Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 3.0TFSi - 2011 - Kalju24
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] [quote][i]Algselt postitas: Amadeus[/i] Muutsin oma eelmist postitust teemasse pisut sobivamaks. [/quote] Muutsin ka oma postituse ära ja ärme solgi teravustega teise teemat. Prooviks rääkida asjast, mitte arvamustest. C7 V6 diislite ketimured on kinni tegelt 90% ühest vigasest pingutist, mis pole kaugeltki kõigil peal. Mu 180kw on 240K sõitnud, ja mootori juures pole miskit tehtud siiani (ise vahetasin termostaadi koos õlifiltri mooduliga, mis on ühes tükis ja termostaat lekkis veits väiksesse ringi. Arvutiga tuvastatav lihtsalt.), samas igasugune ketiheli puudub 100%. 197K pealt on Saksas esinduses vahetatud kasti siduriplokk, mehhatron. plokk ja kaabel ning õlijahuti-soojusvaheti, muidugi läbipesu ja õlid. Seega kogu kuluosa, mis nagunii mingi aeg 200K läbisõidul nõuab vahetust. Hetkel muresid ei näe, samas mõni kõriseb ikka korralikult 130K läbisõiduga... Aga kuna teemaomanikul on besukas, siis jäägu see diislijutt lihtsalt võrdluseks. Euroopa A7 3,0TFSI on nagunii S-tron kastiga, seega pool juttu sobib teemasse. Usa mudelid on 8HP Tiptron kastiga [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A7 3.0TFSi - 2011 - Kalju24
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
34.7%
- SQL:
65.3%
]