Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5TDI Q Avant- 2001 - hannespoiss
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Hannespoiss[/i] [quote][i]Algselt postitas: kolmelehmajook[/i] [quote][i]Algselt postitas: Hannespoiss[/i] Kui nimetatud mootoril pihustid tuksis, siis kas ja kuidas kasutaja sellest aru saaks? [/quote] Mõned võimalikud variandid: Pikk käivitus (lihtne segi ajada kulunud kõrgsurvepumbaga), tühikäigul valge või kergelt sinakas suits summutist, kõrge kütusekulu. Kui õieti mäletan, siis diagnostikaseadmega peaks saama sellel mootoril näha ka pihustite tühikäigu korrektsiooni näite. Kui need numbrid üksteisest üleliia erinevad, siis ka võimalik, et mõni pihusti kulunud. [/quote] Ühtegi ülaltoodud sümptomit ma küll ei täheldanud (v.a. pikk käivitus poolsoojalt). Aastast 2015 olen täispaagi meetodil keskmist kütusekulu jälginud, mis on 7,66. Kerget tõus on märgatav 2017 paiku, kuid see on seotud pigem elukoha muutuse ja Tallinnas ringi kärutamisega kui rikkis pihusti(te)ga. Küsimus tekkis sellest, et kui 2000 km tagasi peale nuka purunemist kapremont tehti, siis olid pihustid korras. Aga see selleks ;) Vanarauaks auto ikkagi veel ei läinud, sai "uue" mootori - rullnookuritega. Muud abiseadmed, turbo ja kõrgsurvepump tulid vanalt. Muidugi kõik rihmamajandusega kaasnev samuti vahetati. Lisaks vahetati ka sidur (andis küll üsna harva märku endast, aga teadsin ka enne, et pikka pidu pole). Jääb vaid loota, et ehk kestab rohkem kui 2000 km seekord:cool: Mõnedki minust teadjamad mehed arvavad, et teistkordse kokkujooksu põhjustas ikkagi töökoja apsakas. Kellel kokkuvõttes õigus - kurat seda teab. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A6 2.5TDI Q Avant- 2001 - hannespoiss
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.7%
- SQL:
63.3%
]