Viimati aktiivne: Mitte kunagi
Pole sisse logitud. [
Logi sisse
-
Registreeri
]
OTSING
|
Tänased postitused
|
Kuulutused
|
Reeglid
|
MOBIILIVAADE
|
KLUBIKAART
Liikmed
|
Abi
|
Statistika
|
Chat
Kiirotsing:
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
Vasta
Kes saavad postitada?
ja
Kasutajanimi
Soovid registreerida?
Parool:
Unustasid parooli?
Pealkiri:
Vormindamine:
Tavaline
Edasijõudnud
Abi
Andale Mono
Arial
Arial Black
Book Antiqua
Century Gothic
Comic Sans MS
Courier New
Georgia
Impact
Tahoma
Times New Roman
Trebuchet MS
Script MT Bold
Stencil
Verdana
Lucida Console
-2
-1
1
2
3
4
5
6
White
Black
Red
Yellow
Pink
Green
Orange
Purple
Blue
Beige
Brown
Teal
Navy
Maroon
LimeGreen
Postitus:
HTML on Väljas
Emotikonid on Sees
BBkood
is Sees
[img] kood on Sees
[quote][i]Algselt postitas: weiks[/i] Vahepeal läbisõitu tublisti juurde kogutud ning alates suve algusest peaks nüüdseks 6000km ka täis olema. Viimasest õlivahetusest ka juba 3000km möödas ning taset kontrollides olin üllatunud, sest see oli täpselt max nagu sai ka sisse valatud. Paar nädalat tagasi sai peale tööd ka armatuur maha võetud, et salongiradikas ära vahetada. 2 tunniga oli radikas käes, kuid kokku ma see päev enam panna ei viitsinudki, sest seda autot vaja polnud. Nüüd puhkuse ajal sai aga kõik tagasi kokku pandud kuskil 3 tunniga, sest muid asju oli vaja ka jooksvalt nipet-näpet teha. Kui varem ei puhunud sooja, keskmistest aukudest ei puhunud samuti mitte kui midagi ning raadio ka ei mänginud, siis nüüd on kõik need kolm probleemi kõrvaldatud. Esimese lahendas radikas, teise lahendas klapi mootori kinnituste parandamine (mootor oli tilla-mölla lahtiselt) ning kolmanda kõrvaldas massijuhtme tõstmine õige pin alla. Esialgu oli plaan jätta talveks seisma, kuid hakkas veidi kripeldama see, et milleks ma siis need puudused kõrvaldasin. Nii saigi muretsetud talverehvid, mis läksid peale 16" plekkvelgedele, mida juba aasta jagu ühest nurgast teise veeretatud. Kuna veljed olid suht rõske välimusega, siis tuli neid väheke roostest puhastada ja värvida. Rehvid ise on Master nordic 3 205/55/R16, sama marki kasutan ka teistel enda autodel ning kui müra kõrvale jätta on rehvi täie raha eest. [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20161103_140319%201_zpsobt4eflk.jpg.html][IMG=640x360]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20161103_140319%201_zpsobt4eflk.jpg[/IMG][/URL] Aga rehve vahetades sain tagumiste näol üsna hapu üllatuse osaliseks, mõlemal rehvil pole sisemist osa enam ollagi: [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20161103_135044_zpstv6gqkxo.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20161103_135044_zpstv6gqkxo.jpg[/IMG][/URL] [URL=http://s1181.photobucket.com/user/Kermps/media/20161103_135029_zpso3ozzbzl.jpg.html][IMG=400x300]http://i1181.photobucket.com/albums/x431/Kermps/20161103_135029_zpso3ozzbzl.jpg[/IMG][/URL] Esimesed rehvid on aga peale käändmiku vahetust ühtlaselt kulunud. Kõvera käädmikuga lasi avustega paremal esimesel rehvil külje libedaks. Aga mis seal taga siis nii valesti on ja veel esiveolisel? Mootori osas on mul nüüdseks visioon olemas ja osa juppe ka koju taritud. Turboga ta tuleb, aga rohkem ma hetkel ei räägi :P [/quote]
Keela emotikonid?
Kasutada allkirja?
Lülita BBkood välja?
Saa e-mailiga teatis vastustest?
Teema ülevaade
See on pikk teema,
klõpsa siia, et seda vaadata
.
Eesti Audi Klubi foorum
»
Huviliste autod
»
Audi A4 B5 2.0 66kw - 1996 - weiks
» Vasta
XMB Audi Club Edition
Täiendanud: indro, klem, j6mm & diversion @ 2002-2020
Eesti Audi Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid:
21
]
[PHP:
36.2%
- SQL:
63.8%
]