Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Krister.audi[/i] Nagu ikka siis alati kipub aega puudu olema. Siiski iga vaba moment saab garaazis veedetud s4 kallal nokitsedes. Olen alustanud rooste tõrjega, esimesed koopad sai puhtaks lastud, kus keremastiks korralik sealt lasin lihtsalt mustuse pealt maha ja 4 kihti rooste tõrjet peale lastud, siis värvitud ja kõige lõppu kasutasin sama materjali millega tehakse kastikate kaste, jääb tugev ja peab kividele vastu. Kasutasin sama toodet kunagi ralliautode peal ja seal õigustas end igati. [img]https://www.upload.ee/image/8313273/IMAG1898.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/8313280/IMAG1922.jpg[/img] Võtsin ka tagasilla alt, terve tagasilla peale kaks korraliku puksi. Vana auto rõõmud :D Sellega olin juba arvestanud ja juba poolte pukside joonised tehtud ja valmistan need polüretaanist. Kõik silla detailid lähevad liivapritsi ja pulbervärvi. Kas neid vedrutaldrikui võimalik kuskilt uusi ka leida ? Ühte juba keegi varasemalt tuunind. [img]https://www.upload.ee/image/8313243/IMAG1960.jpg[/img] Amortide kohapealt äge stiilinäide, üks on koni amort ja teine sachs ja omakorda pildil näha erinevus vedrutaldriku kõrguse osas. [img]https://www.upload.ee/image/8313252/IMAG1959.jpg[/img] Tagumised karbiotsad mõlemad pehmed ja saavad keevitatud. [img]https://www.upload.ee/image/8313261/IMAG1961.jpg[/img] Saabusid ka flantsid ja sai alustatud kollektori tegemisega, hetkel juba pm valmis, üks runner vaja ringi teha siis on kõik 5 ühe pikkused. [img]https://www.upload.ee/image/8313267/IMAG1946.jpg[/img] Esisilda sillatala puksid said samuti tehtud polüretaanist. [img]https://www.upload.ee/image/8313286/IMG_20180324_114224_839.jpg[/img] Ja lõpuks täitsin ühe unistuse auto osas ja sai soetatud carbon liistud salongi, kuna ilma liistudeta oli lage see olukord seal, proovisin täna külge ja juba teine ilme autol :) [img]https://www.upload.ee/image/8313231/IMAG1967.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
28.3%
- SQL:
71.7%
]