Foorum Kodulehekülg Eesti Audi Klubi foorum Viimati aktiivne: Mitte kunagi


Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Vasta
Kes saavad postitada? ja
Kasutajanimi   Soovid registreerida?
Parool:   Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi

Sisesta rasvases kirjast teksti Sisesta kursiivis teksti Sisesta allajoonitud teksti Sisesta keskele joondatud teksti Sisesta link Sisesta e-maili aadress Sisesta pilt Sisesta koodi Sisesta tsiteering Sisesta nimekiri
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood is Sees
[img] kood on Sees
;) :P :o :mad:
:D :cool: :) :(

Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
    

Teema ülevaade
Rauno4ud1R

 postitati 13.01.19 09:09
Viimaselajal jube paljudel 2.6 abc mootoritel sama jama, kõige levinum lahendus tundub olevat aku väljavahetamine, ja toimib. Käiguga väljasuretamine pidavat ka mõjuma mingiks ajaks.
Ise kahjuks selleni ei jõudnud, kepsusaaled said otsa ja auto viidi treilaga ilmselt viimasele sõidule. ;-(
Rauno4ud1R

 postitati 21.02.17 23:04
Tsitaat:
Algselt postitas: Kuits
Kus selline restart meetod pärit on?

http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=979996
Kuits

 postitati 21.02.17 20:37
Kus selline restart meetod pärit on?
Rauno4ud1R

 postitati 21.02.17 19:31
Resettisin tühikäigu, meetod oli järgnev: süüde sisse, lapats põhja ning 5sek hoida, süüde välja, lapats vabaks- veel niimoodi paar korda ja siis jätta võti süütelukku ja oodata 1 suitsu jagu. Seejärel jälle süüde sisse ja oodata paarkümmend sek ning siis käivitada. Pöörded olid normis kuni puudutasin gaasipedaali. Jälle läksid 1500 peale.
Proovisin uuesti, aga seekord peale resettimist käivitasin mootori ning ühendasin tühikäiguregulaatori lahti. Siiani on kõik okei, läheb ilusti käima ja pöörded on normaalsed, ei hoia gaasi kinni jms.
Vist annab aju valesid signaale regulaatorile sest nähtavasti see klapp ise toimib.
Rix

 postitati 01.02.17 15:47
Tsitaat:
Algselt postitas: Rauno4ud1R
Võtsin pedaalide kohal oleva plastikkatte ära ning sellega tuli kaasa kuskilt lahti hüpanud vedru. Arvan, et põhjuseta seda sinna pole pandud ja peab oma kohale tagasi minema, küsimus ongi- kuhu?


Esimese hooga pakuks ma, et see võib olla kusagilt armatuuri alt ja et see on hoidnud keskmiste ventide torusid armatuuri küljes kinni vms.
Rauno4ud1R

 postitati 01.02.17 14:43
Võtsin pedaalide kohal oleva plastikkatte ära ning sellega tuli kaasa kuskilt lahti hüpanud vedru. Arvan, et põhjuseta seda sinna pole pandud ja peab oma kohale tagasi minema, küsimus ongi- kuhu?

https://www.upload.ee/image/6624296/20170201_152435-800x600.jpg

Kas on võimalik, et sellel vedrul on mingi seos selle gaasipedaali küljes oleva punniga, millest esmaste vaatluste põhjal midagi kasu pole?

https://www.upload.ee/image/6624313/Screenshot_20170201-133650-396x704.png

Kes midagi teab sellest teemast, siis abi on teretulnud. :)
Rauno4ud1R

 postitati 01.02.17 10:04
Turist Haapsalus

https://www.upload.ee/image/6623696/20170201_094407_2_crop_800x600.jpg
Rauno4ud1R

 postitati 31.01.17 18:27
Praegu leidsin vaid suvised pildid.

Kvaliteet jätab kahjuks soovida, see töötlus toob ilusti flatfived välja..

https://www.upload.ee/image/6621291/20170130_212750_1_.jpg

Kass tahtis ka proovisõitu

https://www.upload.ee/image/6621318/piltkas.jpg
Rauno4ud1R

 postitati 31.01.17 08:44
Lähiajal proovin ka pilte ja joonistusi autost üles laadida. :D
Rauno4ud1R

 postitati 31.01.17 08:40
Tuleb siis vist käppelt kuskile kanali peale saada, ma ei kujutagi ette kust kohast need olulised vaakumvoolikud jooksevad...pealtpool on enamus voolikuid kontrollitud. Seda aju kodeeringu viga ma ei usu, kuna mul on pöörded püsivalt kõrged. Väga palju on ka pöörete hüppamist üles-alla saja võrra.
r384n3

 postitati 31.01.17 00:32
Selle gaasi peale jäämise teemal tasub üle vaadata esmalt kõik vaakumid, karteri tuulutus, gaasitross ise, arvutiga kontrollida temp andurit, igaks petteks ka aju kodeeringut(kui kood automaadi oma, siis jääb ka mõneks sekundiks pöördeid hoidma). Edu ja jaksu audiga :)
Rauno4ud1R

 postitati 30.01.17 20:35
'16 Suvel asusin omale esimest korralikku masinat otsima. Lõpuks otsustasin esiveolise b5 sedaani kasuks, mis Viljandimaal uut omanikku ootas.
Mootorit on automobiilil 2.6 liitri ja 110kw jagu. Esimese asjana lasin vahetada kondid, šarniirid, piduriklotsiringi, õlid nii mootoris kui ka kastis ja ka õhufiltrid. Rohkem polnud vaja, kuna auto oli üsnagi hästi hoitud. Kella peal kirjutas 312k kanti.
Esimeste jahedamate ilmadega hakkas mingi jama pihta - ketrab, ketrab, käima ei lähe...natuke veel starterit ja akut piinata ning asi jooksis. Küttekulu oli laes ja munahais sabas. Ei olnud vaja midagi muud teha kui avada kapott ja vaadata mootorikatte alla. Viga leitud, lahtine juhe rippus, kuulus see tühikäigumootorile. Arvatavasti eelmine omanik ei viitsinud katkist tühikäiguregulaatorit parandada ja tõmbas lihtsalt juhtme välja. Kui juhtme järgi panin, viskas pöörded 1500 peale, sõites paremaks ei läinud, jõnksutas ja ei tahtnud gaasi lahti lasta. Mootor soojaks ka ei läinud normaalselt, kuni ostsin uue termostaadi ja lasin selle vana asemele paigaldada, vahetati samal ajal ka see paganama tühikäiguregulaator. Olukord muutus, autol läks nüüd mootor soojaks, käivitub normaalselt, küttekulu on ka enam-vähem ok, 1,5liitri jagu rohkem kui suvel. Pöörete probleem säilib siiani, kuna keegi pole kuskil osanud normaalset lahendust probleemile pakkuda. Arvuti ühtegi viga ei näita. Hakkan ise arvama, et probleemi põhjus peitub gaasiasendi anduris, mis võib kulunud olla vms.

Mine lehekülje lõppu


XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 22]
[PHP: 51.2% - SQL: 48.8%]