Teema ülevaade |
MaQQu
|
postitati 03.05.18 11:57 |
Miks diisliks? Mina ei soovitaks. Alati on mõistlik osta juba valmis auto. Tuleb kokkuvõttes odavam. (Ma ei mõtle projektikaid, eks
Hoia masinat võimalikult originaalilähedasena ning nii on temast kõige rohkem rõõmu.
|
Archetype
|
postitati 03.05.18 10:51 |
Vahel sõidab, aga muidu puhkab. Plaanis on teha diisliks, kuid eks näis, millal.
|
Undercover
|
postitati 28.05.17 08:08 |
Mis autost saanud on ka vahepeal?
|
Archetype
|
postitati 13.02.17 13:14 |
Jagaja ja mootoris märgid olid paigast. Nüüd sõidab paremini kui kunagi varem.
|
antsu
|
postitati 03.12.16 09:29 |
Kütusesegu paigas? Süüde ?
|
Archetype
|
postitati 02.12.16 22:55 |
Ehk oskab keegi aidata mind.
Panen auto käima, käib normaalselt. Lasen käia umbes minut-kaks ning alustan sõitu.
Kuulen mootor käib normaalselt ja kui rohkem gaasi vajutan siis järsku selline hääl mootoris nagu üks silinder ei töötaks, mootoril madalam hääl,
vajutan gaasi ja edasi ei lähe ning ainult undab madalal pöördel. Rohkem gaasitades hakkab mootor normaalset häält tegema (kõik töötab nagu peab) ning
siis saab alles normaalselt edasi sõita. Paar korda välja ka surnud sel samal viisil, kuid käima pannes ja gaasitades jälle probleem lahenenud. Kui
mootor soe, ei tee sedasi ja sõidab ilusti.
Küünlad on vahetatud.
Kas keegi oskab ehk pakkuda, milles asi?
|
Undercover
|
postitati 28.11.16 11:41 |
Eks ikka jälgin
|
Archetype
|
postitati 26.11.16 22:53 |
Tervist.
Autoks Audi 100 C3 1.8 66kw.
Värvuseks Sinine.
Kui mõni sõber julges kommenteerida mu valikut, et liiga lahja mootor ja mõttetu Sigar siis julgen väita vastupidist - kuna ma ei tegele kiirenduste
ja igasuguste jõukatsumistega siis 1.8 66 kw on minu jaoks täiesti piisav ja muide - ka üsna ökonoomne. Välimuselt väga hästi hoolitsetud ja näha ka
oli, et vaeva on nähtud selle masinaga. (Lisan siia juurde, et peale pikka kaevamist siinses foorumis õnnestus mul ka leida selle auto teema, kus on
just see informatsioon, mida ma soovisin teada selle auto kohta.)
Sai ostetud siis Viljandi külje alt ühe meesterahva käest (kes oli minu ja siinse foorumi kasutaja vaheline omanik), kes rääkis, et on ka üsna palju
sellel autol teinud. Lugedes eelnevat teemat siis ma ei teagi, mida tema tegi nüüd.
Edasi rääkides, auto on natuke teise välimusega tagant, sest leidsin natuke vingema paneeli ning kuna sellel paneelil ei olnud olemas nupu ava siis
leiutasime elektrilise nupuga avamise luugile.
Vahetatud sai ka käigukast, sest lõpuks ei tahtnud ei tagumine ega esimene käik sisse minna ja olin kesklinnas täitsa hädas.
Peale selle on hakanud radikas natukene lekkima, kuid ei midagi katastroofilist. Sumbuti sai vahetatud uue vastu.
Lisan veel, et see jõletu kleeps salongis sai asendatud millegi muuga.
Auto välimuse kohta saan tihti töökaaslastelt kiita, et nii vana auto, aga nii hästi läigib ja korralik.
Mainin veel ära, et eelmine omanik oli teinud miskise "tuuningu" ja voodririidest proovinud teha valget sisustust. See sai teisel päeval juba
eemaldatud. Õnneks pilte ei teinud sellest.
Ja veel hammasrihmast. Siinne kasutaja, kes seda vahetas ja kurtis selle kulumist ühelt poolt siis nüüdseks on see probleem lahendatud. Nagu ikka
autot ostes olen lasknud vahetada nii hammasrihma koos vajalikuga ja mootoriõli koos filtriga. Seekordseks probleemiks hammasrihma kulumisel oli seibi
vale asukoht. Kes hiljem soovib, võin täpsustada. Nüüdsest hammasrihm käib ilusti ning ei kulu kuskilt peale normaalse eluigalise kulumise.
|
|