Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Krister.audi[/i] [quote][i]Algselt postitas: veekaheksa[/i] Servus! Ise võtsin need 3695 - lõpuga, väga okeid. Mul on nad Plussil Eibachi madaldusvedruga all, ja täitsa hea. Madalam võiks olla, aga kuna see B8 on gaasamort, siis ta võrreldes tavalise õliamordiga ikkagi natuke tõstab autot. Teiste kohta ei oska öelda. veekaheksa [/quote] Aitäh info eest! :) Läksin sama teed ja sai samuti ette soetatud bilstein b8 sprint amordid, kahjuks nina väga ei tõusnud. Hoopis teine tunne kohe korraliku amordiga. Üks murekoht siiski peale vahetust jäi alles, nimelt tükib august läbi sõites esisillas miski nö krigistama, kriuksuma nagu miski hõõruks kuhugi vastu. Kostub just esisillast ja kuskilt püstaku juurest. Esisillas kõik peale sillatala pukside ja stabika pukside on uus. [img]https://www.upload.ee/image/7656983/23549897_10212264180334044_362588307_n.jpg[/img] Mootoris vahetasin ära õli, kasutusel läks motuli toode 5w-40 ja mahle filter. Kerge kahtlus, et õlirõhu andur ka hakkab otsa saama kuna vahepeal pendeldab nii kuidas jumal juhatab ja samas muidu püsib ja hoiab ilusti. Selle tarbeks sai tehtud manuaalne õlirõhu kell kuid pole jõudnud veel katsetada seda kahjuks. [img]https://www.upload.ee/image/7656986/23548426_10212264180454047_19920691_n.jpg[/img] Ilmnes ka järgmine probleem, sooja mootoriga tühikäigul vahest hakkavad mootori pöörded lainetama(korraks tõmbab pöörde 700 peale ja siis 1200 peale ning siis sureb üldse välja ja samas vahest mitte). Sai diagnostika tehtud ja näitas G28 engine speed sensorit, kontrollides selgus et juhe oli kohati katki. Sai forsist uus toodud ja viga kustutatud, ajust kadus viga ära kuid autol endiselt probleem küljes. Peale välja suremist käivitub kohe uuesti. Ehk oskab keegi nõu anda ? Kuna talv pole enam mägede taga sai mõned nädalad tagasi talverehvid toodud essile, Nokian hakapelita 7. Eile sai ka lõpuks veljed neile toodud sedapuhku siis S2 originaal veljed. Plaan on soodapritsiga puhtaks lasta ja siis valgeks värvida. [img]https://www.upload.ee/image/7656991/23548432_10212264180374045_564981594_n.jpg[/img] Igasugune nõuanne mida vaadata ja kontrollida nende vigade puhul on teretulnud! :) [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S4 C4 2.2TQ - 1992 - Krister.audi
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
35.8%
- SQL:
64.2%
]