Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Maik[/i] Ei takista ta midagi. Lisaradikas tuleb kõrvalistuja poole... Muidugi võiksid teise termostaadi ka panna, mis avaneb varem... Kui tahoka temp. juba üle 90kraadi näitab siis blokikaanes on temp kindlasti juba üle 100kraadi... Isiklikult arvan, et ei ole vaja seda tempi hoida seal keemise piiril. Iseenesest ei soovita seda alu radikat mis sinna aan-ni kolde alla mahub. Niigi jama õhuliikumine seal. (mida rohkem pinda radikal seda parem) Võta ikka mingi standard mõõtudes alu. radikas. Võiksid aani veekolledega midagi ette võtta, et need pikad koledad torud minema saaksid :P Näiteks nagu siin: [img]https://www.thelawsplace.com/Audi80Aug11/ModdedWaterManifold1Sm.jpg[/img] [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
30.1%
- SQL:
69.9%
]