Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B6 Avant 1.8TQ - 2003 - spartel
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: spartel[/i] Auto sai lähituledesse uued xenoni pirnid, nüüd ilusti ühte värvi. Istme teema osutus korralikuks projektiks. Viga nagu RIX mainis oligi üles alla liigutamise süsteemi kinnitustes (tüüpviga). Said vanad eemaldatud - puurides/relakaga lõigates ja kõike muud. Päris tüütu oli. Ja asemele tegin siis nö. vahetatavad puksid pronksist, mis pressisin suurema augu sisse ja väiksema augule sai otsitud täpse mõõduga polt. Originaallahendus nägi välja selline: [img]https://www.upload.ee/image/9826314/iste1.jpg[/img] [img]https://www.upload.ee/image/9826316/iste2.jpg[/img] Roostes osa sai ka puhtamaks lastud ja vähe värvi peale pandud. Asemele läks siis selline combo: [img]https://www.upload.ee/image/9826322/iste3.jpg[/img] Puksi välismõõt on 11 mm, sisemise augu läbimõõt on 6,35 mm ja paksus 3 mm. Polt on siis tollmõõdus polt mille keermeta osa diameeter ühtib puksi sisemise augu mõõduga ehk 1/4 tolli siis. Keeramiseks on vaja 7/16 mõõdus võtmeid. Esimese hooga sai vahetatud ainult neli alumist kinnitust, kuid peale seda jäi iste ikka kõvasti loksuma.[url=https://www.youtube.com/watch?v=mtvt4Y6hIPA&feature=youtu.be]Video loksust![/url] Seega sai eesmised ülemised ka ära vahetatud - ligipääs oli suht paha. Tagumised on teise süsteemiga ja need olid head tihedad. Lõpuks sai alumise istmepadja kindlalt paika aga seljatugi jäi ikka kergelt loksuma. See aga juba on nii väike, et enam ei häiri. Pärast seda saagat sai siis ülevaatusel ka ära käidud. Iste meeldis, tuled ka ja kui nentisin fakti, et kardaani vahepukk peabki elastne olema, siis seekord talle kardaan sobis. Tulevikus plaanin selle siiski ära taastada, sest roostetab aga hetkel lükkan mõneks ajaks edasi. Lõpuks sai siis kogu selle remontimise peale ostetud motivatsiooni tõstmiseks üks torukärakas siitsamast foorumist. Saab hääled mahedamaks ja vb ka vähe särtsu juurde. [img]https://www.upload.ee/image/9826389/iste5.jpg[/img] Lõpuks üks pilt autost ka suveratastega. Kapslitele vaja veel lahendus leida. [img]https://www.upload.ee/image/9826393/iste4.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B6 Avant 1.8TQ - 2003 - spartel
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.7%
- SQL:
58.3%
]