Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 1,9TDI 81kw - 2000 - Audar
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Rix[/i] [quote][i]Algselt postitas: AndresL[/i] Mõistlikum on see immo üldse vahelt ära võtta. Sest nendel B5´tel on immode väsiminine tüüpviga. Ühel päeval paned masina käima, sureb välja. Siis uuesti käivitades jääb käima. Ehk siis immotuluke jääb armatuuris vilkuma. Just hakkas mul jukerdama see, ning lasen selle üldse vahelt ära võtta. Sest nüüdseks on juba ajad nii edasi läinud, et neid vanu Audisid nagu nii suurt ei varastata ning kui keegi väga siiski tahab saab ka selle koos immoga rotti lasta. Senikaua aga kuniks toimib siis las olla. Seda kapslit kuskile eraldi pole küll mõtet panna. Mu teada peab ka see suht lukuaugus olema, et signaali annab. ( Võin ka eksida ) [/quote] Selles suhtes, et B5 kerel on immoga seotud probleemide põhjuseks 99% juhtudel veakood "01176 - Key 07-10 - Signal too Low - Intermittent". Selle probleemi põhjuseks on see sama immo võru (õigemini selle taga olev pistik), mis asub süütelukuava ümber. Alles mõned nädalad tagasi oli ühel B5-l see probleem. Puhastasin lihtsalt kontaktid ära ja sellest ajast saati pole probleem kordunud. Kui tahaks 100% kindel olla, siis võib tuimalt pistikust juhtmed otse sinna joota ja sellega oleks see probleem jäädavalt kõrvaldatud. Omal kruvikeeraja ja asjad käes pusivad, siis on ainult ajakulu mingi pool tundi kuni tunnike (oleneb kui kiirelt keegi seda esimest korda teeb ja kas kõik tööriistad on olemas). Kellegil immo lased välja progeda, siis kulu on ilmselt ajaliselt ja rahaliselt oluliselt suurem. Pead kuhugi kohale minema või siis mootori aju postiga kuhugi saatma ja ootama tiguposti järgi vähemalt 2-3päeva (ja muidugi ennekõike seda ootamist tuleb aju maha võtta ja ka hiljem tagasi panna). [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 1,9TDI 81kw - 2000 - Audar
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
38.8%
- SQL:
61.2%
]