Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B8 Avant S-Line Quattro 3.2 FSI - 2009 - Kremlin
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: Jann[/i] Tagumised on kontrolliva funktsiooniga ja segu ei muuda, küll aga sütitavad mootoritulukese, kui pole rahul väljuva gaasiga. Kuna osadel autodel kasutatakse tsirkooniumlambda asemel titaanlambdat, siis nende erineva tööpõhimõtte pärast neid segi ajada ei tohi. Kumb sellel 3,2 motol on esimeseks, seda ma ei tea, uuri järgi. Titaanlamdal on tavaliselt üks juhtmetest punane. Eeldades, et väljalase on terve, tuleks esimeste lambdade tööd graafiliselt vaadata. Võimalik, et hoopis sisselase on umbes sinna ladestunud nõest. Googelda Carbon buildup ja näed mis seal võib olla. [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B8 Avant S-Line Quattro 3.2 FSI - 2009 - Kremlin
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
25.2%
- SQL:
74.8%
]