Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: forsin[/i] [quote][i]Algselt postitas: kuno666 Esimene kord dynos oli probleemiks orig wg ja sellejaoks läks maci solenoid. Järgminekord aga siis oligi probleemiks kütus. Pihustid 100%avatud ja kütusenälg. Kahtlustati 044 ja seega läks uus 044 alla. Siis sai wmi järgi ühendatud aga lõpuks väga midagi juurde ei tulnud. Kuna mul nüüd see teine 044 ka alles siis ongi plaan see ka alla panna ja siis teeb ka kohe uue trassi. Hetkel mõtlen veel kas vasktorust uus korralik või siis etanooli voolik. [/quote] Kogesin sama kunagi 1999 aastal ja veapunkt asub bensu pumba ja pihusti lati vahel Lahenduseks kogu uus trass ja tõenäoliselt ei lähe vaja teist 044 pumpa abiks. Selleni jõudsin omal ajal katsetega... Tegin kogu kütuse trassi sise minimaalse läbimõõduga 6,4 mm aga originaalil olid 3,4 / 3,7 mm ja lati sisendi polt mille ümber bensiin peab tegema keerde et leida selle poldi külje augud ??? neid polte on kahe auguga 2mm ja kolme auguga ja on ka kolme suure auguga ja jämedama vooliku peale kust mahud palju rohkem bensiini ümber ja läbi poldi sisenemaks latti. Arvan et klubilistel nii mõnelgi on pihusteid riiulil mis suuremad kui tehase originaalid ja suurte jõududeni jõudes on ikkagi klubilise autole väikseks jäänud. NB! BENSIINI surve trassi tagasi voolu surve ??? BENSIINI SURVE peab tõusma koos ja samaaegselt turbo toodetud ÕHU SURVE TÕUSUGA + kolm barri puhub turbo ja + kolm barri on bensiini trassi surve = sama sugune kolm barri siis pritsitakse kolme barrist bensiini kollektorisse NULL KOGUST sest sisselaske kollektoris on ka kolmebarrine vastasurve. olenematta pihusti läbilaske võimest Elasin need katsetuste käigus üle kui suutsin turbo sundida puhuma 3,1 barriga Oletan kontrolli üle tagasivoolu tekitav bensiini surve (just siis ei aita isegi lisapumba surve kuna tagasivoolu surveklapiga lati taga otsas lastakse kogu liigne surve välja, tagasivooluga paaki) Kunagi tegin Silver pikkninale, TURBO mis puhus kuni +3,5 Barri ülesurvet siis vaja 4,5/5 map-i VÄGA KIHVTI AUTO oled teinud suvitamiseks [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
41.0%
- SQL:
59.0%
]