Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Krister.audi[/i] Long time, no see. Suvi on läbi saamas ja autoehitus hooaeg hakkamas. Kokkuvõtvalt suvest võib öelda, et viimase kahe nädalaga on toimunud rohkem kui kogu suvega. Majapidamis tööd lõpppenud selleks aastaks mis tähendab, et talv on S4 päralt. Tänaseks on auto võetud molekulideks ja nagu ikka autot tehes selgub, et esmalt midagi üldse teha tuleb ehitada vajalikud tööriistad. Nõnda saigi ehitatud keregrill kus on hea nokitseda kere kallal ja mille vahel ka kere hetkel on. Vahetatud on karbiotsad ja tagumises koopas olnud väike ussipesa. Kellel soovi siis keregrilli on peatselt võimalus rentida oma projekti tarbeks. :) [img]https://www.upload.ee/image/9042062/DSC_0031.JPG[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9042047/DSC_0101.JPG[/img] Elu tuleb ikka omale raskeks teha ja tööd juurde mõelda. Ehk on mõni märkand, et otsin kahtlaseid juppe(katkine esistange ja tiiva kaar). Just nii, tagumised tiivakaared saavad laiemaks tehtud. Auto välimus hoopis teine ja esimene test fit on tehtud. Katkiselt esistangelt saan laia serva mille liidan tagastange külge, et kaar ühtiks stangega. Peatselt saabub keretina ja räbusti ning siis saab asuda tegutsema. [img]https://www.upload.ee/image/9042082/DSC_0114.JPG[/img] Vedrustuse osas on olnud ideid mitmeid kuid kindel oli see, et lihtsalt madaldusvedru ei toimi enam. Ostsin ühed esimesed käändmikud ja sai relakas sisse löödud, vedrutaldrik eemaldatud ja rooliotsa kinnitus samuti 25mm alla poole toodud, et saaks sobiva kliirensi esiosale. Tagaosa detailid veel protsessis. Kogu komplekt hakkab toimima b8 amordiga. Peatselt peaksid saabuma coiloveri vedrud ja camber/caster plaadid mis vahetavad välja originaal tugilaagri. Kui soovid samuti coile siis anna märku ps. :) [img]https://www.upload.ee/image/9042100/DSC_0078.JPG[/img] Mis siis veel, olemas on alumiinium hooratas, akmotorspordi mootoripadjad, roosteta korralikud uksed 4tk ja muud vajalikku pudi-padi. Tegevus auto kallal käib ja püüan seda siin kajastada. Kui kellegil on c4 kerele turvakaart siis oleksin huvitatud. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.8%
- SQL:
64.2%
]