Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S6 2,2 20v TQ - 1995 - freeser
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Kiku[/i] Kui torukolle on korralik siis max rõhk tuleb üsna ruttu kätte ja üleüldse on spoolimine väga hea aga praod originaal kollektoris ei tekita selliseid rõhukadusid. Tee rõhulekke test ära, originaal süsteemis on põhi koht sisselaskekollektori all kolmik, karterituulutuse jaoks ning väike trass kipub ka pragunema. Teine varjant on map sensor mis on kas liigset õli või kondensi saanud ja samuti mõjutab õhulugeja rõhku. Viga kahe viimasega sa arvutiga ei näe, kui just asi katastroofiline pole. N75 võib ka õhtal olla, selle vea saad kõrvaldada, kui kelleltki toimiva kompoti pealt korraliku prooviks võtad. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi S6 2,2 20v TQ - 1995 - freeser
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
23.7%
- SQL:
76.3%
]