"). Auto kõrgust ei hakka muutma hetkel kuigi on
juba mainitud, et nagu jeep. Kuna elan maakohas, siis lume lükkamisega on lood nagu nad on ja kõrgem auto on plussiks. Talvel kui rahulikum, siis teen
ära keretööd, ehk siis likvideerin olemas oleva rooste. Kindlasti tuleb tagumiste rattakoobastele teha korrosiooni tõrje + sama asi tuleb ka teha uste
sisemustega. Esi tiibadel on see juba kõik teostatud (vahetatud ca. 1 kuu tagasi).
Siis ka mõni illustreeriv pilt siia (vabandust kui pildi kvaliteet riivab silma)
[img] [/img]
|
|