Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: kuno666[/i] Nüüdseks moto vahele tõstetud. See juhtmestiku normaalselt sinna panemine saab olema ikka peavalu ja samuti kõtusetorud mille ilmselt mingiaeg vean uutest torudest kuna hetkel sai vanu painutatud. Radikale mõtlen siis, et mis ventikas panna kas tellida mishimoto vent või panna c5 kliima vent. Hinna vahe neil pm 100euri. Radikale vaja nüüd ka lõdvikud valmis meisterdada ja salongist juhtmestik ära vedada. See viimane ilmselt jääb Weiksile teha kui tal aega. Kõik juhtme majanduse peab juhikohale ära mahutama kuna aju pistik ei ulatu teispoole. Ajul vaja ka leida katkine diood üles mis siis kaitset läbi lööb. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi cabrio 2.2 20vT- 1992 - kuno666
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
12.7%
- SQL:
87.3%
]